بازسازی دوبلکس پاریس توسط مانوئل گوتران

0

[ad_1]

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 01

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 17

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 18

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 21

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 20

این بازسازی رنگارنگ یک آپارتمان پاریسی توسط راهنمای گوتراند با موفقیت ساکنان خود را با ریتم های روز از طریق یک طرح داخلی کاملاً معماری درگیر می کند. گوتراند که در Marais واقع شده و در دو طبقه بالای یک ساختمان نه چندان اساسی به سبک پاریسی گسترده شده است، به دنبال به حداکثر رساندن جریان نور طبیعی در سراسر دوبلکس 115 متر مربعی بود.

“در پاریس، ما به راحتی می توانیم در تاریکی و نوعی از هم گسیختگی با عناصر طبیعت بیفتیم.” گوتراند هشدار می دهد. من به عنوان فردی که در مارسی بزرگ شده‌ام، به کیفیت رنگ و نور طبیعی علاقه دارم.»

به شدت پارتیشن بندی شده، پیش بینی حجم داخلی ساخته شد تا فضایی باز و پر از نور را تشکیل دهد که بیشترین استفاده را از موقعیت آپارتمان در بالای ساختمان می برد. تیم یک رویکرد معماری برای مجسمه سازی فضای داخلی در پیش گرفت. دیوارهای بین اتاق‌ها برداشته شدند، زیرا پروژه به حجم و فضای خالی تبدیل شد و در عین حال از پنجره‌های نمای شرقی و غربی ساختمان نهایت استفاده را برد.

مربوط: SCH52 Loft در برلین توسط Batek Architects.

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 14

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 13

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 11

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 09

ما می‌خواستیم از ایده‌ها و تصاویر آپارتمان‌های پاریسی بورژوا فاصله بگیریم و بیشتر به سمت چیزی متمایل شویم که بیشتر در نظم خانه‌های تعطیلات است، مانند «کابانه د پلاژ» – آن پناهگاه‌های کوچک اما رنگارنگی که از آن‌ها به سمت خانه‌های تعطیلات می‌رویم. خورشید و آسمان» مالک توضیح داد ما می‌خواستیم چیزی بسازیم که بیشتر به یک بیانیه هنری و نه فقط تاریخی متمایل باشد. می خواستیم از رنگ استفاده کنیم و حجم ها را مجسمه سازی کنیم. نوعی دوگانگی و تنوع فضاها در پروژه وجود دارد که من آن را دوست دارم.»

برای دستیابی به این هدف، گوتراند و تیمش با دو ویژگی از قبل موجود در آپارتمان کار کردند – چشم انداز شرقی-غربی، و این واقعیت که خط زیر سقف ساختمان را اشغال می کرد. پنجره های دو ارتفاع در نماهای شرقی و غربی حفظ شده و سطح سقفی برآمده در فضای نشیمن ایجاد کرده است. از آنجایی که استودیو همچنین راهرویی از شیشه در پشت بام ساخته بود، بنابراین تأثیر خورشید در طول سال ثابت بود و نام داخلی را به نام آپارتمان آفتابی داد.

مناطق متمایز، هر کدام با کیفیت‌های مادی خاص خود، مجموعه را تشکیل می‌دهند – از فضای خواب مینیمالیستی ذن‌مانند زیر سقف گرفته تا ورودی با پانل‌های چوبی خوش‌حال. یک اثر معماری حجم، اتاق نشیمن از یک سقف آبشاری تشکیل شده است که بین آشپزخانه، ناهار خوری و قسمت های استراحت قرار دارد.

مربوط: آپارتمان حماسی توماسو اسپینزی در میلان.

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 03

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 02a

Manuelle Gautrand ساعت آفتابی آپارتمان پاریس Loft تبدیل عکس Gaelle Le Boulicaut Yellowtrace 05

آشپزخانه، طراحی شده برای راحتی و به اشتراک گذاری، با سنگ تراورتن بدون درز تعریف شده است. در قسمت ناهارخوری، میز لاله سارینن، صندلی‌های «ویک» توسط تیبو دسومبر دعوت‌نامه‌ای گرم را تشکیل می‌دهند که با قفسه‌هایی تا کمر احاطه شده‌اند که کتاب‌ها و سوغاتی‌هایی با موضوع تک‌نگاری را نشان می‌دهند.

مانوئل گوتران، سرپرستی برنده جوایز متعدد معماری مستقر در پاریس و با نام همنام با پروژه هایی در چندین قاره است. آنها اخیراً طراحی داخلی را آغاز کرده اند و این اولین پروژه آنها در این نوع است. این طرح با طراحی قوی معماری با لمس زنانه، این است که خانه در پاریس را بیشتر شبیه یک تعطیلات آفتابی کند.

مربوط: انبار بیسکویت استودیو OWIU در مرکز شهر لس آنجلس.


[Images courtesy of Manuelle Gautrand. Photography by Gaelle Le Boulicaut.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *