ایجاد اکوسیستم ساختمانی با LG Electronics

0

[ad_1]

زنده از نمایشگاه AHR Expo 2020 ، سارا كلوپل ، سردبیر همكار ، با دونالد دكر ، مدیر فروش مالك شركت های LG تهویه مطبوع نشست. وی در مورد راه هایی که راه حل ها و کنترل های LG می تواند به ایجاد یک اکوسیستم ساختمان کامل برای FMs و صاحبان ساختمان کمک کند ، بحث می کند. او همچنین از یک هیجان انگیز رونمایی می کند مطالعه موردی جدید از همکاری ال جی با هتل سینکلر در مرکز شهر فورت ورث ، تگزاس. اکنون گوش کنید >>

لوگوی الکترونیک ال جی* پادکست با مشارکت LG Electronics USA ایجاد شده است.

در عوض آنچه آنها برای گفتن می خوانند؟

[Start transcript]

سارا کلوپل: سلام ، به همه ، و به این خوش آمدید ساختمانها پادکست ایجاد شده با مشارکت LG Electronics. من سارا كلوپل ، دانشیار دستیار هستم و از كنفرانس 2020 AHR و نمایشگاه در اورلاندو ، فلوریدا به شما می آیم. هم اکنون دونالد دکر ، مدیر فروش مالک LG Technologies تهویه مطبوع به من پیوسته است. سلام ، دونالد ، از اینکه به من پیوستید متشکرم.

دونالد دکر: سلام ، ممنون که مرا در اختیار داشتید.

سارا: محصولات ال جی می توانند به مالکان ساختمان و مدیران تاسیسات با راه حل ها و کنترل های خود در ایجاد یک اکوسیستم کامل ساختمان کمک کنند. آیا می توانید به نوعی توضیح دهید که چگونه این کار انجام می شود و چرا مفید است؟

دونالد: یکی از کارهایی که ما دوست داریم انجام دهیم ، ترکیب دقیق محصولات سفارشی برای مشتریان است. LG دارای طیف گسترده ای از محصولات از تلفن همراه ، تهویه مطبوع ، خورشیدی ، لوازم خانگی و غیره است – بنابراین تمام محصولات موجود و تجارت را با هم ترکیب کرده و آنها را به گونه ای ترکیب کنید که به مالک در حل یک مسئله تجاری کمک کند. همانطور که اینها را جمع کردیم ، این به اکوسیستم LG تبدیل می شود و سپس می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه این محصولات بهره وری عملیاتی را فراهم می کنند. و ما این کار را از طریق مدیریت داده ها ، بهینه سازی داده ها انجام می دهیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه این محصولات از طریق Wi-Fi یا LG ThinQ مربوط به خود ارتباط برقرار می کنند و همچنین با سایر سیستم عامل های شخص ثالث که ممکن است تمام دستگاه های اینترنت اشیا in موجود در یک ساختمان را ترکیب کنند ، رویکردی کاملاً باز داریم. ما سعی می کنیم این اطلاعات را به ما منتقل کنیم تا توسط مالک استفاده شود.

سارا: خیلی خوب. من می دانم که ال جی امسال در حال رونمایی از یک مطالعه موردی هیجان انگیز است. می توانید کمی در مورد پروژه و نحوه شرکت LG بگویید ، و شاید چه چیزی در طول پروژه چالش برانگیزترین یا غافلگیرکننده ترین بود؟

دونالد: یک پروژه بسیار مهیج. این هتل The Sinclair در فورت ورث ، تگزاس نامیده می شود ، و یک هتل مجموعه مکتب ماریوت است. و در آن ساختمان ، ما قادر به استفاده از تهویه مطبوع ال جی ، تلویزیون های ال جی ، نمایشگرهای تجاری ال جی ، ذخیره انرژی ال جی و حتی برخی از روشنایی های ال جی برای حل درخواست مالک برای گرفتن یک ساختمان تاریخی 1920 و تبدیل آن به یک هتل لوکس و پیشرفته بودیم. با تمام تکنولوژی او می تواند وجود دارد

سارا: حیرت انگیز است شما گفتید مثل یک ساختمان دهه 1920 است ، درست است؟ آره؟

دونالد: بله ، این ساختمان در سال 1929 ساخته شده است. ما دوست داریم بگوییم ، “20s خروشان در حال دیدار با فناوری پیشرفته 2020 است.”

سارا: آره شاید استفاده از این همه فناوری عالی در یک ساختمان ، که در آن زمان ساخته شده بود ، بیشترین چالش را داشت؟

دونالد: در واقع ، من فکر می کنم یکی از چیزهای منحصر به فرد در مورد آن ساختمان و برای آن هتل باشد. آنها به دلیل استخوانهای تاریخی ساختمان با 50 نوع اتاق مختلف به پایان رسیدند. اطمینان حاصل کنیم که محصول مناسب هر اتاق را در اختیار شما قرار می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که همه با هم کار می کنند ، در جلو و در دفتر اصلی هماهنگ شده ایم.

سارا: برای کارکنان هتل آسان است که همه این فناوری را در زیر یک چتر و یک سیستم عامل داشته باشند.

دونالد: بله ، آنها از این موضوع بسیار هیجان زده شده اند و شما در واقع می توانید به LG.com بروید و فیلم را ببینید. ما فقط از پروفایل پروژه در سینکلر فیلمبرداری کردیم. در واقع می توانید بشنوید که آنها به راحتی در استفاده از سیستم اشاره می کنند و اینکه چگونه می توانند همه اتاق ها را در هنگام ورود به سیستم کنترل کنند و این کار مهندس تاسیسات را نمی گیرد. آنها از کارکنان اتاق چک استفاده می کنند و می توانند اتاق ها را کنترل کنند.

سارا: اوه آره ، خیلی حیرت انگیز است فکر می کنم سال گذشته در صبحانه مطبوعاتی به یاد داشته باشم ، شما بچه ها به نوعی به این پروژه اشاره می کردید. و آنقدر عالی است که بالاخره می توان درباره آن صحبت کرد. عالی است

دونالد: بله ، هیجان انگیز است. ما واقعاً سال گذشته می خواستیم در این مورد صحبت کنیم ، درست است؟ می توانید بگویید که من در حال مرگ بودم تا در مورد آن صحبت کنم. اما داشتن یک شریک مانند Sinclair Holdings که ساختمان را ساخته و با آنها کار می کند باورنکردنی است. آنها در واقع به ما فشار آوردند. تمایل آنها به ترکیب بیشتر و بیشتر LG ، و ایجاد این ساختمان با تکنولوژی بالا. آنها ما را به حد مجاز رساندند و بسیار جالب بود. ما به خاطر شرکایی مانند Sinclair Holdings بهتر هستیم.

سارا: حیرت انگیز است خوب ، به خاطر آن پروژه تبریک می گویم. بنابراین ، به دنبال آن ، انرژی پایدار و تجدیدپذیر همچنان نوعی ذهنیت برتر برای مدیران امکانات است. آیا می توانید در مورد راه حل های خورشیدی که ال جی ارائه می دهد صحبت کنید؟

دونالد: ال جی طراحی خورشیدی بسیار کارآمدی را ارائه می دهد. برای مدیران تاسیساتی که فضا محدود است ، بنابراین روی پشت بام یا عرشه پارکینگ استفاده کنید. ما می توانیم به ازای هر فوت مربع یک پنل خورشیدی انرژی بیشتری بدست آوریم و سپس به طور متوسط ​​از صفحه خورشیدی شما در آنجا استفاده کنیم. در حال حاضر ، با برخی از مشوق های دولت ، زمان خوبی برای نگاهی به خورشیدی و نگاهی به LG Solar است.

سارا: عالی. عالی. هر چیز دیگری که فکر می کنید جدید یا قابل توجه است یا فکر می کنید مدیران تاسیساتی یا صاحبان ساختمان باید در حال حاضر بدانند ، یا هر روند دیگری که در HVAC مشاهده می کنید یا هر چیز دیگری که فکر می کنید دانستن آن خوب است؟

دونالد: من فکر می کنم یکی از مواردی که ما شاهد بسیاری از آنها هستیم ، ممنوعیت سوخت های فسیلی برای گرم شدن در جوامع در سراسر ایالات متحده است. پمپ های حرارتی اینورتر LG ، با فناوری RED ، تا 13 درجه منفی گرم می شوند ، زیرا مردم در حال تصمیم گیری برای استفاده از سوخت های فسیلی برای گرم کردن نیستند ، در حال روشن شدن است. همچنین ، من فکر می کنم شما می توانید از فناوری LG Inverter استفاده کرده و با این کار آب گرم خانگی ایجاد کنید ، که یک محصول عالی است و فکر می کنم استقبال بیشتری از هر دو مورد را شاهد هستیم.

سارا: عالی. خوب ، خیلی ممنون که امروز به من پیوستی ، دونالد. من قدردان آن هستم

دونالد: آره ممنون که مرا در اختیار داشتید روز خوبی داشته باشی.

سارا: با تشکر. تو هم همینطور.

[End Transcript]

آیا می خواهید درباره LG Electronics بیشتر بدانید؟ آینده انرژی خورشیدی

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *