مفهوم خرده فروشی جدید فراری در مارانلو توسط Sybarite

0

[ad_1]

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 04
داخل کپسول. عکس توسط دیلن توماس.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید کانسپت خرده فروشی Yellowtrace 05


داخل کپسول. عکس توسط پائولا پانسینی.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 06


در داخل کابین، نوار شیشه ای قرمز رنگی دیده می شود، خطوط روان مانند موجی در رنگ قرمز سنتی فراری اجرا می شود و منحنی های پیست فیورانو را تکرار می کند. عکس توسط پائولا پانسینی.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 07


مناطق فروش قابل تطبیق را می توان برای چندین هدف و همچنین برای نمایش خرده فروشی استفاده کرد. یک سیستم مبتکرانه از باله‌های چوبی انعطاف‌پذیر می‌تواند به عنوان ساختاری برای نگه‌داشتن قفسه‌ها و ریل‌ها استفاده شود یا می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد تا پس‌زمینه‌ای برای صفحه نمایش مسابقه‌های مهم ایجاد شود. عکس توسط پائولا پانسینی.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 08


ویژگی های نصب هنر آنامورفیک در وسط فروشگاه. تمام وسایل مرکزی سفارشی به مبلمان Lucite اشاره دارد که در دهه 50 و 60 توسط طراحان ایتالیایی نمادین مانند Gio Ponti و Giancarlo Piretti معروف شد. عکس توسط پائولا پانسینی.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 09


ستون تجاری سفارشی. عکس توسط پائولا پانسینی.

استودیوی طراحی چند رشته ای مستقر در لندن عیاش یک نام جهانی در عرصه مد لوکس، خرده فروشی و طراحی مهمان نوازی است. آخرین پروژه آنها با همکاری یکی از شناخته شده ترین برندهای لوکس جهان – فراری – ایجاد شد که یک مفهوم جدید را به عنوان بخشی از یک پروژه تنوع برند بزرگتر نشان داد. این برند افسانه‌ای خودرو، یک فروشگاه خرده‌فروشی جدید در مرکز اصلی خود در مارانلو، ایتالیا افتتاح کرده است که دارای مفهوم، معماری و طراحی داخلی کاملاً جدید توسط Sybarite است.

داستان تقریباً دو سال پیش آغاز می‌شود که از Sybarite دعوت شد تا مفهومی را برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی جدید ایجاد کند که مسیر جدید مد را تحت نظارت مدیر خلاق Rocco Iannone و به موازات سایر محصولات خرده‌فروشی و همکاری‌ها به نمایش بگذارد. رویکرد Sybarite در مواجهه با یک خلاصه 190 صفحه‌ای که عمدتاً بر ایجاد یک محیط خرده‌فروشی جدید متمرکز بود، جسورانه بود و فراری را به دیدگاه گسترده‌ای دعوت کرد که سفری تجربی به قلب و تاریخ اسب پرانسینگ را پیشنهاد می‌کرد.

برای سیمون میچل، یکی از بنیانگذاران Sybarite، کار بر روی این پروژه یک اشتیاق مادام العمر را برآورده کرده است. یک طرفدار فرمول 1 که از سنین جوانی به خود اعتراف کرده بود، کار با فراری یک رویا بود و به او اجازه دسترسی ویژه به دفتر مرکزی این برند سوپراسپرت لوکس را داد.

طراحی ما برای مارانلو الهام گرفته از حس انرژی جنبشی ناشی از سرعت محض یک خودروی با عملکرد بالا است که در اطراف پیست فیورانو سر می‌خورد. میچل می گوید. فراری در وهله اول طراحی و تجسم آرزویی از سرعت، استراتژی و زیبایی است. توانایی آنها در اختراع مجدد مستمر دلیلی است که من می خواستم روی این پروژه کار کنم. ما می خواستیم یک مقصد تجربی منحصر به فرد پویا و پر طنین انداز با حس قوی از طول عمر ایجاد کنیم که ارزش ها و داستان فراری را منعکس می کند.

مربوط: Maison Margiela مفهوم فروشگاه جدید استودیو Anne Holtrop را با پرچمدار لندن معرفی می کند.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 14


علاوه بر رنگ قرمز کلاسیک، زرد معروف فراری – رنگ سنتی مودنا و رنگ ثانویه که بخشی از DNA فراری است – در قسمت اتاق تزیینات دیده می شود. در اینجا به متریال و بافت خودروها اشاره شده است. دیوارهای محل استراحت با مواد جیر لوکس آلکانتارا، که در داخل خودروهای فراری استفاده می شود، به رنگ زرد سفارشی پوشانده شده اند. عکس توسط دیلن توماس.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 17


آجرهای سفید به عنوان پس زمینه ای برای محصولات عمل می کنند. آجرهای سفالی نشان دهنده فرآیند اولیه مدل سازی خاک رس برای نمونه های اولیه فراری قبل از تبدیل خودروها به فرم های فلزی است. عکس توسط دیلن توماس.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 19


یکی دیگر از نشانه های این برند، جزئیات چرمی آجدار و دوخته شده Poltrona Frau است که توسط فراری برای خودروهایش مشخص شده است. عکس توسط دیلن توماس.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 21Sybarite به نماد دیگری از مسابقات اتومبیل رانی، انریکو ناردی، که فرمان معروف Nardi از جنس آلومینیوم و چوب ماهون را طراحی کرد که در بسیاری از خودروهای فراری وجود دارد، ادای احترام می کند. عکس توسط دیلن توماس.
Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 20درهای آلومینیومی برس خورده و چرم آجدار و دوخته شده Poltrona Frau به نمای داخلی خودروهای فراری اشاره دارد. عکس توسط دیلن توماس.

آدریان کوندینا، طراح اصلی Sybarite در این پروژه، خود از یک خانواده ایتالیایی است. به طور طبیعی، او درک کرد که چگونه فرهنگ، هنر، تاریخ و معماری ایتالیا باید در داستان فراری گنجانده شود.

همه می‌دانند که ایتالیا مخفف 3 Fs – غذا، مد و مبلمان – است، اما F دیگری وجود دارد – فراری، که مسلماً نمادین‌ترین خودروساز جهان است. وظیفه ما برانگیختن اشتیاق، حس مکان و نوستالژی در اطراف برند بود – اما به روشی بسیار معاصر. کاندینا می گوید.

با سابقه عرضه خودروهای خود در مقابل پس‌زمینه‌های بصری دراماتیک ایتالیایی، مانند کولوسئوم، جشن گرفتن این حس از کشور و تاریخ غنی این برند که در سال 1947 توسط انزو فراری تأسیس شد، ضروری بود. برای کوندینا واضح بود که فروشگاه خرده‌فروشی جدید باید واقعاً معتبر باشد، میراث و صنعت فراری را جشن می‌گرفت و همچنین به آینده نگاه می‌کرد. او و تیمش ساعت‌ها به مرور آرشیوهای گسترده پرداختند، منابع، تصاویر و ایده‌هایی را یافتند که می‌توانستند در طرح کلی قرار بگیرند، و ادای احترامی غنی و پرطنین به خود فراری که دفترش دقیقاً همانطور که او آن را ترک کرده بود، به دقت حفظ کرد.

در هر یک از فروشگاه‌های جدید، Sybarite همان سه ماده و رنگ را برای اطمینان از سازگاری طراحی و داستان‌گویی مشخص کرد. آجرهای سفالی، شیشه ای و سفالی در هر یک از آنها ظاهر می شوند، اما به روش های مختلف پیکربندی شده اند. تراکوتا اولین و واضح ترین انتخاب در هنگام در نظر گرفتن رنگ ها و مواد برای فروشگاه جدید بود.

وقتی به ایتالیا پرواز می کنید به پایین نگاه می کنید و تنها چیزی که می بینید این پشت بام های سفالی و گنبدهای کلیساها است. ما فکر کردیم که این یک مقدمه عالی بود.» کاندینا می گوید.

کانسپت جدید خرده‌فروشی، نمای سفالی ستون‌دار را ارائه می‌کند که میراث کلاسیک ایتالیا را تداعی می‌کند، که از طریق آن می‌توان تابلوهای وسوسه‌انگیز فضای داخلی را مشاهده کرد. این تیم با ارائه نت مدرن‌تری برای نقطه مقابل بیرونی، از شیشه استفاده کرد، ماده‌ای که می‌تواند رنگارنگ باشد، می‌تواند در یک حرکت سینوسی منحنی و موج بزند. در داخل کابین، نوار شیشه ای قرمز رنگی دیده می شود، خطوط روان مانند موجی در رنگ قرمز سنتی فراری اجرا می شود و منحنی های پیست فیورانو را تکرار می کند.

پشت شیشه دیواری از آجرهای سفید است که به عنوان پس‌زمینه‌ای برای محصولات عمل می‌کند. آجرهای سفالی نشان دهنده فرآیند اولیه مدل سازی خاک رس برای نمونه های اولیه فراری قبل از تبدیل خودروها به فرم های فلزی است. Sybarite همچنین یک سیستم قفسه‌بندی پیوسته منحنی از فلز برس خورده را طراحی کرده است که از دیواره‌های آجرهای سفالی بیرون می‌آید و گسترش می‌یابد تا به قفسه‌ای با عمق کامل تبدیل شود.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 03


شیشه، ماده‌ای که می‌تواند رنگارنگ باشد، می‌تواند در یک حرکت سینوسی خمیده و موج بزند، در سرتاسر فروشگاه، از ابتدای ورودی شروع می‌شود. عکس توسط دیلن توماس.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 23


ویترین مغازه شیشه ای منحنی. عکس توسط دیلن توماس.

Sybarite Ferrari Maranello پرچمدار جدید مفهومی خرده فروشی Yellowtrace 24


ستون تراکوتا در شب، میراث کلاسیک ایتالیا را تداعی می کند. عکس توسط پائولا پانسینی.

پس از ورود به فروشگاه، بازدیدکنندگان می توانند بین مناطق متمایز حرکت کنند که به تجربه اکتشاف و تئاتر می افزاید. تمام وسایل مرکزی سفارشی به مبلمان Lucite اشاره دارد که در دهه 50 و 60 توسط طراحان ایتالیایی نمادین مانند Gio Ponti و Giancarlo Piretti معروف شد.

علاوه بر قرمز کلاسیک، Sybarite همچنین می خواست زرد معروف فراری، رنگ سنتی مودنا و رنگ ثانویه را که بخشی از DNA فراری است، در خود جای دهد. در داخل اتاق‌های اتصالات، کاندینا می‌خواست به مواد و بافت ماشین‌ها اشاره کند. تیم او دیوارهای محوطه سالن را با مواد جیر لوکس آلکانتارا که در داخل خودروهای فراری استفاده می شود، با رنگ زرد سفارشی پوشانده اند. یکی دیگر از نشانه های این خودروها، درهای آلومینیومی برس خورده و چرم آجدار و دوخته شده Poltrona Frau است که توسط فراری برای خودروهایش مشخص شده است.

یک منطقه فروش قابل تطبیق می تواند برای چندین منظور و همچنین برای نمایش خرده فروشی استفاده شود. در اینجا Sybarite می خواست به نماد دیگری از مسابقات اتومبیل رانی، Enrico Nardi، که فرمان معروف آلومینیومی و چوب ماهون Nardi را طراحی کرد که در بسیاری از اتومبیل های فراری وجود داشت، ادای احترام کند. یک سیستم مبتکرانه از باله‌های چوبی انعطاف‌پذیر می‌تواند به عنوان ساختاری برای نگه‌داشتن قفسه‌ها و ریل‌ها استفاده شود یا می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد تا پس‌زمینه‌ای برای صفحه نمایش مسابقه‌های مهم ایجاد شود. Sybarite در هر نقطه با مارک های ایتالیایی مانند نورپردازی Flos و کاسینا مرتبط است، در حالی که خاک رس و سفال توسط صنعتگران محلی ساخته شده است. ماتئو بریونی، صنعتگر نسل چهارم با علاقه به زمین.

منطقه ویژه‌ای برای نمایش همکاری‌های رسمی ایجاد شده است – در اینجا بازدیدکننده می‌تواند تفسیری از تابلوهای خلق و خوی روکو مرتبط با انزو فراری را با یک خط قرمز که نقشه مدار فیورانو را تکرار می‌کند، با تمام مداخلات مدرن در جعبه‌های آلومینیومی و اکریلیک برس خورده مشاهده کند. .

مربوط: طراحی عالی: کیمیاگری شاهدانه در تورنتو توسط استودیو پائولو فراری.


[Images courtesy of Sybarite. Photography by Dylan Thomas and Paola Pansini.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *