آپارتمان Katowice توسط استودیو Mistovia

0

[ad_1]

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 01

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 05

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 02

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 03

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 04

طراحی موثر همیشه با بودجه های زیاد همراه نیست ، درست مانند فضاهایی که برای اجاره در نظر گرفته شده نباید خاکستری و کسل کننده باشد. طراحی شده توسط میستوویا، فضای داخلی این آپارتمان در دهه 1970 در کاتوویتس ، لهستان با رنگ های زنده ، بافت و کاوش خلاقانه در مبلمان قدیمی شگفت زده می شود.

این آپارتمان ساده ، برای اقامت کوتاه مدت ، در طبقه یازدهم یک آپارتمان دهه 1970 در مرکز شهر واقع شده است. این منطقه در بین منطقه به سرعت در حال توسعه بوگوسیچه و منطقه محبوب کوزوتکا واقع شده است ، یک حوزه فرهنگی در داخل شهر است.

طراحان درگیر چالش ‘Airbnb’ برای ایجاد فضایی م meantثر به منظور جلب توجه همه در عین بودجه متوسط ​​بودند.

“با نگاهی به پیشنهادات ذکر شده توسط وب سایت های رزرو محبوب ، که معمولاً در رنگ خاکستری معقول و سفیدهای خنثی نگهداری می شوند ، می دانستیم که در فضای داخلی ما ، می خواهیم امکان کنار هم قرار دادن مواد کاملاً متفاوت را به نمایش بگذاریم. استفاده از رنگهای جسورانه تا حدودی گسترش آب و هوایی بود که ما هنگام شروع همکاری با مشتری در آپارتمان پیدا کردیم. در همان زمان ، ما باید به یاد داشته باشیم که به صفحه گسترده مالی پایبند باشیم. “ طراحان را توضیح دهید

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 09

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 08

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 10

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 13

با اصلاح چیدمان عملکردی کفپوش دنج 35 متر مربعی آپارتمان ، طراحان توهم فضای بزرگتری را ایجاد کردند. با حذف اکثر دیوارهای پارتیشن و تبدیل دو اتاق کوچک به یک اتاق نشیمن و آشپزخانه روشن و بزرگ ، آپارتمان جمع و جور روشن ، کاربردی و کاملاً متناسب با نیازهای معاصر تبدیل شد. عناصر دست دوم در اولویت قرار گرفته اند و عناصر موجود ، مانند دیوار بتنی مسلح در معرض دید قرار گرفته اند تا یکپارچگی ساختمان مدرن را حفظ کنند.

“با تهیه فهرست از آپارتمان ، ما مبلمان کاملاً محافظت شده ای را دیدیم که تا حد درخشش جلا داده شده اند – بدون شک زمانهایی را که ساختمان آپارتمان ساخته شده بود به خاطر می آوریم. ما تصمیم گرفتیم از آنها استفاده کنیم و عملکردهای جدید و شگفت انگیزی به آنها بدهیم – صندوقی از اتاق نشیمن به یک کمد آشپزخانه تبدیل شده است ، یک کابینت اکنون تلویزیون را قاب می کند. “ تیم طراحی توضیح می دهد.

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 07

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 22

Mistovia Studio Katowice Apartment Compact Photo Oni Studio Living Yellowtrace 17

بلوک های شیشه ای که گوشه دایره ای دیوار حمام را احاطه کرده اند ، ادای احترام خاصی به معماری مدرنیستی می کند ، در حالی که عملاً آپارتمان را با نور روز بسیار مورد نیاز فیلتر می کند. کاشی های تزئینی که کف اتاق را در اتاق پیش اتاق ، آشپزخانه و در حمام با سایه متفاوت تزئین می کنند ، از روندهایی استفاده می کنند که به دوران کمونیسم لهستان برمی گردد. آنها توسط Giovanni Romanelli برای نام تجاری Fioranese طراحی شده اند. درب حمام آبی بسیار رنگی ساخته شده از تخته سه لا رنگ آمیزی شده ، رنگ خاصی دارد و با پرده قرمز آجری اتاق خواب را از حمام جدا می کند.

یافتن یک راه حل هوشمند برای ذخیره و صرفه جویی در فضا برای نظافت کمد مهم بود. همه عملکردها در کمد لباس با سطح آینه “پنهان” شده اند ، که نه تنها به زیبایی نور را منعکس می کند ، و فضا را بزرگتر نشان می دهد ، بلکه در داخل آن همه تجهیزات آپارتمان – ماشین ظرفشویی ، یخچال ، ماشین لباسشویی و کمد تمیز کردن

Mistovia در تقابل با آپارتمانهای اجاره ای معقول و خنثی که Airbnb و موارد مشابه را پر می کند ، زیبایی زیبایی را متعادل کرده و در این طراحی زنده کاربردی است. راه حل ها و بافت های غیر متعارف در این آپارتمان التقاطی دهه 1970 که واقعاً بی نظیر است ، مورد حمایت قرار گرفت.


[Images courtesy of Mistovia. Photography by ONI Studio.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *