پنیر مادرید توسط استودیو Cobalto

0

[ad_1]

Cobalt Studio Formaje Madrid Photo Pablo Zamora Yellowtrace 02

Cobalt Studio Formaje Madrid Photo Pablo Zamora Yellowtrace 05

Cobalt Studio Formaje Madrid Photo Pablo Zamora Yellowtrace 09

Cobalt Studio Formaje Madrid Photo Pablo Zamora Yellowtrace 11

پنیر در این پروژه جدید مستقر در بارسلونا نمایش را می دزدد استودیو کبالتبه با محبت نامگذاری شده است پنیر، این مارک پنیری صنایع دستی که توسط کلارا دیز و آدریان پلهو تأسیس شده است ، اولین مغازه خود را در Chamberí ، محله ای در مرکز مادرید افتتاح کرد.

معبدی برای پنیر ، این نام از یک کلمه اسپانیایی استفاده نشده ناشی از قالب است که قبلا برای شکل دادن به محصول محبوب استفاده می شد. هر دو ارجاع و احترام ، این مفهوم از ایده “شکل دادن” الهام گرفته شده است زیرا استودیو Cobalto به دنبال این بود که فضا را در یک پاکت مینیمالیستی بپیچد که مکمل فرعی را تکمیل و ارتقا دهد.

Cobalt Studio Formaje Madrid Photo Pablo Zamora Yellowtrace 10

Cobalt Studio Formaje Madrid Photo Pablo Zamora Yellowtrace 08

حجم آن به عنوان یک انبار بزرگ یخچال در نظر گرفته شده است و سطح آن به دو منطقه تقسیم می شود که سطح زمین به عنوان یک منطقه نمایشگاهی و یک فضای پایین که به عنوان منطقه چشیدن پنیر و انبار عمل می کند. یک پیشخوان گرانیتی سنگین و یکپارچه در مرکز پذیرایی قرار می گیرد ، زیرا کوه های پنیر با بافت های مختلف در بالای آن قرار دارند – که نمای بیرونی ناهموار آن را نشان می دهد. این ماده با اشاره به معماری اصیل مادرید ، موازی با تاریخ غنی محله Chamberí است.

مواد اولیه طبیعی ، مانند گرانیت و چوب به عنوان یک پس زمینه آرام عمل می کنند ، زیرا پنیر به عنوان یک ماده مهم در داخل کشور تبدیل می شود. دیوارهای شنی رنگ با قفسه های چوبی بلند آراسته شده اند زیرا تعداد زیادی چرخ پنیر بژ به صورت طولانی و وسیع روی هم چیده شده اند – که صدای رنگ های خامه ای فضای پوشاننده را تکرار می کند.

Cobalt Studio Formaje Madrid Photo Pablo Zamora Yellowtrace 03

با برجسته کردن ویژگی های محصول ستاره ، این طراحی ساده و در عین حال تصفیه شده باعث ایجاد فضایی گرم و بی انتها می شود. صنایع دستی هم در محصولات و هم در فضا ، به عنوان امتداد جامع ارزشهای برند عمل می کند.

Cobalto Studio یک تمرین متنوع است که بر روی همه چیز از جهت گیری هنری ، جهت خلاقانه و طراحی صحنه گرفته تا طراحی مفهوم رویداد ، طراحی داخلی و حتی طراحی مناسب تمرکز دارد. با داشتن چنین مجموعه ای متنوع ، استودیو چشم تیز بین زیبایی شناسی و تمرکز قوی بر مفاهیم دارد.

مربوط: طراحی غذا – معماری آشپزی.


[Images courtesy of Cobalto Studio. Photography by Pablo Zamora.]

عشق افراطی غذای گرانیتمادرید پابلو زامورا پذیرایی ناخنها درد پینستون

درباره نویسنده

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *