آپارتمان مونترال لفت توسط استودیوی Future Simple

0

[ad_1]

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere مونترآل داخلی مسکونی عکس Felix Michaud Yellowtrace 13

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere مونترال داخلی مسکونی عکس Felix Michaud Yellowtrace 03

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere مونترال داخلی مسکونی عکس Felix Michaud Yellowtrace 01

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere مونترال داخلی مسکونی عکس Felix Michaud Yellowtrace 04

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere Internal Residential Montreal Photo Felix Michaud Yellowtrace 05

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere مونترال مسکونی داخلی عکس Felix Michaud Yellowtrace 06

Future Simple Studio یک اتاق زیر شیروانی را از طریق یک مداخله معماری زیبا و غیرمنتظره به روز کرده است. این استودیو که در یک ساختمان میراثی 100 ساله در نزدیکی بندر مونترال قرار دارد، فضای داخلی انعطاف‌پذیری را با تمرکز بر با هم بودن و زندگی خانوادگی ایجاد کرد و همه اینها در عین تجلیل از خصوصیات صنعتی منحصر به فرد این فضا بود.

با انعطاف‌پذیری و نور به عنوان اولویت‌های اصلی، طراحان جایگزین‌هایی را برای اتاق همه‌جای «دیوار خشک با در چرخان» که فضای داخلی مسکونی معمولی را دیکته می‌کند، طراحی کردند. این منجر به یک مفهوم ساده و قابل انطباق شد – جعبه ای در داخل جعبه. دو حجم چوبی قابل تبدیل لعابدار به دقت در فضای بتنی چیده شده اند. آنها به عنوان اتاق خواب برنامه ریزی شده اند و به عنوان ابزار فضایی برای سازماندهی عملکردهای مسکونی استفاده می شوند – آشپزخانه، نشیمن، غذاخوری، مطالعه، مطالعه و ورزش که در حاشیه آنها شکل می گیرد. هر یک به طور همزمان شی و معماری، هر کدام به عنوان یک کیت سفارشی از قطعات شامل همه چیز از پانل های سقفی و ملیون ها گرفته تا کفپوش و مبلمان ساخته شده اند.

اتاق خواب‌ها با یک سری پرده‌های خودکار – هم شفاف و هم خاموش – تجهیز شده‌اند که آنها را از فضای باز به اتاق‌های نیمه یا کاملا خصوصی تبدیل می‌کند. هنگام غروب، زمانی که پرده‌های محض کشیده می‌شوند و چراغ‌ها روشن می‌شوند، هر دو اتاق به صورت فانوس‌های شناور در یک پلان باز ظاهر می‌شوند و فضایی رویا مانند ایجاد می‌کنند که تصویر سنتی «خانه» را به چالش می‌کشد و در عین حال تمام راحتی‌های آشنا را فراهم می‌کند.

مربوط: واحه شهری که از نزدیک به شهر متصل است: خانه لین وی ملبورن توسط اوکانر و هول.

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere Internal Residential Montreal Photo Felix Michaud Yellowtrace 02

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere مونترال Residential Residential Internal Photo Felix Michaud Yellowtrace 08

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere Internal Residential Montreal Photo Felix Michaud Yellowtrace 12

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere Internal Residential Montreal Photo Felix Michaud Yellowtrace 07

Future Simple Studio Rue De La Gauchetiere مونترآل داخلی مسکونی عکس Felix Michaud Yellowtrace 19

این آپارتمان به طور متفکرانه با توکارها و مبلمان سفارشی طراحی شده توسط استودیو تزیین شده است – رویه سینک حمام ریخته شده بتنی، قفسه کتاب/میز سفارشی، و قاب تخت قابل تبدیل، برای نام بردن از چند مورد. با الهام از شخصیت اصلی آپارتمان، یک پالت متریال عنصری و قابل لمس معرفی شد – سازه های تخته سه لا چوب گردو رنگ های خاکی دیوارهای آجری، کف خاکستری گرم و منسوجات را بر روی بتن می تاباند، در حالی که شیشه و آینه بر هوای آن تاکید دارند. از فضا با بازی مداوم نور و بازتاب. افزودن فضای سبز فراوان، از جمله درخت انگور و یک درخت 3 متری در فضای باز، یک بعد طبیعی شگفت انگیز و آرامش بخش به بافت مرکز شهر زیر شیروانی اضافه می کند.

Loft Rue de la Gauchetière از طریق پلان باز، اتاق خواب های همه کاره و پالت طبیعی خود، نمای جدیدی از زندگی شهری را برای یک خانواده جوان ارائه می دهد. عناصر معماری نوآورانه و مواد طبیعی آن فضاهایی را ایجاد می کند که در عین حال برای زندگی خانوادگی زیبا و کاربردی هستند. مفهوم “جعبه در داخل جعبه” به فضاهای مناسب امکان شکوفایی می دهد و حریم خصوصی فردی را با جمع گرایی متعادل می کند. نتیجه یک طراحی جاودانه است که همنام ساختمان 100 ساله ای را که در آن قرار دارد در بر می گیرد – وحدت.

مربوط: Spatial Hybrid: The Collector by Framework Studio.


[Images courtesy of Future Simple Studio. Photography by Felix Michaud.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *