مسکن دانشجویی کالج بارد در برلین توسط غیرنظامی

0

[ad_1]

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین رابرت ریگر یلوتراس 04

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین رابرت ریگر یلوتراس 06

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین رابرت ریگر یلوتراس 07

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین عکس رابرت ریگر یلوتراس 14

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین رابرت ریگر یلوتراس 03

تصور کنید در قلب اروپا تحصیل می کنید در حالی که یک زندگی اجتماعی غنی دارید، احساس می کنید با محیط و تاریخ محلی ارتباط برقرار می کنید: این چیزی است که ساختمان های تازه افتتاح شده بارد کالج برلین ارائه می دهند. کالج هنرهای لیبرال آلمانی-آمریکایی واقع در محله سرسبز Pankow شهر آلمان، در مجاورت پارک Intelligenzberg، با شرکت توسعه و مدیریت پروژه DBI Projects و شرکت معماری و دکوراسیون داخلی مستقر در نیویورک همکاری کرده است. غیر نظامی برای اقامتگاه های دانشجویی آن

39 آپارتمان واقع در طبقات فوقانی – محل اقامت 120 دانشجو – و کافه، سالن و محل مطالعه در طبقه همکف در دو ساختمان دوقلو قرار گرفته اند که از نظر زیبایی شناسی تحت تأثیر صحنه طراحی برلین قرار گرفته اند.

چیدمان ساختمان‌ها به‌طور عمود بر گوشه‌ای، حیاطی را ایجاد می‌کند که به یک مرکز اجتماعی غیررسمی تبدیل می‌شود و در عین حال تمام روان‌آب‌های باران را در مجموعه‌ای از باغ‌ها با گیاهان چند ساله بومی مقاوم به خشکسالی ترکیب می‌کند.

مربوط: بازسازی آپارتمان مسکونی دانشجویی در مادرید توسط پلوتارکو.

مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین با ارتفاع بزرگ زردتریس

هدف از این پروژه طراحی بود “محل گردهمایی جدید پویا که تبادل ایده ها را در محوطه دانشگاه تسهیل می کند”نیکو الیوت، مدیر و یکی از بنیانگذاران Civilian می گوید. “هدف ما ایجاد طیف وسیعی از سالن های عمومی دلپذیر در هر دو ساختمان برای مطالعه و همکاری فردی و در عین حال طراحی فضاهای زندگی خصوصی انعطاف پذیر برای حداکثر راحتی و شخصی سازی بود.”

تیم غیرنظامی از میراث برلین برای توسعه املاک مسکونی مترقی در دوران وایمار (1919-1933) و همچنین معمار آلمانی و شهرساز برونو تاوت و معماری اکسپرسیونیستی سنگ تراشی عصر کلانشهر در دهه 1920 الهام گرفته شد. معماری نئو باهاوس دهه 1970 محله اطراف نیز یکی از تأثیرات این پروژه بود.

از آنجا، طراحان زندگی مشترک معاصر را دوباره اختراع کردند و رنگ های روشن را در فضاهای داخلی معرفی کردند. ساخته شده با مواد حداقل پردازش و برداشت پایدار، مبلمان بازسازی شده، قدیمی و سفارشی – که به کاربردهای کوچک شده قطعات دهه 1920 توسط طراحان هلندی Gerrit Rietveld و Ko Verzuu و همچنین هنرمندان دونالد Judd و Andrea Zittel اشاره دارد – کاملاً ترکیب شده است.

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین رابرت ریگر یلوتراس 01

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین رابرت ریگر یلوتراس 22

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین عکس رابرت ریگر یلوتراس 19

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین رابرت ریگر یلوتراس 23

عکس مسکن دانشجویی کالج غیرنظامی بارد برلین رابرت ریگر یلوتراس 24

مناطق عمومی که از چندین گوشه مطالعه تشکیل شده است، یادگیری دانش آموزان و تبادل اجتماعی را تقویت می کند در حالی که فضاهای خصوصی چند منظوره آسایش و ذخیره سازی را بهینه می کنند.

“این پروژه نشان می دهد که مسکن دانشجویی کاربردی می تواند نگرانی های پایداری را برطرف کند، از نظر زیبایی شناسی پیشرفته باشد و به یکباره به عنوان یک جامعه و مرکز اجتماعی عمل کند.” تاون توای، مدیر عامل کالج بارد برلین می گوید. این واحدهای بسیار کم مصرف که با اشاره به باهاوس و آجر کروزبرگ در نماهای مدرن خود طراحی شده‌اند، با هدف احترام به گذشته در حالی که الزامات زیست‌محیطی امروزی را کاملاً در بر می‌گیرند، طراحی شده‌اند.»

مربوط: خوابگاه دانشجویی هچ در کورک، ایرلند توسط کینگستون لافرتی دیزاین.


[Images courtesy of Civilian. Photography by Robert Rieger.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *