خانه پلهای دوقلو در دره هادسون توسط Workstead

0

[ad_1]

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 01

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 02

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 03

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 04

Workstead Twin Bridges House Residential Interiors Yellowtrace 05

استودیوی طراحی مستقر در بروکلین ، Workstead ، به طرز ماهرانه ای الهام بخش سنتی را با ظرافت معاصر ترکیب می کند و طراحی داخلی منحصر به فرد و قطعاتی را ایجاد می کند که زیبایی و ضرورت را متعادل می کند. در اولین تک نگارش آنها با ریزولی – Workstead: فضای داخلی زیبایی و ضرورت -آنها ترکیبی ویژه از بازسازی های تاریخی و ساخت و سازهای جدید بدیع خود را ارائه می دهند. این کتاب که توسط دیوید سوکول نوشته شده و متیو ویلیامز عکاسی کرده است ، ده پروژه خانه را دنبال می کند ، زیرا استودیوی طراحی قدرت چندرشته ای خود را در فضای داخلی ، معماری و طراحی نور نشان می دهد.

پل های دوقلو که در کتاب ذکر شده است ، خانه ویکتوریایی قرن نوزدهمی در دره هادسون است که Workstead با انرژی و روح اصلی سایت دوباره تزریق کرد. استودیو با بازگرداندن شکوه قبلی Eastlake Victorian ، فضای داخلی را گسترش داد ، یک غرفه مزرعه معاصر علاوه بر ساختار اصلی برای ایجاد فضای بیشتر ایجاد کرد.

هدف از غرفه بازتاب تاریخ قرن نوزدهم در حالی که ویژگیهای مدرن را در خود جای داده بود. نمای بیرونی آن از روکش چوبی مشابه نسخه قبلی خود تشکیل شده است ، اما رنگ زغال سنگ آن در جلوی نمای عاج قرار دارد. این سازه شب هنگام در چشم انداز به عنوان فانوس ظاهر می شود ، زیرا نورپردازی داخلی پنجره های وسیع پنجره را پر می کند. صاحب خانه برای این آلاچیق یک فضای داخلی مدرن درخواست کرد ، بنابراین هر فضا با ویژگی های معماری تمیز ، رنگ های طبیعی و لهجه های سیاه مطابقت دارد.

مربوط: Workstead House در چارلستون ، کارولینای جنوبی.

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 08

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 07

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 10

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 11

طبقه همکف حول یک هسته گچ کاری شده سازماندهی شده است که از یک طرف شومینه و از طرف دیگر یخچال Signature Kitchen Suite را ادغام می کند. شومینه یک قطعه معماری برجسته در قسمت نشیمن است که شامل لوستر Workstead Orbit ، یک جفت مبل چرمی وصله ای قهوه ای De Sede DS88 و یک میز کوکتل ناتان لیندبرگ است. یخچال و فریزر آشپزخانه وسیعی را سرو می کند که با کابینت های چوبی گیلاس سفارشی با گرانیت مشکی تکمیل شده است. نرده سیاه سفارشی بلند در سراسر جزیره امتداد می یابد و به عنوان قفسه ای برای ذخیره قابلمه و تابه عمل می کند. این جزیره همچنین دارای چهارپایه پیشخوان جوانسازی ، اتصالات Dornbracht و ماشین ظرفشویی Miele است. این فضاهای نشیمن ، غذاخوری و آشپزخانه به صورت یکپارچه به یکدیگر سرازیر می شوند و به صاحب خانه اجازه می دهد تا به راحتی از مهمانان پذیرایی کند. دیوارها و سقف ها با رنگ سفید رنگ آمیزی شده اند ، و کفپوش ها با چوب بلوط سفید تزئین شده اند تا احساس باز و دلپذیری ایجاد کنند.

درهای شیشه ای از کف تا سقف به سمت عرشه عقب باز می شود که با پنج هکتار از زمین های کشاورزی اطراف ترکیب می شود. در ابتدا ، صاحب خانه می خواست تا آنجا که ممکن است از خانه ویکتوریا محافظت کند. با این حال ، هنگامی که غرفه شروع به شکل گیری کرد ، بر مشتری تأثیر گذاشت تا در این درخواست طراحی تجدید نظر کند. Workstead نظارت بر بازسازی تقریباً کامل این مصنوع را آغاز کرد. طراحی داخلی خانه اصلی خود را از غرفه متمایز می کند. این معماری مربوط به معماری قرن 19 است که در نمای بیرونی محل اقامت مشاهده شده است. در حالی که غرفه یک رویکرد مینیمالیستی با خطوط تمیز و رنگهای طبیعی را منعکس می کند ، خانه ویکتوریایی با استفاده دلپذیر از کاغذ دیواری ، مبلمان ، آثار هنری و رنگ ، عکس آن را ارائه می دهد. Workstead رنگهای جسورانه و مبلمان ویکتوریایی را در جلوی خانه به کار برد و سپس اتاقهای پشتی را روشن کرد تا فضای داخلی مختلف بدون زحمت با هم ترکیب شوند.

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 13

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 15

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 16

Workstead Twin Bridges House داخلی داخلی مسکونی Yellowtrace 17

یک راه پله ماهون ترمیم شده قرن نوزدهمی در سرسرای خانه اصلی ویکتوریایی ، با کفپوش بلوط ، کاغذ دیواری CFA Voysey با جغد توسط استودیو Trustworth و یک آویز Workstead ، به استقبال شما می آید. هنگامی که وارد سالن رسمی می شوید ، یک تابلوفرش عظیم قرن نوزدهمی با دیوارهای نقاشی شده Farrow & Ball Inchyra Blue برجسته شده است. این فضا همچنین دارای یک مبل FAIR با روکش مخملی طرح دار House of Hackney ، صندلی های Butaque از Clara Porset ، یک میز کوکتل Willy Rizzo و یک آویز WOKA است. یک فرش قدیمی لارستان اتاق را محاصره می کند. رنگ آبی اینچیرا نیز به سالن جلویی منتقل می شود. یک میز بازی هاروی پروبر در اطراف صندلی های Luigi Caccia Dominion قرار دارد که روی آنها موهیر سبز پوشیده شده است. در اتاق ناهار خوری رسمی ، یک آویز Isamu Noguchi روی میز و صندلی های Guillerme & Chambron آویزان شده است. اتاق با کاغذ دیواری مارته آرمیتاژ پیچیده شده و با بوفه چارلز دودویت تکمیل شده است.

Workstead ثابت کرده است که در دهه گذشته صدای مهمی در طراحی آمریکایی بوده است. در همه پروژه های خود ، آنها هم مشتریان و هم جامعه را در نظر می گیرند و با صنعتگران محلی برای ایجاد دکوراسیون داخلی مدرن ، معماری و مبلمان طراحی شده توسط تاریخ ، همکاری می کنند. پل های دوقلو تنها یکی از پروژه های پیچیده است در کتاب، که می توانید در اینجا یا در هر کتابفروشی خوبی پیدا کنید.


[Images courtesy of Workstead. Photography by Matthew Williams.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *