آپارتمان مسکو توسط ناتالیا تروفیموف و ولادیمیر بلوسف

0

[ad_1]

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه خانه Mikhail Loskutov Yellowtrace 05

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه خانه Mikhail Loskutov Yellowtrace 06

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه خانه Mikhail Loskutov Yellowtrace 07

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه میخائیل لوسکوتوف Yellowtrace 10

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس دکوراسیون داخلی خانه Mikhail Loskutov Yellowtrace 04

دو معمار روسی – ناتالیا تروفیموف، یکی از بنیانگذاران Blockstudio، و ولادیمیر بلوسوف، که یک شرکت معماری همنام را رهبری می کند – استعدادهای خود را برای طراحی خانه خود ترکیب کردند. آپارتمان 130 متری این زوج که در منطقه خامونیکی مسکو واقع شده است، ساختمانی متعلق به اوایل قرن بیستم را اشغال کرده است.

یکی از اولین گام های این پروژه کاشت درخت در زیر پنجره ها بود. “ولادیمیر به یک مهدکودک رفت و یک درخت بالکن و یک افرا، یک بوته یاس بنفش و یک درخت صنوبر خرید و آنها را زیر بالکن ما کاشت.” تروفیموف را به یاد می آورد. “در آن زمان، من متقاعد نشده بودم که این ایده آنقدر خوب است، اما در دراز مدت، کاشت درختان یک حرکت عاقلانه بود. بازسازی بسیار بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردیم طول کشیده است و درختان بسیار بزرگ شده‌اند.»

دیوارها تخریب شدند، بازسازی شدند و به رنگ سفید درآمدند و در نتیجه فضایی روشن ایجاد شد، در حالی که کف پارکت مهندسی شده برای ایجاد گرما در فضاها نصب شد.

مربوط: برشی از پاریس در مسکو-آپارتمان باستا توسط Blockstudio.

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه خانه Mikhail Loskutov Yellowtrace 08

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه خانه Mikhail Loskutov Yellowtrace 02

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه میخائیل لوسکوتوف Yellowtrace 11

چیدمان enfilade با مجموعه ای از اتاق های متناسب مشخص می شود که حداکثر کردن نور طبیعی، به ویژه در راهرو و حمام، در قلب بازسازی قرار داشت. “اما این به معنای نصب پنجره های نور قرضی در اتاق خواب بود و من یک خواب بسیار سبک هستم.” تروفیموف اعتراف می کند. برای من، انتخاب بسیار سختی بود: خواب یا سبک؟ در نهایت ما نور را انتخاب کردیم و به درستی این کار را انجام دادیم. شستن در حمامی پر از نور صبح بسیار لذت بخش است.»

آثار هنری و آثار عتیقه به ارث رسیده از خانواده تروفیموف و بلوسف یکی از منابع اصلی الهام بود و به شخصی سازی این خانه کمک کرد. از زمانی که به یاد دارم، دیوارهای آپارتمان پدربزرگ و مادربزرگم همیشه از کف تا سقف با آثار هنری پوشیده شده بود. ولادیمیر می گوید. بسیاری از دوستان ما هنرمند هستند و مجموعه ما تا حد زیادی آثار آنها را نشان می دهد، یا چیزی که به طور اتفاقی با آن برخورد کردیم.

برای زن و شوهر، در انتخاب یک شی جدید هیچ قانونی وجود ندارد، به جز دوست داشتن آن. “تنها استثنا آثار سرگئی ژاورونکوف است – هنرمندی که ما تحسین می کنیم و آثارش را جمع آوری می کنیم.” بلوسوف می گوید. ما وقت خود را صرف این فکر کردیم که هر بوم یا نقاشی را کجا آویزان کنیم. در پایان، ما یک سیستم آویزان ریل تصویر را انتخاب کرده‌ایم تا امکان جایگزینی آسان آثار هنری نمایش داده شده یا بازگشت به دیوارهای سفید بدون تزئین را فراهم کند.

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه میخائیل لوسکوتوف Yellowtrace 13

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه میخائیل لوسکوتوف Yellowtrace 15

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه میخائیل لوسکوتوف Yellowtrace 14

ناتالیا تروفیموف ولادیمیر بلوسوف آپارتمان مسکو روسیه عکس داخلی خانه میخائیل لوسکوتوف Yellowtrace 22

قطعات مبلمان توسط نسخه های Flos، Vitra، DCW – در میان مارک های دیگر – گفتگو با وسایل روشنایی قدیمی دهه 50، 60 و 70، و همچنین عناصر ساخته شده (مانند کمدهای داخلی و نجاری) ساخته شده توسط لسوپیلکا.

در قسمت ناهارخوری، میز که به عنوان میز و مکانی برای جمع شدن با دوستان یا نمایش موقت اشیا و کتاب ها نیز عمل می کند، از چیزهای مورد علاقه تروفیموف و بلوسف است.
این آپارتمان هم شیک و هم کاربردی، منعکس کننده شخصیت ها، تاریخچه های خانوادگی و رویکردهای طراحی ذهن های خلاقی است که در آن زندگی می کنند.

مربوط: آپارتمان Chaplygina در مسکو توسط Blockstudio.


[Images courtesy of Blockstudio. Photography by Mikhail Loskutov.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *