لمس ایتالیایی در پاریس اثر مارکانته تستا

0


عکس طراحی داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 02

مبل “Sesann” ساخته Tacchini با روکش پارچه ای توسط Dedar، صندلی های Digamma توسط Santa & Cole، فرش “Magico” از Marcante-Testa برای SEM-Spotti Edizioni Milano، میز قهوه “Nenuphar Mirroir” توسط Janette Laverriere، نسخه 1950 Perimeter re-eded. نسخه‌های 2008 (50 Golborne)، گلدان ویکتوریا ویلموت (گالری ابزار)، اثر هنری (رافیا، مو، مس، طلا) بافته‌شده توسط هنرمند فرانسوی-عاج‌عاجی Marie Claire Messouma Manlanbien (Galerie 50 Golborne، لندن)، لامپ طبقه قدیمی، دیوار موری لامپ Rich Brilliant Willing، پرده موشک Kvadrat، سقف سفارشی طراحی شده توسط Marcante-Testa. کف پارکت در بلوط دودی توسط Domenico Mori.

عکس طراحی داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 04

“Microarchitecture” توسط Marcante-Testa طراحی شده است تا اتاق نشیمن را از ناهار خوری جدا کند، در قاب چوبی و با گچ سفالی تکمیل شده است. میزهای قهوه ننوفار آینه توسط Janette Laverriere 1960 – re-edition Perimeter Editions 2008; صندلی راحتی “Elysee” توسط Pierre Paulin برای Ligne Roset، فرش “Magico” توسط Marcante-Testa برای SEM-Spotti Edizioni Milano. مبل طراحی شده توسط Marcante-Testa با روکش بالش های Kvadrat و Dedar. میز کناری “VAL” اثر کریستف دلکورت (مجموعه گالری دلکورت، پاریس) با سرامیک های هنرمند نیوزلندی فرانسیس آپریچارد (کیت مک گری). گل رز سقفی سفارشی طراحی شده توسط Marcante-Testa.

عکس طراحی داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 08
عکس طراحی داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 09روی میز «Duale» اثر Marcante-Testa برای SEM-Spotti Edizioni Milano با صندلی‌های «1950 Catilina» اثر L. Caccia Dominioni برای Azucena، گلدان از Jean Baptiste Fastrez و بشقاب «Canova» از Constance Guisset. چراغ سقفی توسط Marcante-Testa طراحی شده و توسط Rossi Illuminazione ساخته شده است.

عکس طراحی داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 07

جوآنا چومالی، عکسی از “هابره، آخرین نسل” (Galerie 50 Golborne، لندن). میز “Duale” توسط Marcante-Testa برای SEM-Spotti Edizioni Milano با صندلی های “1950 Catilina” توسط L. Caccia Dominioni برای Azucena. پارکت دومنیکو موری در بلوط دودی.

صرف نظر از نوع یا مقیاس پروژه، رویکرد منحصر به فرد Marcante Testa به فضای داخلی، ترکیبی از مواد کنجکاو، ترکیب رنگ های غیرمعمول و جزئیات غیرمنتظره را هر بار ارائه می دهد. من از همان ابتدای بازی Yellowtrace طرفدار زیادی از کار آنها بودم – فضاهایی که آنها ایجاد می کنند بازیگوش و جدی، سختگیرانه و شل، حساب شده و خود جوش به همان اندازه… عشق شدید در اطراف، و این خانه گرم و رنگارنگ پاریسی از این قاعده مستثنی نیست.

تمرین مستقر در تورین – که در سال 2014 توسط آندریا مارکانته و آدلاید تستا تأسیس شد – در سبک خاص خود، حسی از هوس بازیگوشی و شخصیتی فراوان را به فضای داخلی تزریق کرده است، در حالی که سطحی از محدودیت و پیچیدگی را حفظ کرده است. پیچیدگی ظریف زیبایی شناسی که در آن ارجاعات قدیمی مدرسه با مدرنیته تصفیه شده روبرو می شوند، مجموعه ای از شگفتی های لذت بخش را در هر گوشه ای ارائه می دهند. رنگ‌های شجاع، الگوهای نانا، آثار هنری با ابروهای بلند و قطعات طراحی با حجم‌های تمیز، اشکال یکپارچه و جزئیات تیز کنار هم قرار می‌گیرند و زبان‌های طراحی متفاوت را به‌طور یکپارچه با هم در یک فضای داخلی منسجم و منحصربه‌فرد قرار می‌دهند.

با مشرف به دومین کلیسای بزرگ شهر پس از نوتردام – سنت سولپیس باشکوه – این بازسازی آپارتمان میراثی پس از اینکه یک مدیر پروژه آمریکایی ساکن پاریس این دو نفر را با صاحب ملک – دوستش پاسکال ریورت – ارتباط داد، به کار مارکانته تستا تبدیل شد. . پاسکال مدیر گالری مستقر در لندن است، 50 گلبورناختصاص داده شده به هنر و طراحی معاصر آفریقا،” آندریا و آدلاید گفتند. “ما خانه ای با لایه های غنی و پر از تأثیرات متنوع ایجاد کردیم که به گفته مشتری ما بسیار راحت است.»

مربوط: چیزهای خوب از طعم بد: بازسازی خانه در Cavallermaggiore توسط Marcante Testa.

عکس طراحی داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 11

آشپزخانه سفارشی طراحی شده توسط Marcante-Testa و ساخته شده توسط Materiadesign با میز کار مرمر توسط Alimonti Marmi. چراغ دیواری «موری» (فقط خارج از کادر) توسط Rich Brilliant Willing.

عکس دکوراسیون داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 18

میز تحریر قدیمی از Janette Laverriere دهه 1960، صندلی پررنگ با سبیل، چراغ دیواری آتلیه آرتی، چراغ رومیزی “Sintesi” توسط Ernesto Gismondi برای Artemide. قفسه کتاب نارنجی طراحی شده توسط Marcante-Testa.

عکس فضای داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 16

تخت خواب ونسا توسط توبیا اسکارپا برای کاسینا با روکش سفارشی، میز کنار تخت مرمر، چراغ دیواری آتلیه آرتی، اثر هنری عکاسی روی تخت توسط هنرمند انگلیسی لیا گوردون.

عکس طراحی داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 15کابینت و آینه حمام طراحی شده توسط Marcante-Testa. تخت خواب «ونسا» از توبیا اسکارپا برای کاسینا، با روتختی مارکانته-تستا با پارچه ددار.
عکس طراحی داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 14کمد لباس سفارشی طراحی شده توسط Marcante-Testa با پارچه Nya Nordiska روی درهای لولایی. در حمام: وان حمام Gentry Home با شیرهای Gio Ponti توسط Mamoli، کاشی‌های کف توسط Domenico Mori، کاشی‌های دیواری Dekorami توسط Marcante-Testa برای Ceramica Vogue.

عکس طراحی داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 19

مجسمه هنرمند بنینی روموالد هازوم (50 گالری گلبورن، لندن). کلیدهای چراغ کتی پتی. Consolle 1960s اثر آنجلو مانگیاروتی (موضوعات و تغییرات)
با گلدان های سرامیکی از هنرمند نیجریه ای رانتی بام (50 Golborne).

به عنوان استاد نهایی ترکیب کردن چیزها و خلق چیزهای غیرمنتظره، زیبایی شناسی منحصر به فرد Marcante Testa در دنیای گاهاً همگن فضای داخلی متمایز است. با این حال، آنها اذعان دارند که این رویکرد همیشه آسان نیست.

ایجاد ترکیبی اصلی از ارجاعات انتزاعی مانند جنبه باطنی کلیسای سنت سولپیس، هنر آفریقایی، و اسطوره پاریسی «ریو گاش» در طول دهه هفتاد چالش برانگیز بود. اعتراف آندریا و آدلاید. سپس جنبه پیچیده تحویل مواردی مانند کار با یک تیم با مشتریان فرانسوی/انگلیسی مستقر در لندن و کنیا، یک مدیر پروژه آمریکایی، یک معمار محلی فرانسوی و تیم خودشان مستقر در ایتالیا وجود داشت.

اگرچه تعیین دقیق آن دشوار است، اما رنگ‌بندی‌ها و انتخاب‌های مبلمان به دهه 70 میلادی اشاره دارد، به‌ویژه بافت دیوارها از خاک رس و گچ آهکی – ادای احترامی به معمار فرانسوی راجر آنجر. “آروویل” شاهکار معماری در هند

مربوط: Teorema Milanese: بازسازی یک آپارتمان در میلان توسط Marcante Testa.

عکس فضای داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 22

عکس فضای داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 20

عکس فضای داخلی آپارتمان Marcante Testa پاریس Carola Ripamonti Yellowtrace 25

تخت سفارشی با روکش کوادرات، کاغذ دیواری Dedar / Hermes، کمد لباس سفارشی طراحی شده توسط Marcante-Testa، ساخته شده توسط MATERIADESIGN، میز کلاسیک توسط Gio Ponti، نورافکن توسط Rich Brilliant Willing، چراغ خواب توسط Fontana Arte، سوئیچ ها توسط Katy Paty. در پس زمینه، گوشه نوار با کابینت و کاغذ دیواری سفارشی توسط Wolfum.

در میان قطعات تزئین شده اتاق ها، که از محصولاتی مانند Tacchini، Ligne Roset، Cassina و Christophe Delcourt تهیه شده است، طراحی های خود Marcante Testa در فضای داخلی به چشم می خورد – فرش طرح دار در اتاق نشیمن و میز ناهارخوری بزرگ، هر دو از “Futuraforma” خود. ” مجموعه طراحی شده برای SEM-Spotti Edizioni Milano.

در طول مرحله طراحی، این دو نفر چیزهای زیادی در مورد جنبه اسرارآمیز و باطنی کلیسای سنت سولپیس آموختند – منبع اصلی الهام برای پروژه، و سقف بلند شد که آنها به طور خاص در اتاق نشیمن طراحی کردند. اما برای مشتری، این عنصر چیزی بیش از یک لوگوی بتمن باقی نمی ماند. این دو نفر را به شوخی جمع بندی کنید. به طور جدی، چگونه می توانید این پسرها را دوست نداشته باشید؟ دقیقا!

مربوط: بازسازی آپارتمان میراث فوق العاده در ونیز توسط Marcante Testa.


[Images courtesy of Marcante Testa. Photography by Carola Ripamonti.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *