خانه شهری فورت گرین توسط Home Studios

0

[ad_1]

Home Studios Fort Greene Townhouse Kitchen Photo Brian Ferry Yellowtrace 03

Home Studios Fort Greene Townhouse آشپزخانه عکس برایان فری Yellowtrace 04

Home Studios Fort Greene Townhouse Kitchen Photo Brian Ferry Yellowtrace 02

Home Studios Fort Greene Townhouse Parlor Photo Brian Ferry Yellowtrace 06

خانه شهری فورت گرین توسط استودیو هوم، دومین پروژه مسکونی این شرکت طراحی در نیویورک پس از آپارتمان باند استریت، یک خانه خانوادگی شیک و معاصر است که در سال 2020 تکمیل شد. واقع در 176.5 متر مربع، سنگ قهوه ای سه طبقه در محله فورت گرین بروکلین، پر جنب و جوش و در فضایی سرزنده. خانه چهارنفره به منظور تجدید تفسیر زیبایی داخلی آپارتمان سابق وست ویلیج این خانواده اما در فضایی جدید و بسیار باشکوه ، به صورت روده و بازسازی شده بود. اقامتگاهی که به تازگی تکمیل شده است، به عنوان توسعه ای از کاوش بزرگتر Home Studios برای روشن کردن روایت مشتری از طریق استفاده از جزئیات و عبارات طراحی متفکرانه و دقیق عمل می کند.

استراتژی نوسازی، بازسازی پلان کف با هدف اجازه دادن به یک جریان داخلی مطبوع و پر نور بود که به زیبایی هر یک از اتاق‌های اقامتگاه، از جمله یک سالن روباز، آشپزخانه، و اتاق پودر در طبقه همکف را به هم می‌پیوندد. یک اتاق بازی مدرن، اتاق خواب اصلی و حمام در طبقات بالا.

مشتری – یک رستوران دار مشهور – یک آشپز و سرگرم کننده مشتاق است ، بنابراین اصول طراحی “مهمان نوازی” در نهایت تصمیمات معماری و مادی را در طول پروژه آگاه کرد.

آشپزخانه بزرگ، دارای دو یخچال شراب و مجموعه کلاسیک Lacanche، به عنوان محل تجمع خانواده عمل می کند و توسط یک جزیره مرکزی چشمگیر ساخته شده از مرمر Paonazzo و کاشی های سرامیکی دست ساز لنگر انداخته است. سخت افزار و کابینت بلوط و برنج توسط Home Studios طراحی شده است.

مربوط: فرم-با-کارکرد: آپارتمان 20 باند شهر نیویورک توسط استودیو هوم.

Home Studios Fort Greene Townhouse Parlor Photo Brian Ferry Yellowtrace 08

Home Studios Fort Greene Townhouse Photo Room Powder Photo Brian Ferry Yellowtrace 09

Home Studios Fort Greene Townhouse Photo Room Powder Photo Brian Ferry Yellowtrace 10

علاوه بر موضوع «مهمان‌نوازی»، هدف این پروژه پذیرش اصول اساسی «تاریخ» و «مادیت» در تلاش برای ایجاد یک محیط به‌روز بود که مطابقت با یک اقامتگاه معمولی را به چالش می‌کشد.

یکی از دستورات اصلی احترام گذاشتن به معماری اصلی ایتالیایی ساختمان بود و استودیوی هوم تا حد امکان جزئیات تاریخی – از جمله درهای ورودی جذاب، نرده پله ها و شومینه ها را حفظ کرد. با این کار، این شرکت توانست از اتاقی به اتاق دیگر به انسجام سبکی دست یابد که با عملکرد مدرن خانه همخوانی داشته و مکمل آن باشد.

خانه شهری فورت گرین از طیف گسترده ای از مواد استفاده می کند، در حالی که به طور همزمان به عنوان یک موجودیت یکپارچه باقی می ماند. انتخاب مواد به لطف همسویی خلاقانه بین مشتری و Home Studios به دست آمد، که ترجیح آنها برای بیان طبیعی منجر به گنجاندن جزئیات تراورتن، سفالین، برنج، برنز، فولاد، شیشه و گردو شد. استفاده بیشتر از بلوط را می توان در تخت های سفارشی در اتاق خواب اصلی و کف های بلوط اصلاح شده که فضای 185 متر مربعی را پوشش می دهند، پیدا کرد.

پرداخت‌ها و لهجه‌های متفکرانه فضای داخلی را متمایز می‌کند و به‌طور برجسته در حمام‌های منحصربه‌فرد خانه شهری به نمایش گذاشته می‌شود: سنگ Giallo Siena و کاشی Clé Slant حمام سالن را تزئین می‌کنند، در حالی که جزئیات تراورتن حمام اصلی را تشکیل می‌دهند. هر حمام همچنین شامل یک نقاشی دیواری سفارشی با الهام از پیکاسو توسط هنرمند کیمی کویلین است که ویژگی روحی را اضافه می کند و در عین حال یک تعامل رضایت بخش بین قدیمی و جدید ایجاد می کند.

مربوط: ساختمان آبی در بروکلین توسط دفتر معماری Lot.

Home Studios Fort Greene Townhouse Photo Bedroom Master Brian Ferry Yellowtrace 12

Home Studios Fort Greene Townhouse Master Bathroom Photo Brian Ferry Yellowtrace 18

آثار هنری منتخب نیز جزئی از فضا هستند. قطعات قابل توجه شامل دو نقاشی پازل تایلر هیز از BDDW است که در اتاق غذاخوری سالن و حمام اصلی آویزان شده اند، و همچنین یک پارچه هیروکو تاکدا که اتاق نشیمن سالن را تزئین می کند. یک نقاشی اکریلیک کلر اسوالت بالای تخت اصلی آویزان است.

این جزئیات منحصر به فرد به لطف پالت رنگ خنثی خانه ظاهر می شود. در تمام پروژه های Home Studios، استفاده عمدی از رنگ های خاموش و ظریف در اولویت باقی می ماند. سایه ملایم Pointing فارو و بال، سقف ها و دیوارهای خانه شهری را می پوشاند، در حالی که رنگ نقره ای توپ گرین برند رنگ، سنگ کاری پلکان سالن را برجسته می کند.

خانه شهری فورت گرین همچنین شامل ترکیبی از مبلمان قدیمی، سفارشی و معاصر، نورپردازی و دکوراسیون است. موارد برجسته در سراسر خانه عبارتند از: آویز 4 کاسه ای با لوستر طاق دار توسط آنا چارلزورث. کشش و گلدان های سفارشی توسط انی لی پارکر. مدفوع پالومینو توسط کریس ولستون; صندلی پلی توسط Max Lamb; فرش ترکی قدیمی بافت تخت توسط Rug & Kilim؛ و Pretty Please با مجموعه مبلمان و نورپردازی هوم استودیو، تکالیف آینه کاری کنید.

در حالی که این پروژه یک نوع شناسی جدید برای Home Studios ارائه کرد، اصول اولیه فرآیند شرکت یکسان باقی ماند. به طور کلی ، Fort Greene Townhouse گسترش مستقیم ارزشهای استودیوها است – با تمرکز شدید بر تنوع بیان و کنجکاوی بازیگوشانه. ویرایش چیزی که فقط ضروری است. و ارادت بی عیب و نقص به جزئیات.

مربوط: Alsace LA Boutique Hotel توسط Home Studios.


[Images courtesy of Home Studios. Photography by Brian Ferry.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *