دفتر شخصی Plutarco و فروشگاه HECHO در مادرید

0

[ad_1]

دفتر طراحی Plutarco مادرید Hecho Store Photo Asier Rua Yellowtrace 03

دفتر طراحی Plutarco Madrid Hecho Store Photo Asier Rua Yellowtrace 06

دفتر طراحی Plutarco Madrid Hecho Store Photo Asier Rua Yellowtrace 01

Plutarco یکی از بزرگترین پروژه های خود را تا به امروز انجام داده است ، شاید برای سخت ترین مشتریان خود – آنها خودشان دفتر مرکزی خود را در مرکز مادرید طراحی کرده اند. با همکاری استودیوی معماری Estudio Reciente و یک فروشگاه لوازم خانگی جدید HECHO ، این طرح حول محور زندگی مشترک چرخید.

استودیوی کار در سطح پایین ساختمان عقل گرایانه در ناحیه محلی Chamberí قرار دارد. با شش پنجره بزرگ از کف تا سقف ، فضای داخلی با نور طبیعی و چشم انداز مستقیم به میدان عمومی پوشانده شده است. طبقه همکف یک فضای باز واحد است که بین دفتر و مغازه مشترک است و سطح زیرزمینی – که جسورانه با رنگ قرمز پوشانده شده است – برای حمام ، انبار ، آشپزخانه و اتاق جلسات باقی می ماند.

این دفتر با میزهای کاری چیده شده در اطراف محیط فضا چیده شده است. در مرکز ، یک میز نامنظم قرار داده شده است ، که به عنوان مواد غیررسمی و میز ساخت تابلوهای دیواری عمل می کند ، و در تعطیلات آخر هفته تبدیل به یک فروشگاه می شود. پرده ها هر دو برنامه را به دو پیکربندی احتمالی تقسیم می کنند.

مربوط: قوانین رنگ پررنگ در “خانه خلاقان” Experimento در مادرید ، اسپانیا توسط Plutarco.

دفتر طراحی Plutarco Madrid Hecho Store Photo Asier Rua Yellowtrace 11

دفتر طراحی Plutarco Madrid Hecho Store Photo Asier Rua Yellowtrace 16

دفتر طراحی Plutarco مادرید Hecho Store Sketch Yellowtrace 37

مصالح موجود در طبقه بالا یک فضای صنعتی ایجاد می کند. استفاده از رنگ های سرد – آبی و سبز – تن نقش مهمی در ایجاد یک فضای داخلی معاصر و روشن دارد. کف پوشیده از گرانیت شمالی اسپانیایی معمولی است ، دیوارها همانطور که پیدا شده اند باقی مانده اند و سقف و سازه های فلزی با ورمیکولیت پیش بینی شده به رنگ خاکستری-آبی اسپری شده اند.

سطح زیرزمینی به عنوان انفجار رنگ های گرم تصور می شود. آشپزخانه شخصیت اصلی فضا است که در تابلوهای چوبی رنگی با رنگ شراب با ورقه های عمودی و افقی و جزیره ای نامنظم طراحی شده است. صفحات میز همگی انفجاری از سنگ های مرمر و گرانیت های مختلف در رنگ های گرم هستند. در دیوار روبرو ، یک جعبه آینه بزرگ فضا را بزرگتر کرده ، حمام و انبار را مخفی کرده است. یکبار دیگر ، پرده ها وظیفه تنوع بخشیدن به فضا ، پنهان کردن آشپزخانه و ایجاد یک اتاق جلسه و یک سالن کوچک را بر عهده دارند. کف دارای کاشی های برهنه با یک اتصال قوی کاشی قرمز است-دیوارها سرمه ای هستند و همه لهجه های مختلف به رنگ قرمز براق هستند ، مانند مبلمان ، قفسه ها یا پایه های لوله ای جزیره آشپزخانه.

دفتر طراحی Plutarco Madrid Hecho Store Photo Asier Rua Yellowtrace 23

دفتر طراحی Plutarco مادرید Hecho Store Sketch Yellowtrace 35

دفتر طراحی Plutarco Madrid Hecho Store Photo Asier Rua Yellowtrace 31

حمام ها به عنوان فضایی در حال تحول تصور می شد. کف ، دیوارها و سقف ها از یک مشبک مربعی از کاشی های بژ ساخته شده اند و اشکال را در رنگ های مختلف انتزاع می کند که فضا را به طور تصادفی مستعمره کرده و محیطی بازیگوش با جلوه ای شگفت انگیز در پشت مکعب آینه نشسته است.

احساس تداوم در مغازه لوازم خانگی با کف گرانیت ، دیوارهای خام و سقف بافت دار ، مطابقت با دفتر معماری ایجاد می شود. مبلمان ، طراحی شده همراه با مطالعه اخیر، از بلوک شیشه ای شفاف ، قفسه های شیشه ای و ساختارهای آلومینیومی سبک تشکیل شده است. مبلمان تقریباً شفاف ، اهداف برند جدید را منعکس می کند در حالی که به عنوان بوم عالی برای برجسته شدن اجسام عمل می کند. میز ضیافت مرکزی نمایش همه کاره ای را در پنجره ها ارائه می دهد ، در حالی که میزهای پیشخوان همه دارای چرخ هایی برای حرکت در فضا برای ایجاد سناریوهای مختلف نمایش هستند.

مربوط: پلوتارکو یک آپارتمان کوچک در مادرید را به دفتر یک طراح گرافیک تبدیل می کند.


[Images courtesy of Plutarco. Photography by Asier Rua.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *