دفتر ماتینیون در پاریس توسط Hauvette & Madani

0

[ad_1]

Hauvette Madani Matignon دفتر خانه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 01

Hauvette Madani Matignon دفتر خانه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 02

Hauvette Madani Matignon دفتر خانه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 03

Hauvette Madani Matignon دفتر خانه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 04

Hauvette Madani Matignon دفتر خانه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 07

برو جلو ، دیوانه ها Hauvette & Madani زرق و برق آرام خود را به دفتر می آورند با دکوراسیون داخلی درجه یک که نسبت به مقر معمولی شما احساس خانه ای تر می کند. همکاری با همکلاسی معاصر خود – و سابق ، لویی دناوو -استودیوی معماری داخلی بر زمینه مسکونی خود تکیه کرد تا روح لازم را به این فضای اداری تزریق کند.

سامانتا هاووت و لوکاس مدانی که به دلیل دکوراسیون داخلی شیک و شیک خود مشهور هستند و روی نیمکت های مدرسه معتبر کاموندو ملاقات کرده اند و از آن زمان با هم کار می کنند. مواد طبیعی و زیبایی جاودانه مجموعه آنها را تعیین می کند زیرا استودیو در طراحی مبلمان ، آپارتمان های مجلل خصوصی و حتی هتلبه

مربوط: شناور در زمان: آپارتمان تروکادرو در پاریس توسط Hauvette & Madani.

عکس خانه دفتر Hauvette Madani Matignon لوکاس مدنی Yellowtrace 10

Hauvette Madani Matignon دفتر خانه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 12

عکس خانه دفتر Hauvette Madani Matignon لوکاس مدنی Yellowtrace 15

اولین دفتر در نوع خود و مقیاس برای این دو نفر ، مساحت 4000 متر مربع است که در یک ساختمان مدرن با نمای شیشه ای بزرگ نه چندان دور از شانزه لیزه واقع شده است. اتحادیه طراحان که بار دیگر با “کارتن بلانچ” به کار خود ادامه دادند ، تکنولوژی پیشرفته را با زیبایی شناسی معاصر ترکیب کردند تا فضایی حیرت انگیز ایجاد کنند و پروژه خود را در میان فضاهای عالی سوم ارتقا دهند.

از نظر ظاهری نزدیک به یک آپارتمان یا هتل گران قیمت نسبت به یک دفتر مدرن ، تیم طراحی با استفاده از یک لایه دو چوب گرم دیوارهای داخلی را برای تضاد با سنگ صاف ، فضای کمی استریل را جبران کرد. با تمایل به امور داخلی ، درخشندگی با مناطق تقسیم شده با پرده های کتان زیبا کنترل می شد – صمیمیت و راحتی را افزایش می دهد.

همانطور که پاکت صحنه را تنظیم می کند ، مواد نجیب مانند سنگ ، بلوط و پارچه ها در یک نمایش بی بدیل پاریسی از زرق و برق جهان در هم آمیخته می شوند. لهجه های کروم در تضاد با صفحات چوبی است و زیبایی معاصر مشخصی را اضافه می کند که بدون زحمت ما را به روزهای فعلی باز می گرداند. فضای داخلی با یک پالت گرم کرم ، قهوه ای و طیف بژ بسیار متفاوت از همتایان صنعتی خود است.

مربوط: برشی از پاریس در آمستردام: دفتر خانواده توسط استودیو فریم ورک.

Hauvette Madani Matignon دفتر خانه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 17

Hauvette Madani Matignon دفتر خانه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 18

Hauvette Madani Matignon دفتر خانه عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 16

تقریباً تمام مبلمان-از پیشخوان تا مبل ها ، به همراه لامپ ها و میزهای قابل تنظیم ، توسط Hauvette & Madani و Louis Denavaut و با همکاری مردم محلی La Manufacture طراحی شده است. با این حال ، حتی با وجود منابع محدود ، می توان توجه دقیق طراحان را احساس کرد. یک صندلی چرمی توسط & Tradition با یک مبل توسط Frama در هم آمیخته است و دو دوره را در بر می گیرد در حالی که چراغ یک بانکدار کلاسیک بر روی یک جزیره چوبی ارگانیک سفارشی نشسته است – که دوباره به عنوان نقطه قهوه صبح تعبیر می شود.

یافتن عدم تقارن بین محدودیت منظم مدرنیسم اواسط قرن و استعداد فضاسازی خرابکار پیر 60 ، پیر پاولین ، Hauvette و Madani با رعایت اصول طراحی خود ، آب جدیدی را در این فضای اداری وارد کرده اند-یعنی ایجاد چیزی جدید. با قدیمی همه در حالی که غیر قابل انکار فرانسوی هستند. فابولوزو


[Images courtesy of Hauvette & Madani. Photography by Lucas Madani.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *