عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتراس 03

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتراس 01

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتراس 04

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتراس 07

پس از رونمایی اخیر از مقر جدید آنها در Palazzo Brancaccio در منطقه Esquilino رم، خوشه معاصر– فضایی چند منظوره اختصاص داده شده به گرده افشانی میان رشته ای بین هنر، معماری، عکاسی، طراحی، هنر تجسمی، صدا، مد و فراتر از آن- درها را باز می کند. اپارتمان. یک اقامتگاه خصوصی در طبقه ششم کاخ قرن نوزدهم توسط معمار جورجیا سرولی، یکی از بنیانگذاران کلاستر معاصر، به همراه جاکومو گویدی طراحی و سرپرستی شده است.

مربوط: من آینه تو خواهم شد اثر الیزا اوسینو و ژوزفین اکواما هافمایر.

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتریس 09

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتریس 12

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتریس 14

آپارتمان به بررسی ابعاد مدرن زندگی از طریق گفتگو بین طراحی تاریخی و برندها و طراحان معاصر از جمله A&B Living، Ceramiche Rometti، Diaphan Studio، Di.loer Ceramics، Draga & Aurel، Forma & Cemento، GI STUDIO، Medulum، Mentemano، Mobili nella می پردازد. Valle، Moon قدیمی ترین تلویزیون، Nortstudio، Ocra Studio، Paradiso Terrestre، Oscar Piccolo، Poltronova، Rampinelli Edizioni، Studio Nucleo، Supaform، Tellurico، Testatonda و Tipstudio است.

از طریق همکاری با مشاور رنگ سابینا گویدوتی از بلودی‌پروسیا، هر اتاق به‌عنوان یک سمفونی رنگی که با دقت هماهنگ شده است، با سایه‌هایی از رنگ‌های دیواری سازگار با محیط زیست توسط Emente، یک شرکت بلژیکی میراثی غنی شده است.

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتراس 17

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرینا الر یلوتراس 19

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتراس 21

عکس نمایشگاه نمایشگاه خوشه معاصر آپارتمان رم، سرنا الر یلوتراس 25

آپارتمان با نمایشگاه نقاشی و گلدان های سرامیکی و فلزی “Tout Brûle” اثر لوکا کاسیلو (Di.loer Ceramics) – یک استعداد خلاق و هنرمند با منشاء ناپل مستقر در پاریس که با برندهای مد مانند Balmain و کار کرده است به روی عموم باز شد. جیامباتیستا والی. علاوه بر این، دوتایی ایتالیایی مون قدیمی‌ترین تلویزیونی است که اولین مجموعه کپسولی خود را متشکل از سه قطعه در تقاطع طراحی، مد و ارتباطات راه دور ارائه کرد – یک میز، یک لوستر با پنل خورشیدی، و یک پایه نوکر با یک ژاکت چرمی سفارشی.

در نهایت، گروه هنری Numero Cromatico آزمایش بین هنر و علوم اعصاب را به یک اتاق پروژه اختصاصی می‌آورد، جایی که آنها داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و با همکاری گروه‌های تحقیقاتی، و دانشگاه‌های ملی و بین‌المللی، آزمایش‌های علوم اعصاب را روی هنر انجام می‌دهند.

مربوط: مهمانخانه طراحی هیبریدی اسپرینوس در آتن.


[Images courtesy of Contemporary Cluster. Photography by Serena Eller.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *