اداره پست و خرید بوند توسط Yatofu Creatives

0

[ad_1]

Yatofu Creatives Bund Post Office and Shop Photo Wen Studio Yellowtrace 02

Yatofu Creatives Bund Post Office and Shop Photo Wen Studio Yellowtrace 03

استودیوی مستقر در هلسینکی خلاقیت یاتوفو یک دفتر پست جدید در نینگبو بوند ، چین در ساحل رود یونگ جیانگ طراحی کرده اند. محل جدید اولین اداره پست استان ، محل جدید به دنبال احیای اهمیت سابق تأسیس و بازسازی نقش آن به عنوان مرکز جامعه بود.

در همکاری با فروشگاه همسایه Nordic Books ، تأکید بر شیوه زندگی با ادغام علایق معاصر و فرهنگی شکل گرفت. اشکال نوستالژیک با پالت جشن سبز ، سفید و سایه های غنی از قرمز ترکیب می شود که به منابع تاریخی اجازه می دهد در زمینه ای معاصر زندگی کنند.

با ورود بازدیدکنندگان ، فضا به یک دهلیز دو ارتفاع باز می شود ، با دفتر پست و پیشخوان صندوق در طبقه اول و یک ساختار پله سفید چشمگیر و پویا که فضا را از طبقه اول تا طبقه بینابینی فرا می گیرد. راه پله چشم نواز با مش فلزی سوراخ دار پوشیده شده است و در عین ترکیب سطوح کاربردی نوشتن و ساختارهای نمایش خرده فروشی ، تصویری شفاف و جسورانه ایجاد می کند.

مربوط: سونیکا “اولین فرودها” فضای کاری آینده توسط Kingston Lafferty Design.

Yatofu Creatives Bund Post Office and Shop Photo Wen Studio Yellowtrace 01

Yatofu Creatives Bund Post Office and Shop Photo Wen Studio Yellowtrace 12

Yatofu Creatives Bund Post Office and Shop Photo Wen Studio Yellowtrace 11

Yatofu Creatives Bund Post Office and Shop Photo Wen Studio Yellowtrace 06

طبقه دوم دارای ساختار مداوم پلکان مشبک و همچنین قفسه های نمایشی است که در رنگ عمیق زرشکی رنگ آمیزی شده اند ، با دو غرفه مطالعه داخلی با چرم سبز و نورپردازی سفارشی. طبقه سوم ، که از طریق پل از محوطه مجاور وارد می شود ، یک فضای خصوصی برای رویدادها و کارگاه های کودکان است که با صفحات موج دار از پنجره های شیشه ای احاطه شده و از باغ های پشت بام جامعه الهام گرفته است.

خلاصه از مشتری به عنوان یک س “ال مطرح شد “چگونه می توانیم نقش پست در جامعه را دوباره تصور کنیم؟” تحقیقات اولیه به این نتیجه رسید که دفاتر پست اغلب در زمانهای جشن بسیار ضروری به نظر می رسند – این به معنی تعطیلات ، جشنواره ها ، تولدها و البته سال نو چینی از نظر فرهنگی است. این منجر به تعریف مجدد خود مختصر برای ایجاد یک اداره پست شد که عملکردهای عادی خود را با خرده فروشی هدایا ، رویدادهای فرهنگی و فضای رویداد/بازی کودکان ترکیب می کرد.

Yatofu Creatives Bund Post Office and Shop Photo Wen Studio Yellowtrace 17

بنابراین فضای داخلی برای مشتریانی که به دنبال ارسال پیام های تبریک و هدایا برای جشن هستند به یک مغازه تک نفره تبدیل می شود که همچنین به عنوان محل تجمع خانواده های جامعه برای رویدادهای فصلی عمل می کند.

از طریق این پروژه ، Yatofu Creatives یک دیدگاه تازه در مورد نقش اداره پست در محیط مدرن ارائه می دهد. با فراتر از هدف اصلی ارسال و دریافت نامه ، فضای داخلی مرکزی را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان می توانند از طریق به اشتراک گذاری هدایا ، خاطرات و رویدادها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

مربوط: Buda Hotel Chengdu توسط سازمان طراحی Archetype.


[Images courtesy of Yatofu Creatives. Photography by Wen Studio.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *