هزینه شیب ناخوشایند برنامه ریزی نشده

0

[ad_1]

تعیین هزینه مالی مستقیم تجهیزات یا خرابی کل ساختمان برای اکثر سازمانها دشوار نیست. شما احتمالاً برآورد قابل قبولی از سودهایی که در طی چند دقیقه ، ساعت ها یا روزهایی که ساختمان شما به درستی کار نکرده است ، بدست آورده اید. سپس هزینه راه اندازی مجدد همه چیز را اضافه کنید.

این هزینه ها می توانند خیلی سریع در آسمان رشد کنند. به عنوان مثال ، طبق گزارش a ، هزینه قطع متوسط ​​مرکز داده از سال 2016 740،357 دلار هزینه دارد مطالعه موسسه Ponemon. متوسط ​​هزینه در هر دقیقه این قطع ها 8،851 دلار بود.

تأثیر مستقیم درآمد شما در مقایسه با خسارتی که ممکن است به شهرت شما وارد شود ، کم رنگ است. خسارات ناشی از اعتبار ممکن است سالها از طریق اجاره نشینان از دست رفته و درآمد بالقوه آینده ، به کسب و کار شما آسیب برساند.

از دست دادن زمان خرابی سیستم های ساختمانی

از دست دادن زمان خرابی: چقدر می تواند بد شود؟

خسارتی که سازمان شما از توقف برنامه ریزی نشده متحمل خواهد شد بستگی به این دارد که چه سیستم های ساختمانی تحت تأثیر قرار می گیرند ، اما حتی خرابی یک سیستم به اندازه کافی پرهزینه است که می تواند بر درآمد شما تأثیر بگذارد.

برای مثال از آسانسور استفاده کنید. اگر آسانسورهای شما چند روزی از کار بیفتند اضطراری نیست ، با این وجود برای عملکرد شما مهم هستند. اگر کارمندانشان مجبور شوند برای رفتن به محل کار خود دوازده طبقه بالا بیایند ، مستأجرها در ساختمان اداری شما خوشحال نخواهند شد و ممکن است در زمان لازم برای رسیدن به آنجا جلسات و قرارهای مهم را از دست بدهند. میهمانان هتل اگر مجبور باشند چمدان های خود را از چند پله بالا ببرند ناراحت می شوند.

متوقف کردن آسیب رساندن به خرابی قبل از شروع یک چالش است. بیاموزید که چگونه می توانید از خرابی در زمان جلوگیری کنید buildbettertogether.com.

در این مثال به راحتی می توان فهمید که چگونه لطمه به اعتبار شما از یک زحمت لحظه ای منجر به از دست دادن سود در آینده می شود. مستأجرین دفتر ممکن است با پایان اجاره نامه تصمیم به نقل مکان کنند ، به خصوص اگر خرابی آسانسور بیش از یک بار اتفاق افتاده باشد. صاحبان هتل ممکن است مجبور شوند برای جلب رضایت میهمانان ناراحت ، اتاق ها را تخفیف دهند یا خسارت بدهند و سود آنها را کاهش دهند و احتمال بازگشت آن مهمان را کاهش دهند.

ماهیت متصل به طور فزاینده ساختمان های امروزی همچنین خطر خسارت وثیقه را افزایش می دهد ، بنابراین خرابی یک سیستم ساختمان می تواند بر عملکرد بقیه تأثیر منفی بگذارد. که خطر از بین رفتن را در کوتاه مدت و بلند مدت افزایش می دهد.

سرمایه گذاری در تجهیزات قابل اعتماد فقط هزینه های اولیه و کل هزینه های مالکیت نیست. این همچنین در مورد انجام درست توسط افراد در ساختمان شما است. در اینجا این است که چگونه می توانید با مراقبت از افرادی که برای ساختاری راحت ، سالم و کاربردی به شما وابسته اند ، از اعتبار خود محافظت کنید.

3 سیستم برای هدف گذاری برای به حداقل رساندن ضررهای ناشی از توقف کار

مدیران تاسیسات هوشمند می دانند که به روز بودن مداوم کلید جلوگیری از ضرر است. چطور ممکن است؟ با سرمایه گذاری استراتژیک و هدفمند در تجهیزاتی که به شما در انجام وظیفه و خوشحالی افراد در ساختمان کمک می کند.

تلاش خود را در این سه زمینه اصلی متمرکز کنید.

1. منبع تغذیه بدون وقفه

واحدهای UPS مکانی هستند که در صورت انتخاب یک محصول بهتر می توان سودهای کلانی را در جاده پرداخت کرد. از تولیدکنندگان یو پی اس در مورد رتبه بندی در دسترس بودن س Askال کنید و سپس تعداد نه را بشمارید. امتیاز 99.999٪ بدین معناست که واحد ممکن است حداکثر پنج و نیم دقیقه در سال از کار بیفتد ، در حالی که یک مورد دیگر – رتبه 99.9999٪ – این عدد را به 32 ثانیه کاهش می دهد.

این عدد ممکن است وقتی به یک آسانسور یا سیستم تهویه مطبوع در ساختمان اداری اعمال می شود معنی چندانی نداشته باشد ، اما یک مرکز داده که برای حداکثر به روزرسانی به واحدهای UPS متکی است ممکن است ده ها هزار دلار از دست رفته درآمد و داده های خراب در پنج دقیقه را از دست بدهد تفاوت بین دو رتبه بندی.

2. حمل و نقل عمودی

آسانسور غالباً مورد بعدی بعد از لابی است که افراد پس از ورود به ساختمان شما آن را مشاهده می کنند ، بنابراین از آن به عنوان راهی برای ادامه یک احساس اولیه خوب دیدن کنید. سواری نرم و مطمئنی که مردم را منتظر نمی گذارد به جلوگیری از ترک مستاجر کمک می کند. برعکس ، آسانسور قدیمی که چندین بار در سال خراب می شود ، مستاجر را از آنجا دور می کند. هزینه کنترل های به روز شده ، اعزام جدید و نگهداری پیشگیرانه را در برابر از دست دادن احتمالی اشغال و درآمد اجاره ای مقایسه کنید. با توجه به این دیدگاه ، ارتقا اغلب ارزش دارد.

3. HVAC

یک ساختمان دائماً ناخوشایند مردم را به سرعت بیرون می کند. یک سیستم HVAC کارآمد و آسان کنترل مانند مدل جریان مبرد متغیر را انتخاب کنید که می تواند بعضی فضاها را گرم و بقیه را به طور همزمان خنک کند. کنترل بی دردسر از این قبیل باعث می شود افراد بیشتر اوقات را خوشحال کنند ، این بدان معنی است که ساختمان شما همچنان رقابتی است. یک ظرفیت به اندازه کافی بزرگ انتخاب کنید که سیستم HVAC بتواند بیشتر اوقات در اوج کارایی کار کند. واحدی که خیلی کوچک است برای ادامه کار باید سخت کار کند و منجر به خرابی سیستم شود.

برای اطمینان از اینکه قابلیت اطمینان و در دسترس بودن این سه منطقه بالا است ، راه حل های زیر را در نظر بگیرید.

  • ماژول های IGBT: این دستگاه الکتریکی پیچیده سرعت سوئیچینگ را در تبدیل برق تعیین می کند که در پایین دست به تجهیزات شما می رود. ماژول فوق العاده قابل اعتماد به دلیل ظرفیت بالا ، تلفات کم و سرعت سوئیچینگ سریع از جمله در ساخت تجهیزات تا ریل سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. به دنبال تجهیزاتی باشید که از آخرین نسل IGBT استفاده می کنند ، زیرا جدیدترین دستگاه ها عمر طولانی تر و عملکرد قابل اطمینان تری نسبت به نسل های قدیمی دارند.

  • کیفیت اجزای سیستم: تولید کننده باید از اجزای با بالاترین کیفیت استفاده کند و از استانداردهای برجسته صنعت برای کیفیت ساخت پیروی کند. تجهیزات ساختمانی فقط به اندازه مجموع قطعات آن خوب است ، بنابراین با استفاده از بهترین قطعات و استانداردهای تولید اطمینان حاصل می کنید که تجهیزاتی تهیه می کنید که بتواند خواسته های ساختمان شما را برطرف کند.

  • یک برنامه نگهداری قوی: کلیه تجهیزات ساختمانی به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه منظم نیاز دارند. به دنبال یک برنامه نگهداری برنامه ریزی شده باشید که قبل از فرسودگی قطعات جایگزین آنها شود ، که به شما کمک می کند از خرابی قطعه جلوگیری کنید. بدانید که اجزای سازنده معمولاً چه مدت دوام می آورند و آن را با جدول زمانی تعیین شده توسط سازنده مقایسه کنید. به عنوان مثال آسانسورها و پله برقی معمولاً پس از 20-25 سال نیاز به تعویض یا نوسازی دارند. محصولاتی که بیش از 30 سال بدون خراب شدن طراحی شده اند ، می توانند در هزینه شما صرفه جویی کرده و بیش از حد متوسط ​​از اعتبار شما محافظت کنند.

متوقف کردن آسیب رساندن به خرابی قبل از شروع یک چالش است. با تجهیزات و زیرساخت های مناسب می توانید راه حل هایی ارائه دهید تا سرنشینان شما بتوانند روز خود را ادامه دهند.

درباره چگونگی جلوگیری از خرابی در بیشتر بدانید buildbettertogether.com.


دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *