[ad_1]

شرکت های کف سازی هنگام نصب محصولات خود از چسب های مایع دور می شوند. وقتی نوبت به چسب های مایع می رسد ، زمان نصب همراه با بو اغلب به این معنی است که فضاها نمی توانند برای مدت زمان طولانی تری اشغال یا استفاده شوند.

در NeoCon 2019 در شیکاگو ، دو شرکت کف سازی راه حل های ابتکاری خود را برای حل این مشکل با استفاده از روش های اتصال سریع که نیازی به چسب یا سایر چسب های مایع ندارند ، نشان دادند.

Tarkett & Tape

در طبقه نمایش ، تری موورز ، معاون طراحی Tarkett برای آمریکای شمالی ، ژانل پنی ، سردبیر BUILDINGS را از طریق سیستم تاتامی Tarkett – که یک جایزه بزرگ برای نوآوری های محصول 2019 دریافت کرد – قدم زد و چرا برای تغییر دفتر ایده آل است.

https://www.youtube.com/watch؟v=7KttTn4RqWo

موورز می گوید: “ما معتقدیم که کف یا موکت باید تغییر کند یا با تغییر شرایط کار تغییر کند.” “ما در حال استفاده از بافت های سنتی یا تافته هستیم [carpeting] و برش آنها و اتمام آنها در اندازه های ماژول تجویز شده که به راحتی می توانند پیکربندی کنند. “

کفپوش تارکت

ماژول ها از طریق PowerTape اختراع شده Tarkett ، یک سیستم نوار چسب تقویت شده با مقاومت بالا ، فرموله شده مخصوص ، متصل می شوند.

ماژول ها به یکدیگر متصل شده اند تا بتوانند در جای خود بمانند و حرکت نکنند – اما با تغییر فضای کار هنوز هم می توان آنها را به راحتی پیکربندی یا دوباره نوار کرد.

متروفلور و آهن ربا

همچنین در طبقه نمایش NeoCon 2019 ، Russ Rogg ، رئیس و مدیر عامل شرکت Metroflor ، در مورد Metroforms این شرکت با Attraxion Magnet Attachment Technology ، که همچنین برنده جایزه Merit for Product Innovations 2019 شد ، بحث کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=hZsR_qb8Miw

این محصول فن آوری مغناطیسی را با طراحی های پیش برش Metroforms جفت می کند. یک ورق از مواد مغناطیسی – 3 در 33.3 فوت – که می تواند 100 فوت مربع را بپوشاند ، می تواند در یک طبقه زیرین قرار گیرد.

کفپوش متروفلور

وقتی چسب را در جای خود قرار دهید نیازی به چسب نیست. کاشی های وینیل لوکس Metroflor به مواد فلزی می چسبند.

متروفلورراگ می گوید: “زیبایی پشت این امر این است که فرآیند نصب بسیار پیچیده ای انجام می شود و به هر کسی امکان می دهد تا نصب را انجام دهد.”

اگر قسمتی را نادرست تراز کنید ، می توانید آن را بلند کرده ، به مکان صحیح بکشید و دوباره به پایین بچرخانید – در مقابل چسب ، که به طور معمول روش نصب است. اگر کف را پایین بچسبانید و مرتب نباشد ، واقعاً برای جابجایی آن زمان دشواری دارید. “

Metroflor 10 شکل منحصر به فرد را انتخاب کرده است که از بین تعداد زیادی طرح انتخاب شده است – شامل 38 گزینه از رنگ ها و بافت های مختلف.

نصب آسان

در NeoCon 2019 ، آشکار بود که شرکت های کف سازی به طور مداوم به دنبال راه هایی برای نصب و راه اندازی محصول آسان تر و زمان بر هستند. و وقتی صحبت از چسب هایی می شود که می توانند کیفیت هوا را تحت تأثیر منفی قرار دهند ، محلول ها جایگزین هایی برای چسب دارند.

پوشش بیشتر NeoCon 2019: این دوش هوشمند را با صدای خود کنترل کنید

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *