رستوران Entrecôte ملبورن و برهمن پررا

0

[ad_1]

عکس رستوران Brahman Perera Entrecote ملبورن Lillie Thompson Yellowtrace 02

عکس رستوران Brahman Perera Entrecote ملبورن Lillie Thompson Yellowtrace 03

عکس رستوران Brahman Perera Entrecote ملبورن Lillie Thompson Yellowtrace 01

عکس رستوران Brahman Perera Entrecote ملبورن Lillie Thompson Yellowtrace 04

عکس رستوران Brahman Perera Entrecote ملبورن Lillie Thompson Yellowtrace 05

برهمن پررا با عشق یک «خانه ابدی» بزرگ برای غذاخوری معروف پاریسی، Entrecôte، واقع در حومه پرهیاهوی ملبورن، پراهران، ساخته است. Entrecôte با الهام از موسسات ارزشمندی که زمانی در خیابان گرویل قرار داشتند – Continental، Cafe Blu Pols و Candy Bar – با حس ظرافت، شادی و نشاط همراه است و صحنه های به یاد ماندنی را برای مشتریان ارائه می دهد تا از صبحانه تا کوکتل غذا بخورند، بنوشند و زندگی کنند. ساعت

Entrecôte از ویترین مغازه‌های چوبی، با صندلی‌های غذاخوری عصایی که به خیابان می‌ریزند، حس نوستالژیک کافه‌ای پاریسی را تداعی می‌کند. در ورودی، کف‌های موزاییک طرح‌دار، روکش‌های کت و شلواری و لهجه‌های طلایی پررنگ، حفره‌ای و آبی سلطنتی، فضای ناهارخوری غنی و در عین حال قابل دسترس و غرق در نور طبیعی را ایجاد می‌کنند – مکانی عالی برای صرف یک قهوه صبحگاهی و کروسان با چشم‌انداز خیابان. فراتر از آن، یک سقف طاقدار چشمگیر با یک اتاق ناهار خوری صمیمی و بار بزرگ الهام گرفته از Belle-Epoque احاطه شده است. این کافه با پنل وینسکوت، رویه آن با سنگ مرمر و با لامپ های باری رنگ آمیزی شده با دست، مشتریان را دعوت می کند تا از فضای رستوران غذاخوری لذت ببرند. دیواری بزرگ از صفحه‌نمایش‌های گسترده و به‌سبک آرت‌نوو پر از شیشه‌های کهربایی موج‌دار، نمایشگر مشروب و شراب را به زیبایی قاب می‌دهند – حرکتی ظریف و زیبا، که با آینه‌های عتیقه و دیوارکوب‌های قدیمی پر شده است.

مربوط: پدینگتون اورسولا با طراحی داخلی توسط برهمن پررا افتتاح می شود.

عکس رستوران Brahman Perera Entrecote ملبورن Lillie Thompson Yellowtrace 12

عکس رستوران Brahman Perera Entrecote ملبورن Lillie Thompson Yellowtrace 10

عکس رستوران Brahman Perera Entrecote ملبورن Lillie Thompson Yellowtrace 13

ایستگاه مرکزی پیشخدمت حریم خصوصی را به اتاق غذاخوری اضافه می کند. در اینجا، تابلوهای بلوط فرانسوی عتیقه که از قصری در حومه پاریس تهیه شده است، ضیافت های مخملی مجلل، کتانی سفارشی با الهام از ماتیس با دست نقاشی شده و فرش های با رنگ کاراملی سوخته، گرمای بافتی را به فضای داخلی می بخشند. دیوارکوب‌های شیشه‌ای سفارشی درخششی با شمع ایجاد می‌کنند، در حالی که یک لوستر کریستال سواروسکی مزین، حسی از مجلل و شکوه دنیای قدیم را القا می‌کند. در عقب، یک آشپزخانه شاتو باز و فضای ناهار خوری مشترک، یک منطقه پرانرژی و غیررسمی را ایجاد می کند، که در میان فعالیت های آشپزخانه Entrecôte و نوار غذاهای دریایی مرتفع است.

منظره‌ای متنوع از کاشی‌های کرمی و سفید لعاب‌دار دستی به تزئینات ظریف و قدیمی آشپزخانه‌های سنتی فرانسوی ادای احترام می‌کند، در حالی که پاهای چوبی بازیگوش از میراث داخلی داستان‌های مشترک در اطراف میز آشپزخانه سخن می‌گویند. فراتر از اتاق غذاخوری، حیاطی سرسبز با الهام از Hôtel Costes قرار دارد که مملو از صندلی‌های غذاخوری عصایی، کاشت‌های آراسته و سایبان‌های راه راه است.

اگرچه این رستوران در مقیاس سخاوتمندانه است، مجموعه‌ای از پرده‌های کتانی و پرده‌های کتانی مناظر متناسب با فضاها را قاب می‌کنند، صمیمیت و جذابیت را ایجاد می‌کنند، در حالی که تجربه‌های متنوعی از غذاخوری را برای مهمانان جدید و بازگشتی ارائه می‌دهند.

وفادار به حساسیت طراحی پررا، Entrecôte عناصر سفارشی، رمانتیک، عجیب و غریب و جمع آوری شده را ادغام می کند و مجموعه ای از فضاهای غذاخوری را ارائه می دهد تا هم سنت های این سایت محبوب را گرامی بدارد و هم آرامش، لطف و لذت را در رستوران محبوب ملبورن بیان کند. برای.

مربوط: استیک‌خانه پاریسی Entrecote توسط استودیو Flack در یارا جنوبی ملبورن.


[Images courtesy of Brahman Perera. Photography by Lillie Thompson.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *