چگونه می توان لغزش ها ، سفرها و سقوط های موجود در تاسیسات خود را از بین برد

0

[ad_1]

لغزش ها ، مسافرت ها و سقوط ها یک آسیب معمول در تأسیسات تجاری و همچنین در مراکز بهداشتی و درمانی و مدارس است ، زیرا در مناطق پرتردد اتفاق می افتد. هر چند به راحتی قابل پیشگیری هستند ، به خصوص هنگامی که یک برنامه نگهداری دقیق کف انجام می شود.

بر اساس شورای امنیت ملی، سقوط از همان سطح دومین آسیب دیدگی محل کار است. و این تنها آمار چشم نواز لغزشها ، مسافرت ها و سقوط ها نیست. طبق موسسه ملی ایمنی کف:

  • لغزش ، مسافرت و سقوط دلیل اصلی ادعای جبران خسارت کارگران است
  • آنها دلیل اصلی از دست دادن روزهای کار در اثر یک حادثه هستند
  • کف و مواد کف سالانه مستقیماً به بیش از 2 میلیون آسیب دیدگی سقوط کمک می کند

تا زمانی که مشکلات تحرک در میان نباشد ، سرنشینان معمولاً روی سطح خشک نمی افتند. وقتی آلودگی کف ناشی از نشت ، نشت ، برف ، گل ، برگهای مرطوب و سایر خطرات به این معادله اضافه شود ، احتمال آسیب دیدگی افزایش می یابد.

“در بیشتر موارد نمی توانید آب و هوا یا نحوه راه رفتن مردم را تغییر دهید ، اما مواردی وجود دارد که می توانید برای شناسایی آنها انجام دهید [problem] مناطق و احتمال لغزش ، مسافرت و زمین خوردن را به دلیل آنها به حداقل برسانید.

4 مکان لغزش ، سفر و سقوط احتمالاً اتفاق می افتد

ممکن است در هر مکانی از مرکز شما اتفاق بیفتد ، اما لغزش ، مسافرت و زمین خوردن به احتمال زیاد در مناطق خاص بیش از مناطق دیگر اتفاق می افتد.

1. لابی ها

لابی ها یکی از خطرناک ترین مکان ها برای سقوط احتمالی هستند.

براق گاهی می تواند خطرناک باشد. لابی ها برای جذابیت مطلوب برای افرادی که هر روز برای کار به آنجا می آیند یا وارد آن می شوند ، موم زده می شوند. اما آماده سازی برای آن جذابیت می تواند باعث ایجاد کف لغزنده شود. همچنین در آنجا است که سرنشینان و کارمندان برف ، گل و لای ، آب باران را از کفش و چتر و سایر آوارها ردیابی می کنند.

“اولین قدم می تواند خطرناک ترین مرحله باشد [inside an office building]، “می گوید هیدی شتلر ، مدیر توسعه بازار جدید Pig New.

2. سرویس بهداشتی / سفره خانه ها

آمارها نشان می دهد که آشپزخانه ها همچنین یک منطقه پر خطر برای سقوط هستند.از آنجا که سرنشینان در این مناطق از مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می کنند ، احتمال ریختن آن وجود دارد ، به خصوص اگر کف آن وینیل یا سطح صاف دیگری باشد. هنگام تمیز کردن و دفع آلودگی های کف در سرویس بهداشتی و غذاخوری ها باید بیشتر مراقب باشید.

[On topic: Break Room Ideas that Won’t Break the Bank]

به طور خاص ، هامل می گوید ، “جزایر قهوه” منطقه ای است که باید مراقب آن باشید ، جایی که سرنشینان برای خود قهوه سرو می کنند. سرنشینان غالباً در آن منطقه با لیوانهای بدون روکش قرار دارند و باعث افزایش احتمال ریزش و ریزش آب می شوند.

3. لوله کشی

اطمینان حاصل کنید که از تعمیر و نگهداری پیشگیرانه در هر لوله کشی در تاسیسات خود استفاده می کنید ، به ویژه اگر در مکان های نزدیک محل سکونت قرار داشته باشد. خوردگی و سایش می تواند باعث نشت آنها شود.

4. نشت سقف:

نشت سقف در حین یا پس از غلظت هوا و همچنین در هوای سرد معمول است. نقاط آسیب پذیر و محل احتمالی نشت را بررسی کنید. همچنین توجه داشته باشید که سطل را برای جمع آوری مایعات از نشت کجا قرار داده اید – سرنشین حواس پرت ممکن است از آن جدا شود و از روی آن بیفتد.

دلایل لغزش ، سفر و سقوط

با توجه به عوامل انسانی می تواند خطر لغزش ، مسافرت و سقوط را افزایش دهد اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA). این عوامل شامل سن ، از بین رفتن قدرت بینایی و سایر اختلالات حرکتی مانند استفاده از عصا است.

[Related: Eliminate Fall Claims By 90% with this Mat]

این دلایل مواردی است که مدیران امکان تغییر در آنها را ندارند. اما آنها می توانند برای کمک به کاهش و از بین بردن آنها ، در مورد این دلایل اصلی لغزش ، مسافرت و سقوط کاری انجام دهند.

  • بقایای مرطوب یا خشک روی زمین (به عنوان مثال برگ ، آب باران ، گل ، چربی)
  • سطوح لغزنده / کفهای براق
  • فرش یا حصیر آزاد و بدون لنگر
  • انتقال از یک سطح به سطح دیگر (به عنوان مثال فرش به کاشی)
  • نگهداری ضعیف کفپوش ها

مارسلو رودریگز ، مدیر خدمات فنی Daltile می گوید ، حتی کفش هایی که یک سرنشین می پوشد می تواند در خطر لغزش یا زمین خوردن آنها تأثیر بگذارد. وی می افزاید: “ساختمانهای تجاری همیشه دارای ترافیک شدید پا هستند.” با در نظر داشتن این دلایل ، نکات زیر را برای در امان نگه داشتن کارکنان و سرنشینان از لغزش ، مسافرت و سقوط در نظر بگیرید.

5 نکته برای جلوگیری از این حوادث

1. مراقب حوادث آب و هوا باشید.

برای طوفان ، برف و هر رویداد آب و هوایی دیگری که ممکن است بر تمیزی کف تاسیسات شما تأثیر بگذارد ، آماده باشید. دمنده های کف را برای خشک کردن باران و علائم کف آماده کنید تا سرنشینان را از خطرات احتمالی آگاه کنند.

2. برای جذب مایعات از حصیر استفاده کنید.

هر چند که تشک زدن می تواند یک شمشیر دو لبه باشد. شما می خواهید از ایجاد حفره و چروک ، شکاف یا حرکت به راحتی جلوگیری کنید زیرا این امر فقط فرصت بیشتری برای لغزش ، دور زدن و سقوط ایجاد می کند. اشتلر می گوید: “جفت گیری می تواند یک راه حل و همچنین یک مشکل باشد.” به همین دلیل New Pig حصیری با پایه چسب ، Grippy Mat تولید کرد. پشت چسب آن حصیر را صاف و در جای خود نگه می دارد.

3. تجزیه و تحلیل علت اصلی را انجام دهید.

به هر ادعای قبلی یا لغزش قبلی نگاهی بیندازید و آنها را ترسیم کنید. این می تواند به شما کمک کند مناطق خطرناک در مرکز خود را شناسایی کنید ، یا مناطق اصلی محل فعالیت را تعیین کنید. به این ترتیب می توانید آنچه را که نیاز دارید اصلاح کنید و از بروز لغزش ، مسافرت و سقوط بیشتر در آینده جلوگیری کنید.

4- اطمینان حاصل کنید که از مواد شیمیایی تمیز کننده مناسب استفاده می کنید.

اشتلر می گوید: “شما نمی خواهید برای یک تمیز کننده که بوی خوبی دارد به فروشگاه محلی دلار بروید.” “علمی در خرید پاک کننده مناسب برای آلاینده و سطح کف مناسب وجود دارد” ، مانند کاشی در مقابل چوب در مقابل بتن. شرکت تأمین کننده نظافت یا نگهداری از نگهبانان شما می تواند برای تعیین بهترین مواد شیمیایی با شما همکاری کند. حتماً از پاک کننده نیز به درستی استفاده کنید. ممکن است نیاز به آب سرد یا گرم یا نسبت رقت خاص باشد.

[Related: Dwell Time: Are Your Disinfectants Actually Working?]

5- برنامه مدیریت نگهداری کف را در برنامه خود داشته باشید.

یک برنامه ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • راه های نگهداری صحیح محصولات و تجهیزات تمیز کردن
  • آموزش کارکنان
  • بازرسی های مرتب از طبقه که با سرپرستان مشترک است
  • رویه ها و پروتکل های خاصی (یعنی شما اول جارو برقی می کشید یا جارو می کنید؟)

صنعت چگونه پاسخ می دهد

New Pig Grippy Mat را تولید کرد زیرا کاربران نهایی تجاری این شرکت از حصیرهایی که در جای خود باقی نمانده بودند شکایت داشتند – باعث شد که آنها خودشان آنها را ضبط کنند.

“در صدها هزار تسهیلاتی که مشاهده کردیم ، آن فرآیند نوار چسب را پیدا کردیم [being used]، “شتلر می گوید.

ورودی ها یکی از مکان های متداول برای سقوط است.

این شرکت آن محلول موقتی را توسعه داده و حصیری با پشت چسب ابداع کرد. Grippy Mat را می توان در مناطق مختلف ، از ورودی ها تا سرویس های بهداشتی گرفته تا اتاق های عمل مستقر کرد.

در دنیای کاشی ، دالتیل با StepWise ، یک فناوری مقاوم در برابر لغزش که برای کاشی ساخته شده است ، به لغزشها ، سفرها و ادعاهای سقوط پاسخ داده است. رودریگز می گوید: “کاشی در تسهیلات تجاری معمول است زیرا اساساً برای همیشه دوام دارد.” طبق وب سایت Daltile ، استفاده از StepWise می تواند مقاومت در برابر لغزش را 50٪ افزایش دهد.

کف تمیز ، اشغال کنندگان خوشبخت

لغزش ها ، مسافرت ها و سقوط ها می تواند به ادعاهای پر هزینه ای برای تأسیسات شما تبدیل شود و در عین حال برای مسافران نیز ایمن نیست. به همین دلیل مهم است که از آنها پیشی بگیرید – و خطر را در این روند از بین ببرید.

کف تمیز و پاک شده از آوار و انسداد بهترین کار را انجام می دهد. اگر هنوز برنامه مدیریت نگهداری از کف را ندارید ، تدوین کنید. این کار باعث می شود شما در مورد مناطق پرخطر – حتی ممکن است یک پارکینگ یا محل نگهداری باشد – در محل کارتان فکر کنید ، ضمن اینکه پروتکل ها و روش های مناسب کارمندان را نیز تعیین می کند.

همل می گوید: “نشت ممکن است در هر کجا و برای هر کسی اتفاق بیفتد.”

اما آنها مجبور نیستند.

دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *