Volare & Bomboloni’s در آمستردام توسط Studio Modijefsky


Studio Modijefsky Volare Bomboloni Amsterdam Hospitality Interiors Photo Maarten Willemstein Yellowtrace 03

Studio Modijefsky Volare Bomboloni Amsterdam Hospitality Interiors Photo Maarten Willemstein Yellowtrace 07

Volare یک تراتوریای جدید ایتالیایی در آمستردام غربی است که در آخر هفته به یک بار به نام Bomboloni’s تبدیل می شود. طراحی داخلی توسط استودیو مودیژفسکی ، خاطرات تابستان های ایتالیایی را به خاطر رنگهای ملایم و سطوح ناهموار ، طاق ها و حیاط ها و سادگی عجیب و مخلوط و سادگی کاملاً زنده می کند.

ورود به وولار مانند قدم گذاشتن مستقیم در ایتالیا ، با یک پیچ و تاب است. گرافیک های سنتی و بازیگوش با یک پالت رنگ قرمز ملایم ، نارنجی ، سفید و آبی ترکیب می شوند تا بازدیدکنندگان را در دهه 1960 به ساحل آمالفی بازگردانند. عصر طلایی این نماد مدیترانه ای به زیبایی از طریق عناصر اصلی و جاودانه مانند کاشی و سرامیک ، گچ گچ ، بافت خشن ، نقوش راه راه و پارچه های پنبه ای ، فرورفتگی دیوار و جزئیات چوبی مخلوط با سنگ مرمر ایتالیایی به یاد می آید. آنها با هم سواحل شنی سفید و چترهای چوبی راه راه رنگارنگ آمیخته با حال و هوای ساده و سرگرمی هایی را که تنها ایتالیایی ها می توانند به میز بیاورند ، تداعی می کنند.

به نظر می رسد معماران افسانه ای ایتالیایی کارگردانان مخفی این پروژه هستند. شیوه بازی آنها با گرافیک و معماری در همه جا در تکرار خطوط ، سایه ها و شکاف های دیوار ظاهر می شود. تعادل هماهنگ بین یک پس زمینه ساده و عناصر بی رمق ، طراوت و منحصر به فرد بودن را به یک بافت اصلی سنتی می بخشد.

مربوط: بار Arie ‘Op de Hoek’ در آمستردام در Studio Modijefsky.

Studio Modijefsky Volare Bomboloni Amsterdam Hospitality Interiors Photo Maarten Willemstein Yellowtrace 10

Studio Modijefsky Volare Bomboloni Amsterdam Hospitality Interiors Photo Maarten Willemstein Yellowtrace 11

Studio Modijefsky Volare Bomboloni Amsterdam Hospitality Interiors Photo Maarten Willemstein Yellowtrace 16

رنگهای ملایم و ظریف درها را به روی یک کافه بار غیر رسمی اما تصفیه شده باز می کند. ساختار میله از خطوط آشپزخانه اپن پیروی می کند و شکل آن جبران کننده محیط ساختمان است. با تخریب تمام عناصر غیر باربر و حفظ دیوارهای بنایی ، فضای داخلی که به دو قسمت تقسیم شده بود ، اکنون متحد شده است. حذف حجم های اضافی مسیرهای بصری را پاک کرده و خطوط دید بهینه ایجاد کرده است. در نتیجه ، طراحی میله یک تعادل کامل بین فضا و حجم است. نوار پشتی یک توتم است که بطری ها بین لایه های چوبی ، آینه و سنگ مرمر روی آن نمایش داده شده است. در پشت آن ، نوارهای عمودی با قفسه های نارنجی که پارچ و شیشه های لیمونسلو عتیقه در آن قرار دارند ، عبور می کنند. آنها با هم یک اثر حسی مجسمه ای و در عین حال لمسی را تشکیل می دهند.

دیوارها و ستون ها با هم ترکیب می شوند و میزهای دیواری را تشکیل می دهند ، برای افرادی که از نوشیدنی با یک میان وعده لذت می برند ایده آل است. صندلی های بلند و کم کل منطقه میله را به همراه نوارهای آبی و سفید ، کاشی های مختلف و سنگ های طبیعی ترسیم می کند. گرافیک و اشکال تازه بر روی دیوارهای گچ با پارچه های الهام گرفته از Scarpa و جزئیات نور نئون در سقف ، دست به دست می شوند.

Studio Modijefsky Volare Bomboloni Amsterdam Hospitality Interiors Photo Maarten Willemstein Yellowtrace 19

Studio Modijefsky Volare Bomboloni Amsterdam Hospitality Interiors Photo Maarten Willemstein Yellowtrace 20

Studio Modijefsky Volare Bomboloni Amsterdam Hospitality Interiors Photo Maarten Willemstein Yellowtrace 18

Studio Modijefsky Volare Bomboloni Amsterdam Hospitality Interiors Photo Maarten Willemstein Yellowtrace 25

یک قدم به ناحیه پاسیو منتهی می شود ، جایی که پارچه نخی نرم و نرم از سقف با ریتم معمولی بیرون می آید. در اینجا الگوی راه راه بین زرد پاستل و بژ متناوب است. مورد دوم ، همراه با گرافیک ، منطقه تهیه پیتزا را مشخص می کند و به کابینت خنک کننده چوبی سفارشی و ناهار خوری خصوصی در طبقه پایین منتهی می شود. این اتاق که برای رویدادهای خاص اختصاص داده شده است ، توسط صفهای طولانی از کره های گرم نورانی که از سقف آویزان شده است ، پوشانده شده است ، که برای تمام طول فضای داخلی از پارچه نرم پوشانده شده است. یک اثر هنری نامنظم و توهمی در دیوار سمت چپ با چشم انداز بازی می کند و چشم را فریب می دهد.

فینال بزرگ ولارا تراتوریا است. میز آشپز زاویه ای از مهمانان استقبال می کند تا تجربه ای تعاملی داشته باشند که در پشت صحنه یک عملکرد آشپزخانه کار را نشان دهد. یک شبکه متقارن از پوسترهای چاپ شده با صفحه ابریشم مشرف به نیمکت های سفارشی است که محیط اتاق را مشخص می کند. در طرف مقابل ، یک دیوار بژ روشن با نوارهای آینه تقسیم می شود و بازی برگشت و بازتاب بین نمای بیرونی و داخلی را ایجاد می کند. کهکشان جزئیات ، بافت و رنگ ها می تواند بسیار زیاد باشد ، اما به جای رقابت برای جلب توجه ، چشم ها را آرام کرده و همچنین جذاب می شوند.

این بازی نور و رنگ نماد نقش وولار به عنوان مکانی است که داخل و خارج با هم ملاقات می کنند. آرامش و زیبایی طراحی آن زمینه کاملی را برای یک تجربه حسی و آشپزی واقعاً ایتالیایی تشکیل می دهد – یک تراتوریای مدرن که به گذشته چشمک می زند اما مدرنیته را در بر می گیرد. در بهترین سنت های ایتالیایی ، ولار جایی است که از چیزهای خوب زندگی در یک شرکت خوب لذت می برد. همانطور که در ایتالیا می گویند: aggiungi un posto a tavola!

مربوط: رامونا آمستردام توسط استودیو مودیژفسکی.


[Images courtesy of Studio Modijefsky. Photography by Maarten Willemstein.]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *