فروشگاه لبنیات La Fetta در Bagnolo، ایتالیا توسط SCEG Architects

0


Sceg Architects La Fetta Dairy Shop Bagnolo Italy Photo Barbara Corsico Yellowtrace 01

Sceg Architects La Fetta Dairy Shop Bagnolo Italy Photo Barbara Corsico Yellowtrace 02

Sceg Architects La Fetta Dairy Shop Bagnolo Italy Photo Barbara Corsico Yellowtrace 05

شما نمی توانید La Fetta را از دست بدهید. مغازه لبنیات، واقع در Bagnolo، ایتالیا، در برابر حومه شهر که از بیرون به یک پنیر برش شده تبدیل شده است ایستاده است – ورودی را از دور برجسته می کند.

تلاش مشترک بین معماران SCEG، هنرمند جزیره هیلاریو و استودیوی طراحی گرافیک ELYRONA، این فروشگاه پنیر، هنر، طراحی و گرافیک را در یک هویت منسجم برای مشتریان خود – دو برادر جوان و روشنفکر – که به دنبال کیفیت و نوآوری در تمام سطوح داخلی تجاری خود هستند، ترکیب می کند.

هنگامی که تیم طراحی شروع به کار با مواد این مکان کرد، دو “مواد تشکیل دهنده” واضح پدید آمد. تخته های پخت چوبی قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند که دانه های آنها با زمان و استفاده مشخص می شود. نقش‌های شکل‌های پنیر روی چوب تمیز شده به نقش‌های پیچیده، صحنه‌نگاری و گرافیک تبدیل می‌شوند که روایتی شیرین را می‌بافند. در مقابل، دال های فولادی ضد زنگ با متریال سرد و بازتابنده خود فضای تولید را تکمیل می کنند. تخته های چوبی تقریباً کل فروشگاه را می پوشانند و به عنوان دیوارها، پیشخوان ها، پله ها و قفسه ها عمل می کنند زیرا معماری داخلی نماد بیرونی را آینه می کند.

مربوط: Temple to Cheese: Cheese Madrid توسط استودیو Cobalto.

Sceg Architects La Fetta Dairy Shop Bagnolo Italy Photo Barbara Corsico Yellowtrace 13

Sceg Architects La Fetta Dairy Shop Bagnolo Italy Photo Barbara Corsico Yellowtrace 17

Sceg Architects La Fetta Dairy Shop Bagnolo Italy Photo Barbara Corsico Yellowtrace 23

فضای داخلی در دو سطح گسترش می یابد. با فضای مزرعه به میز، منطقه فروش خود را از نظر بصری به کف تولید متصل می‌یابد و سلول بالغ اصلی را به عنوان یک جریان طبیعی بین تولید و فروش پرورش می‌دهد. پنیر و بستنی به عنوان قهرمانان زمین در مرکز صحنه قرار می گیرند.

در سطح دوم، فضای ملاقات بین مشتری و اطلاعات وجود دارد. ELYRON یک “کتابخانه” ایجاد کرد که اطلاعات بسیار ناهمگنی را بر روی شکل های چوبی به کار می برد. این نمایشگاه که در بالای سلول در طبقه همکف واقع شده است، تداوم بین اطلاعات و محصول را به عنوان یکپارچه در فضا ارائه می دهد.

این تجربه منحصر به فرد و فعال بین صنایع هنر، طراحی و گرافیک کار می کند تا تمام مراحل تولید را به یک فروشگاه پنیر کاملاً تحقق یافته و همه جانبه متصل کند.

مربوط: Hunter & Co Deli در Elsternwick، ملبورن توسط Mim Design.


[Images courtesy of SCEG Architects. Photography by Barbara Corsico.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *