درام آرام: خانه السترنویک اثر کندی نولان

0

[ad_1]

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 05

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 04

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 03

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 09

میراث با یکی از آخرین پروژه های مسکونی کندی نولان-یک خانه ادواردی بازسازی شده و دوباره تصور شده در حومه داخلی ملبورن ، السترنویک ، با آغوش گرم به استقبال هم می رود.

“این پروژه فرصتی عالی برای استقرار اصول طراحی کامل بود که توسط جنبش هنر و صنایع دستی تجسم یافته بود.” می گوید پاتریک کندی مدیر موسس کندی نولان. “ترکیبی از معماری ، طراحی داخلی و مبلمان ، که همه آنها توسط تیم ما توسعه یافته است.”

استادان لایه لایه اما اندازه گیری شده ، رنگارنگ در عین حال آرام ، از نظر بصری در عین حال راحت و گرم ، این پروژه با شخصیت های پیچیده و متعدد خود که با دقت توسط دستان ماهر و حساسیت تیز طراحی کندی نولان به دقت پیچیده شده اند ، چیزها را به سطح کاملاً جدیدی می رساند. تیم

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 10

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 14

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 16

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 08

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 17

“نقطه قوت این پروژه در کامل بودن آن است” پاتریک می گوید و من نمی توانم بیشتر موافق باشم. “این پروژه تغییرات و اضافات است ، بنابراین پارچه قدیمی و پارچه جدید وجود دارد. با این حال ، کل خانه از نظر خلق و خو ، مقیاس و کیفیت منحصر به فرد است. “

این نتیجه ، تا حدی ناشی از درخواست خاص مشتری برای داشتن چیزی زیبا برای تماشای هر جایی است که چشم در آن فرود آمد. این امر تیم طراحی را مجبور کرد که به هر یک از عناصر خانه از دید کاربردی و زیبایی شناختی نگاه کنند. در نتیجه ، حتی پیش پا افتاده ترین کارکردها به شکل هنری ارتقا یافته اند.

یکی از موارد برجسته بصری ، کابینت ضبط پیچیده در اتاق نشیمن است. پوسته بیرونی سبز دولوکس “عمق آمازون” که به صورت سفارشی توسط کندی نولان طراحی شده و توسط نازک کاری Fineform طراحی شده است ، هنگامی که بالاآمدگی باز می شود ، ابعاد کاملاً جدیدی به خود می گیرد تا دستگاه پخش کننده و پوشش داخلی درپوش با مخمل قرمز غنی از Kvadrat پوشانده شود. به گایا!

پارچه ساختمان موجود به خوبی حفظ شده و به زیبایی تحقق یافته است و منبع غنی الهام بخش تیم طراحی است. در حالی که این خلاصه خواستار یک رویکرد کامل به مجموعه قابل توجهی از اتاقهای موجود و تازه ساخته شده بود ، مهمتر از همه – مشتری از “احساسات و جوها به جای ویژگیهای فضایی یا بصری خاص”، پاتریک را به یاد می آورد.

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 19

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 21

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 24

کندی نولان السترنویک خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 22

این خانه باید پناهگاهی باشد که در هر مورد لذت بصری را به ارمغان می آورد. “رویکرد ما از طریق طراحی یک پالت رنگ ، با هدف تزئین رنگ داخلی (به عنوان مناسب برای خانه هنر و صنایع دستی) ، اما تا آنجا که ممکن است رنگ را ملایم کرده و شدت آن را در اتاق ها و مناطق مختلف تعدیل کرد. . »

کندی نولان بافت را به عنوان ابزاری برای تقویت ظرافت های رنگی به کار می گیرد. ابریشم به عنوان کاغذ دیواری استفاده می شود. دیوارها به جای گچ صاف رندر شده اند. چوب آهک فلوت دار را می توان به طور گسترده در سراسر فضای داخلی مشاهده کرد.

“ما مجبور شدیم برای حفظ سلسله مراتب بصری مناسب ، فضاهای اصلی زندگی را ارتقا دهیم.” پاتریک توضیح می دهد. “در برخی موارد ، این منجر به نمای داخلی و نمای داخلی شد که با این وجود برای حفظ آرامش و آرامش به شدت کنترل می شد. این ترکیب درام و آرامش است که به نظر می رسد بزرگترین دستاورد پروژه است. “


[Images courtesy of Kennedy Nolan. Photography by Derek Swalwell.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *