هنگام ارزیابی نیازهای کنترل دسترسی ، قفل کابینت را در نظر بگیرید

0

[ad_1]

در دنیای دیجیتالی شده با راحتی و راحتی امروز ، ما با سرعتی مطابق تقاضا حرکت می کنیم که نحوه زندگی ، کار و دسترسی به فضاهای اطراف خود را تغییر می دهد. در نتیجه ، یک قفل و کلید سنتی برای کنترل دسترسی به ورودی و خروجی تاسیسات دیگر کافی نیست.

راه حلهای انعطاف پذیرتر برای ترتیب کارمندان کارگران شیفتی یا پیمانکاران ، فضای کاری مشترک و بودجه های ناب بر نحوه استفاده از امکانات در صنایع مانند دفتر کارخانه ها ، بهداشت و درمان و فضای آموزشی تأثیر می گذارد.

فراگیر تجارت الکترونیکی که باعث تحریک خرید آنلاین وانت در فروشگاه و روند تحویل بسته می شود ، اهمیت جدیدی را برای ایمن سازی محموله ها ارائه می دهد.

بیش از هر زمان دیگری ، زیرساخت های بدون سرنشین وظیفه محافظت از دارایی ها و نقاط دسترسی شبکه در برابر حملات فیزیکی و سایبری را دارند. راه حل های کنترل دسترسی الکترونیکی یکپارچه برای رفع همه این نیازهای در حال تغییر سازگار هستند.

قفل کابینت پزشکی
عکس: برنامه بهداشتی HES KS100

امنیت در مقابل راحتی در بهداشت و درمان

دسترسی به فضاهای داخلی کوچک نیاز به راه حل های جدید خلاقانه دارد که مقرون به صرفه بوده و استفاده از آنها آسان باشد. در بسیاری از امکانات ، از قفل کابینت برای ایمن سازی موادی استفاده می شود که شیفت های متعدد کارمندان باید به آنها دسترسی داشته باشند. این باعث می شود که کلیدهای مکانیکی برای مدیریت امکانات دست و پا گیر باشند – بیشتر هنگام مدیریت قفل ها و کلیدهای مکانیکی برای چندین سایت.

امکانات بهداشتی بر مراقبت از بیمار متمرکز هستند اما به توانایی تأمین منابع ارزشمند و مواد مخدر کنترل شده نیاز دارند. این مواد باید با اطلاع لحظه ای در دسترس باشد ، در حالی که تیم هایی از افراد اغلب در طول روز تغییر می کنند.

نتیجه افزایش احتمال گم شدن کلیدها ، از دست رفتن تجهیزات یا داروها ، تأکید بر اهمیت امنیت و راحتی.

راه حل های قفل کردن می توانند از دسترسی الکترونیکی درها و کشوهای کابینت به راحتی مطمئن و مطمئن باشند – هیچ کلید فیزیکی وجود ندارد که بتواند گم شود یا به سرقت برود ، و با تغییر کارمندان مدیریت زمان واقعی را فراهم می کند.

محصولات می توانند بدون نیاز به مدیریت چندین کلید یا اعتبار ، سیستم های کنترل دسترسی موجود را به هم متصل و گسترش دهند تا فضای بیشتری را ایمن سازند.

در مرکز پزشکی منطقه ای دیکسی در یوتا ، از فناوری کنترل دسترسی الکترونیکی برای ایمن سازی 19 کابینت اتاق عمل استفاده شد که کارمندان می توانند با نشان های موجود به آنها دسترسی پیدا کنند. همچنین داده های حسابرسی در مورد اینکه چه کسی به این مواد حساس دسترسی پیدا کرده است در اختیار کارکنان قرار گرفت.

این مسئله با اطمینان از اینکه کارکنان پزشکی بدون نیاز به مدیریت چندین مجموعه از کلیدها به سرعت به موارد مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کنند ، مشکلات متعددی را برطرف می کند ، در عین حال امنیت داروهای کنترل شده و کارایی در اطراف تغییرات اتاق عمل را نیز حفظ می کند.

نگهداری در بسته تحویل

قفل کابینت اتاق سرورهر روز، آمازون کشتی ها 1.6 میلیون بسته. اطمینان از آن زایمان ها مهم است. آمازون با اعلام اخیر خود این اهمیت روز افزون را تأیید کرد قصد دارد گسترش یابد کمدهای تحویل از راه دور آنها به سراسر کشور.

عکس: قفل کابینت سرور HES KS200 ، مرکز داده

کمد به جای اینکه آنها را در یک راهرو مشترک یا در آستانه خانه بگذارید ، یک روش موثر برای ایمن سازی بسته ها است و دانشگاه ها یا شرکت های بزرگ از این راه حل برای جمعیت خود استفاده می کنند.

با استفاده از فناوری جدید قفل هوشمند ، دانشجویان یا کارمندان اداری می توانند بسته هایی را که برای آنها مناسب است تحویل بگیرند و کارکنان اتاق پست می توانند از کار زیاد برای وانت جلوگیری کنند.

به عنوان مثال ، قفسه های هوشمند امروزه شامل ویژگی هایی مانند رابط صفحه نمایش لمسی و دسترسی بدون کلید ، محفظه هایی با اندازه متفاوت برای جابجایی اندازه های مختلف بسته و حمل و نقل خارج از کشور هستند. این بدان معنی است که قفسه می تواند به شما در ارسال و دریافت کمک کند.

اتاق سرور با درهای قفل شده
عکس: قفل کابینت سرور HES KS200 ، مرکز داده

اولین قدم در امنیت سایبری امنیت جسمی است

بنابراین بسیاری از عواملی که امروز جهان ما را تغییر می دهد شامل حفاظت از اطلاعات دیجیتال و نقاطی است که ما به آنها در برابر تهدیدات جسمی و سایبری دسترسی داریم.

مرکز داده قفل کابینت سرور HES KS200کنترل دسترسی با ارائه موانع فیزیکی که سرورها ، روترها و سایر زیرساخت های دیجیتال را از دستکاری در امان نگه می دارد ، همچنان نقشی اساسی در امنیت سایبری دارد.

عکس: قفل کابینت سرور HES KS200 ، مرکز داده

مانند مراکز کار اشتراکی ، مراکز داده های همجنس سوئیت های خصوصی را در مرکز بزرگتری که سازمان های زیادی تجهیزات خود را در آن نگهداری می کنند در خود جای داده اند. مدیریت بهتر این مناطق نیاز به راه حل هایی مانند قفل کابینت سرور دارد که با سیستم های کنترل دسترسی ادغام می شود.

در Forsythe Data Center به عنوان مثال ، در ایلینوی ، تعداد زیادی از شرکت ها مجموعه های داده ای با پیکربندی های مختلف کابینت را برای زیرساخت خود در مرکز 200،000 فوت مربع دارند.

قفل کابینت سرور ، تجهیزات مشتری خود را از دسترسی غیر مجاز محافظت می کند ، در حالی که ردیابی حسابرسی از چه کسی و چه زمانی به کابینت دسترسی داشته است. مدیران سایت در حالی که دسترسی به داده های آنها را راحت می کنند ، برای بازخورد و نظارت در زمان واقعی ارزش قائل هستند.

امنیت فیزیکی داده های Edge امنیت سایبری کلی زیرساخت های بدون سرنشین را بهبود می بخشد ، و مدیریت و نگهداری زیرساخت های بزرگ دیجیتالی در داخل ساختمان را راحت تر و ایمن تر می کند.

ایمن سازی فضاهای کوچک رشد می کند

تحویل بسته و امنیت داده ها به این زودی ها از بین نمی روند و نیاز به امنیت تجهیزات و تجهیزات در امکانات مشترک همچنان در حال افزایش است.

به همین دلیل امکانات در طیف وسیعی از صنایع باید جدیدترین گزینه های کنترل دسترسی را برای فضاهای کوچک بررسی کنند ، که می تواند باعث بهبود کارایی ، کاهش هزینه ها و بهبود راحتی برای افرادی شود که از آنها استفاده می کنند.

درباره نویسنده:

بنجامین ویلیامز مدیر مدیریت محصول راه حل های الکترومکانیکی ASSA ABLOY در ققنوس است.

وی با بیش از 10 سال سابقه در صنعت سخت افزار درب و کنترل دسترسی الکترونیکی ، به بهترین شیوه های طراحی و اجرای سیستم ANSI / BICSI ایمنی و امنیت الکترونیکی (ESS) کمک کرده است و در چندین بورد مشاوره امنیتی شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *