خانه تعطیلات Le Moulin در فرانسه توسط Hauvette & Madani

0

[ad_1]

Hauvette Madani Le Moulin اقامتگاه اصلی فرانسه عکس خانه تعطیلات Lucas Madani Yellowtrace 01

Hauvette Madani Le Moulin اقامتگاه اصلی فرانسه عکس خانه تعطیلات Lucas Madani Yellowtrace 02

Hauvette Madani Le Moulin اقامتگاه اصلی فرانسه عکس خانه تعطیلات Lucas Madani Yellowtrace 05

Hauvette Madani Le Moulin اقامتگاه اصلی فرانسه عکس خانه تعطیلات Lucas Madani Yellowtrace 08

Hauvette Madani Le Moulin اقامتگاه اصلی فرانسه عکس خانه تعطیلات Lucas Madani Yellowtrace 09


اقامتگاه اصلی در لو مولن.

آسیاب جایی است که زمان در آن می ایستد، تقریباً انگار کسی قطعات آن را بطری کرده و برای آیندگان حفظ کرده است. بادنجان فرانسوی جذاب با دو هکتار زمین سرسبز، جویبار جوشان، گوسفندسرا، و باغ‌های میوه پر از میوه، از تند تند پاریس در مجاورت بیرون می‌آید. “در سیصد سال گذشته، این ملک بخشی از بافت تاریخی منطقه بسیار حفاظت شده Perche Sarthois بوده است. در اینجا، درختان چند صد ساله هستند، طبیعت حاکم است، و تجمل بدون تظاهر است. مارین گابیلی، مدیر ارتباطات و مالک بخشی از ملک، می گوید. اینجا، یک تازگی در دنیای قدیم وجود دارد. اما همیشه اینطور نبوده است.

قبل از اینکه مارین به همراه مالک مشترکش، معمار لوکاس مدنی از استودیوی طراحی و معماری Hauvette & Madani، تصمیم بگیرند که ظاهر مورد نیاز ملک را ایجاد کنند، بیش از یک قرن بود که خالی از سکنه باقی مانده بود. ما می‌خواستیم روحش را به آن بازگردانیم، روحیه شادی‌بخشی را به آن القا کنیم.» لوکاس می گوید. اما در انجام این کار، مالکان قصد داشتند میراث قدیمی ملک را حفظ کنند. زبان طراحی آن‌ها در پالت‌های ظریف، مبلمان عتیقه، رنگ‌های ملایم و مواد متفکر بیان می‌شود.

مربوط: عقب نشینی 12 ولتی با انرژی خورشیدی در روستایی مایورکا توسط ماریانا د دلاس.

Hauvette Madani Le Moulin اقامتگاه اصلی فرانسه عکس خانه تعطیلات Lucas Madani Yellowtrace 10


آشپزخانه در اقامتگاه اصلی در لو مولن.

سوئیت Hauvette Madani Le Moulin فرانسه عکس خانه تعطیلات Lucas Madani Yellowtrace 19


لا سوئیت الهام گرفته از دهه 1970، با ورودی خصوصی و حمام، کف فرش شده و لامپ های دیواری لیتای دست دوم، پناهگاهی نرم و نور خورشید است.

سوئیت Hauvette Madani Le Moulin فرانسه عکس خانه تعطیلات Lucas Madani Yellowtrace 21

یک تماس کاملاً شخصی در لو مولن وجود دارد. فضای داخلی صیقلی و استانی آن «پیشنهاد ماندن های شاعرانه»، اما این الگوی دست آزاد است که توسط لوکاس بر روی دیوارهای آشپزخانه ارائه شده است، و صندلی های دست دوز توسط مارین، که برای هر مشتری بارها و بارها خودنمایی می کنند، گویی به صورت سفارشی ساخته شده اند. هنرمندان و آثار هنری توسط صاحبان انتخاب شدند تا با موزاییک و حساسیت هنری خود مارین ترکیب شوند. ملیله‌های قاب‌دار و پرزدار آتلیه پائولو، برش‌ها و لبه‌های محیطی را نرم می‌کنند، در حالی که سرامیک‌های وینسنت شوپفر و آلکالی، طعمی جدی و حسی به سبک فرانسوی می‌دهند.

در Le Moulin، زمان نفس می کشد، دقیقاً مانند آفتاب گردان های آخر هفته پاریس که به طور معمول میزبان آن است. “در اینجا، مفهوم “زندگی آهسته” غالب است.” مارین می‌گوید، با اشاره به مجموعه‌ای از چوچک‌ها و تزئینات که با ذوق از بازارهای کثیف و فروش حیاط نجات یافته‌اند. مبلمان اتاق خواب بخشی از تجربه است. و بنابراین نتیجه می شود که هر قطعه به دقت بارکد شده است و برای خرید توسط مشتریان در دسترس است. لوکاس را اضافه می کند، ما به بالابردن دوچرخه برای دادن زندگی جدید اعتقاد داریم. و در اینجا، بیش از جاهای دیگر، ما خود را به اشیا نمی چسبانیم. تقریباً همه چیز برای فروش است.»

مربوط: خانه پل دوقلو در دره هادسون توسط Workstead.

Hauvette Madani Le Moulin The Barn France House Holiday Photo Lucas Madani Yellowtrace 24


La Bergerie، یک دوبلکس که ترکیبی متنوع از طعم‌ها و یافته‌ها را به نمایش می‌گذارد، افتخار این ملک است.

Hauvette Madani Le Moulin The Barn France Holiday House Photo Lucas Madani Yellowtrace 25

Hauvette Madani Le Moulin The Property فرانسه خانه تعطیلات عکس Lucas Madani Yellowtrace 29


ملک بیرونی و سرسبز لو مولن.

پرتره لوکاس مدنی و مارین گابیلی در لو مولن فرانسه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 35لوکاس مدنی و مارین گابیلی
Hauvette Madani Le Moulin The Property فرانسه خانه تعطیلات عکس Lucas Madani Yellowtrace 34

چهار اتاق خواب Le Moulin صمیمی و دنج هستند و شما را مانند یک جامپر گرم و پشمالو در خود نگه می دارند. در طبقه اول، دو اتاق خواب دو نفره بزرگ با جزئیات ظریف، چوب طبیعی و رنگ‌های کم‌رنگ غرق شده‌اند. پانورامای شبانی در اینجا به طور جادویی به اندازه واقعی است، تقریباً ویرایش شده است، تا با نماهای داخل مطابقت داشته باشد.

لا سوئیت الهام گرفته از دهه 1970، با ورودی و حمام اختصاصی خود، کف فرش شده و چراغ‌های دیواری لیتای دست دوم، پناهگاهی نرم و نورانی است که سفید و نور در آن پنهان‌کاری می‌کنند. بودوار آرام و بدون عجله است. حتی به بی میل ترین افراد نیز نوید چند ساعت خواب آسان را می دهد.

La Bergerie، یک دوبلکس که ترکیبی متنوع از طعم‌ها و یافته‌ها را به نمایش می‌گذارد، افتخار این ملک است. در طبقه همکف، پرده‌های پیر فری دهه 1970، که مادربزرگ لوکاس وصیت کرده است، اشاره‌ای به میراث خانواده است، در حالی که یک دستشویی صدفی شکل، که به صورت محلی توسط مارین تهیه می‌شود، قصیده‌ای برای سواحل دوردست است.

ما با لو مولن می‌خواستیم پناهگاه خاطره‌ها را ایجاد کنیم، مکانی که بتوانیم با طبیعت، خانواده و دوستان جمع شویم و دوباره ارتباط برقرار کنیم.» لوکاس نتیجه گیری می کند.

مربوط: شناور در زمان: آپارتمان Trocadero در پاریس توسط Hauvette & Madani.


[Images courtesy of Hauvette & Madani. Photography by Lucas Madani.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *