راه حل هایی برای ساختن سقف شما به فضای قابل عبور (IRE 2020)

0

[ad_1]

دسترسی به سقف تاسیسات شما می تواند فضای قابل استفاده بیشتری را برای سرنشینان فراهم کند از سقف خود استفاده کنید (و درآمد کسب کنید) یا یک سطح امن برای کارگران فراهم کنید. قبل از اینکه سرنشینان و کارمندان بتوانند روی سقف بروند ، باید برای تردد در پا آماده شده و به درستی محافظت شود.

sofSURFACES تولید کننده کاشی های بام خود را در نمایشگاه بین المللی بام 2020 در دالاس به نمایش گذاشت. مدیر بازاریابی Chris Chartrand از طبقه نشان می دهد که راه حل های مختلفی برای استفاده از سقف شما وجود دارد ، بنابراین “شما می خواهید مطمئن شوید که از محصول مناسب برای کاربرد مناسب استفاده می کنید.”

در مورد دو نوع محصول مختلف که نصب آنها در سقف های مسطح آسان است و به ایمن بودن سقف شما برای استفاده کمک می کنند ، بیاموزید.

[On Topic: Roofing Systems]

غشای وینیل تک لایه

Brendan Houle ، مالک و مدیر توسعه تجارت ، Global Dec-K-Ing Systems:

https://www.youtube.com/watch؟v=gzxrbB5ylLk

برندان هول ، مالک و مدیر توسعه تجارت ، توضیح می دهد که به طور سنتی برای افراد برای راه رفتن در پشت بام ، یک سطح سقف و یک یا چند لایه در بالای آن وجود دارد ، بنابراین می تواند یک سطح پیاده روی تایید شده باشد.

هول می گوید: “از آنجا که این یک لایه است ، همه کارها در یک لایه انجام می شود.” “این سطح راه رفتن شما و سطح سقف شما است” در بالای سازه زیر آن ، تخته سه لا یا بتن است. علاوه بر این ، می توان از غشا v وینیل در بالکن یا پاسیو برای ایجاد یک سطح بافت استفاده کرد.

مزایای محلول تک لایه شامل موارد زیر است:

  • مراقبت آسان: سطح مقاوم در برابر کپک و نمک را با شلنگ بشویید
  • کشش به دلیل سطح بافت
  • راه حل ضد آب: همه چیز در زیر محصول خشک خواهد ماند. آب از راه نمی رسد
  • محافظت در برابر اشعه فرا بنفش

کاشی های روکش لاستیکی

کریس چارتندر ، مدیر بازاریابی و برد گاس ، فروش و پشتیبانی ، از هر دو مبل را تماشا کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=_e79JwcHB9w

بسته به نحوه استفاده از سقف و توسط چه کسی ، دو نوع محصول duraSTRONG موجود است. هر دو در کاشی های 24 اینچ در 24 اینچ ، ضخامت 2 اینچ موجود هستند.

براد گاس ، فروش و پشتیبانی در sofSURFACES ، توضیح می دهد که این برنامه به خودی خود تعیین می کند که کدام محصول مناسب است.

لنت های پیاده رو: سطح سرویس برای محافظت از غشای سقف مسطح تجاری ، جهت استفاده های صنعتی. از غشای ناشی از ترافیک پا ، قطره های ابزار و پرتابه های پرنده محافظت و افزایش می یابد. Chartrand توضیح می دهد ، با استفاده از این محصول ، کارگران می توانند به راحتی به وسایل پشت بام ، واحدهای HVAC و سایر محصولات دسترسی پیدا کنند.

کاشی های روکش لاستیکی: با محلول duraSTRONG plus یک فضای قابل استفاده تجاری با جذابیت بصری ، بالاست ، حفاظت مکانیکی و حرارتی ایجاد کنید. گاس می گوید: “خط تولید برتر این است که مردم و مکان ها از پشت بام پوششی داشته باشند اما از لحاظ زیبایی ظاهری زیبایی داشته باشند.”

[Related: Accessories and Coatings]

استفاده از فضا با استفاده از پشت بام قابل پیاده روی

Houle به مدیران تاسیسات و صاحبان ساختمان یادآوری می کند: “ایجاد فضای قابل استفاده بیشتر در پشت بام شما” اگر فضای سقف مسطحی داشته باشید ، استفاده مناسب از فضا است “. داشتن محصولات مناسب برای ایجاد فضای امن برای کارگران و مهمانان اولین قدم مهم در ساختن پشت بام شما به یک فضای امن برای راه رفتن است.

اطلاعات بیشتر در مورد بام:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *