نوستالژی دوباره ابداع شد: خانه میلکبار توسط کندی نولان

0

[ad_1]

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 05

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 07

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 09

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 11

هر زمان که به “شیر شیر” فکر می کنم ، تصور می کنم که مونتاژ قدیمی دوچرخه در لنز قهوه ای رنگ حومه حومه تابستانی حرکت می کند ، با حلقه های رنگی صورتی و آبی رنگی که دور فرمان حرکت می کنند و برای تهیه یک اسموتی خوب به شیر محلی محلی می رویم. بستنی. بسیار خوب ، شاید من کمدی های عاشقانه زیادی تماشا کرده باشم – اما وقتی به خانه میلکبار کندی نولان نگاه می کنم هنوز این احساسات را دریافت می کنم.

Milkbar House واقع در شمال فیتزروی در ملبورن ، درست بر اساس نام خود ، یک خانه بلوکی گوشه ای است که با کهن الگوی کلاسیک یک شیر شیر ساخته شده است و محل اقامت مالک نیز به آن متصل شده است. کندی نولان با توجه به روایت محبوب ، خانه را با تجربیات انتقالی دوست داشتنی تزئین می کند ، در حالی که آن حس نوستالژی گلگون را در درون برانگیخته است.

Milkbar House با یک ساختار تخته سیاه و سفید ویکتوریایی سفید رنگ وصل شده بود ، که مشتریان درخواست کردند به خانه ای تبدیل شود که مناسب یک خانه باشد “گاراژ بسیار بزرگ و یک باغ بزرگ تولیدی” ، پت کندی توضیح می دهد.

یک چالش پرشور ، معماران به بخش بندی فضاها روی آوردند – یکی با الهام از مدینه شهرهای عربی و هم ارتفاع فعلی که قبلاً در شیرخشک اصلی قرار داشت (و چالشی که به دلیل مقررات جدید برنامه ریزی تقریباً غیرممکن است). این الهام علاوه بر این به عنوان فرصتی هیجان انگیز برای به دست آوردن آستانه هایی است که نوعی استراحت و حفظ حریم خصوصی از جلوی خیابان را ارائه می دهد.

مربوط: خانه بلمونت در کیو ، VIC توسط کندی نولان.

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 19

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 24

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 23

کندی نولان Milkbar House ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 21

دیوار موجود با رنگ سفید شیری رنگ آمیزی شده است ، دیوارهای موجود باغ بزرگ مورد درخواست را به موقع به سمت شمال قرار می دهد و توسط آشپزخانه ، نشیمن و ناهارخوری پذیرفته شده است. این باغ ، که توسط یک “واحه” سبز مدور مشخص شده است ، توسط یک صخره دایره ای شکل آماده می شود تا رشته های انگور در اطراف چمن به عنوان زمان مناسب آماده شود. متصل به ضلع شرقی ، گاراژ بزرگی قرار دارد که توسط یک درب کشویی بسته شده است تا دوچرخه ها ، سطل های زباله و کمپوست را دور از صحنه زیبا نگه دارید. با این حال ، غرب دارای یک گوشه مطالعه است که با دید درختان در حال رشد به “جالی انتزاعی و گیاهی” تبدیل شده است.

به شیوه واقعی کندی نولان – هر دو نمای بیرونی و داخلی خانه یک وصله است که با تأمل عناصر بازیگوش را معرفی می کند در حالی که تاریخ سایت را منعکس می کند. سایبان های فرسوده آب و هوایی اکنون با جورهای جسورانه تر و کمیک (که با رنگ سفید استتار شده اند) همراه با میله های پنجره هندسی جایگزین شده است تا کیفیت بازیگویی را جبران کند.

مربوط: خانه کارولین در ملبورن توسط کندی نولان.

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 27

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 31

کندی نولان میلکبار خانه ملبورن معماری مسکونی عکس درک Swalwell Yellowtrace 01

اتاق نشیمن ترکیبی از سنگ تراش گرانیت مانند و نکات آجری نمایان شده در کف شیر و وسایل براق سابق است. در حالی که چوب تیره شده موجود در دفتری تازه معرفی شده ، قاب پنجره های جعبه ای و سایر وسایل چوبی با نازک کاری سابق طنین انداز است. زبان سنگ و چوب به صورت مشابه اما با بافت نرم در اتاق خواب هایی که در غرب واقع شده است ، تکرار می شود. و در میان رنگهای خاکستری و قهوه ای ، کاشی های نعناع مربعی شکل و نازک کاری رنگی در برابر ظروف رنگی طلایی و برنجی کم رنگ و دستگیره های کابینت خود را در آشپزخانه و مناطق مرطوب مسدود می کنند-هاله ای مشابه از “واحه” ایجاد شده از باغ.

Milkbar House از کوچکترین لحظات جزئیات گرفته تا جملات حرکتی جسورانه ، مطمئناً به او حسادت می کند و شاید ناگزیر به آن توجه می شود. به جای دوچرخه سواری برای اجرای دسر ، اکنون با یک پیاده روی آگاهانه زیر آسمان غروب آفتاب جایگزین شده است – امیدوارم بتوانند شاهد جیب خوشبختی باشند که از درب شیر سابق به اشتراک گذاشته شده است.

مربوط: درام آرام: خانه السترنویک اثر کندی نولان.


[Images courtesy of Kennedy Nolan. Photography by Derek Swalwell.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *