سونیکا “اولین فرودها” توسط Kingston Lafferty Design

0

[ad_1]

Kingston Lafferty Design Sonica First Landings Workspace of the Future Photo Ruth Maria Yellowtrace 02

فرودهای اولیه سونیکا

Kingston Lafferty Design Sonica First Landings Workspace of the Future Photo Ruth Maria Yellowtrace 08

Kingston Lafferty Design Sonica First Landings Workspace of the Future Photo Ruth Maria Yellowtrace 09

فرودهای اولیه سونیکا

آماده باشید تا از تأسیساتی که احساس می کند دنیای سابق ماشین و مسافران با یکدیگر برخورد می کنند ، شگفت زده شوید. این اولین فرود سونیکا است ، مقر اصلی پیمانکار بین المللی سازگار و همچنین پایگاه راه اندازی سرمایه گذاری مستقیم خارجی مستقر در دوبلین ایرلند. طراحی شده توسط Kingston Lafferty Design (معروف به KLD) و سفارش Donnaacha Neary بنیانگذار سونیکا ، KLD ملزم به ایجاد دفتر مناسب و اولین “نقطه فرود” برای کارآفرینان نوظهور شد ، اما نه بدون سه اصل کلی که. a – فضا نباید شبیه به یک دفتر باشد ، b – دارای تکنولوژی و سبکی باشد که آینده فضای کار را ثابت کند ، و c – انرژی و پویایی تیم سونیکا را افزایش می دهد و توجه زیادی به طراحی با کیفیت دارد.

مساحت تقریبی 2800 متر مربع و گسترش در دو سطح ، روایت First Landings با ورود به یک ورودی باریک که به سمت چپ خم می شود ، به یک فضای عملکردی دایره ای شکل می رسد که با نازک کاری نارنجی رنگی و تزئینات دیسک آبی شناور طراحی شده است. به دنبال منحنی منطقه فرار ، یک میله باکلاس قرار دارد که یک تونل سیاهچاله را برای جذب بازدیدکنندگان در نظر گرفته است ، قبل از اینکه آنها را با یک سالن آبی مخملی مخملی و مخملی برای استعداد دراماتیک و تئاتری شگفت زده کند.

فرودهای اولیه سونیکا

فرودهای اولیه سونیکا

Kingston Lafferty Design Sonica First Landings Workspace of the Future Photo Ruth Maria Yellowtrace 25

فرودهای اولیه سونیکا

Kingston Lafferty Design Sonica First Landings Workspace of the Future Photo Ruth Maria Yellowtrace 22

Kingston Lafferty Design Sonica First Landings Workspace of the Future Photo Ruth Maria Yellowtrace 30

فرودهای اولیه سونیکا

فرودهای اولیه سونیکا

بالا رفتن از پله های مربع نارنجی رنگ کاشی شده روبروی ورودی مجموعه ای از فضاهای بازی سازماندهی شده و فضاهای کاری را آشکار می کند که به گونه ای چیده شده اند که تروپ های چیدمان اداری معمولی را از بین می برد. به صورت متمرکز در صفحه طبقه با یک اتاق هیئت مدیره قرار گرفته است که توسط دو اتاق جلسه متوسط ​​در هر دو طرف به آرامی توسط ماموریت به مریخ نارنجی روشن شده است. دفاتر انعطاف پذیر و غرفه های تفریحی که در محدوده رد پای قرار گرفته اند ، از استودیوی پادکست ، غرفه دی جی ، گلف مجازی گرفته تا سالن های گرمایش متغیر است.

در نزدیکی یک کافه ، یک کافه با دیوارهای شیشه ای نارنجی کاشی سفید متمایز شده است و در سالن دیگر نیز یک سالن دایره ای شکل با پنجره ای اضافی برای چشم اندازهای پانوراما فراتر از آن وجود دارد. محل استراحت دیگر نیز شامل غلاف ذن مانند است که توسط یک دیوار شفاف سوراخ دار احاطه شده است و کاشت سبز تنها رنگ در فضای سفید است.

عناصر قوی خطی و هندسه در برنامه فضا لایه بندی شده اند تا در حین گردش در اطراف دفتر ، افق بی پایان را ارائه دهند. علاوه بر کاشی های مربعی و نورهای فلورسنت ، KLD شخصیت سونیکا را از طریق آبی شبیه به چراغ گدازه و نارنجی نارنجی برجسته آنها در برابر سایه های پوسته بتنی و بافت های گاه به گاه سنگی نشان می دهد.

Kingston Lafferty Design Sonica First Landings Workspace of the Future Photo Ruth Maria Yellowtrace 42

فرودهای اولیه سونیکا

فرودهای اولیه سونیکا

فرودهای اولیه سونیکا

فرودهای اولیه سونیکا

Kingston Lafferty Design Sonica First Landings Workspace of the Future Photo Ruth Maria Yellowtrace 60

ترکیب رنگ به یک راه یابی م effectiveثر تبدیل می شود ، با نوارهای نارنجی در کف مشکی صیقلی شده در طبقه اول ، در غیر این صورت نازک کاری داخلی موجود در دیوارهای روکش خاکستری متمایز می شود. در حالی که مقدار زیادی آبی در داخل سالن سخنرانی ریخته شده است ، از نقاط آن در مبلمان پراکنده لذت می برید – این فضا را برای یک اثر بازیگوشانه ستایش می کند.

در مقابل گروه سرد و گرم ، عناصر فلزی به منظور تقویت حس آینده نگری اضافه می شوند-ورق های فلزی سوراخ دار در کنار نازک پذیرایی قرار می گیرند ، در غیر این صورت پرده های زنجیر مانند خود را در اطراف سالن مدور خم می کنند. با افزودن ترازو فلفل دار در قسمت های انتخابی کف و کاشی کاری گرافیکی سفید مشکی سفید رنگ در سایر ادارات یا فضاهای نشیمن داخلی ، تقریباً مانند این است که KLD عناصر یک شهاب سنگ را کشیده است تا احساس فضا را تنگ کند.

با هر تجربه ورود به دفتر مرکزی که یادآور Archigram Collages است ، First Landings به عنوان یک نمونه عالی برای تناسب ادارات آینده عمل می کند. روزهای ادارات رسمی اداری باز گذشته است ، اما اکنون با هوایی بین کهکشانی آماده ایجاد انگیزه و ارتقاء فضاهای کاری استثنایی شده است. سخت کار کنید و در حین ایجاد حرفه خود سخت بازی کنید؟ اینجا جایی است که باید باشد.

پروژه های بیشتر توسط Kingston Lafferty Design را در Yellowtrace مشاهده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=6aW79f_weFI


[Images courtesy of Kingston Lafferty Design. Photography by Ruth Maria.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *