Sir Roy Grounds House Balmain توسط کنراد جانستون
![](https://mohandesna.ir/wp-content/uploads/2021/06/Fox-Johnston-Sir-Grounds-House-Balmain-Sydney-Architecture-Conrad-Johnston-Photo-Anson-Smart-Yellowtrace--1170x694.jpg)
[ad_1]
عکس های آنسون اسمارت.
عکس های برت بوردمن.
عکس های آنسون اسمارت.
مدیر فاکس جانستون ، خانه جدید کنراد جانستون در بالمین ، سیدنی شاید عشق و قدردانی من را نسبت به معماری دهه 70 بیدار کرده باشد. این خانه سر Roy Grounds House (در اصطلاح دیگر SRG House شناخته می شود) ، با توجه به اینکه زمانی توسط شخص Roy Grounds اشغال شده بود ، به طور مناسب نامگذاری شده است. واحد اصلی بخشی از جفتی بود که توسط طراحان استوارت وایتلاو از روی طرح های او کشف شد و از طریق چندین مالک که علاوه بر این موارد را به آنها اضافه کردند ، املاک و مستغلات کنراد و همسرش کاترینا را ترک کرد. از زمان تملک ، خانه ای با اهمیت میراث محلی به خانه ای چند طبقه نسلی و حسود سه طبقه تجدید نظر شده است ، منظره هایی که برای یک خانواده علاقه مند به قایقرانی با قایق بادبانی مناسب است.
SRG House که قبلاً با شماره 8 شناخته می شد ، توسط پسر Roy ، Marr Grounds سفارش داده شد. مار که خود یک مجسمه ساز و معمار بود ، از وایتلاو درخواست کرد تا بر توسعه یک جفت واحد در زمین های دارای چالش توپوگرافی نظارت کند. این طرح منجر به ایجاد دو خانه شد ، یكی در انتهای شمالی نشسته و شماره 8 نیز در جنوب در زاویه جلوی خیابان نشسته است تا از مناظر بندر بیشترین استفاده را بكند. این امر همچنین باعث ایجاد مماس ها و هندسه های عجیب در فضای غیرمعمول ستون بتونی و ساختار دال می شود. زمانی که جانستون ها خانه را خریداری کردند ، یک گاراژ به روبروی خیابان اضافه شد و فضای داخلی و خدمات مکانیکی فرسوده نیاز به تعمیر داشتند.
مربوط: معمار سیدنی Emili Fox Forever Home در Ballast Point.
عکس های آنسون اسمارت.
کنراد واحد دوخوابه سابق را به یک اقامتگاه چهار خوابه توسعه داد. دو اتاق خواب جایگزین یک کارخانه تهویه مطبوع قبلی در سطح پایین و دو اتاق بالاتر از گاراژ الحاقی شدند که با آجر سفید و سقف سبز در حالی که به ساختمان تازه بازسازی شده بازسازی شده است. روکش های داخلی برای نشان دادن ساختار اصلی بتن از پشت پوست کنده شده و بعداً ترمیم شد تا به عنوان یک ویژگی بیانیه در معرض استفاده قرار گیرد.
در جبهه خیابان ، SRG House خود را در پشت نمای آجری سفید رنگ نشان داده و شخصیت واقعی خود را به سمت بندر روبرو می کند. فضای سرگرمی ، آشپزخانه و محل زندگی در هر سه طبقه با پنجره های قرمز سرو یا کشویی چارچوب نشسته و در معرض باغ شگفت انگیز گرمسیری و منظره اقیانوس قرار دارد.
به نظر می رسد که اگر نمای آب نمای کافی نیست ، یک اتاق نشیمن جداگانه برای مطابقت با سطح یک استخر با شکل نامنظم با تخته های چوب غنی ، نخاله کنار استخر و منطقه مرطوب اضافه می شود. فراتر از شفافیت واضح چشم اندازها ، کنراد با استفاده از شبکه موجود معماری و دیوارهای منحصر به فرد زاویه دار موجود در خانه ، با برنامه ریزی فضاها بازدیدکنندگان را با مهربانی به سمت منظره درخشان دریا هدایت می کند.
مربوط: Kew Residence توسط معماران جان واردل.
عکس های آنسون اسمارت.
عکس های آنسون اسمارت.
عکس برت بوردمن.
این معمار که مصمم بود خانه خود را به سمت جبهه ای پایدار سوق دهد ، نمای کاملاً را با چوب با منبع پایدار و لعاب با عملکرد بالا عوض کرد. وی عایق بندی بالای دیوارها ، گرمایش کف کف هیدرونیک را اضافه کرد و از نسیم دریا که از جنوب می آید استفاده کرد و امکان کنترل دما را فراهم کرد. انتخاب کاج سبک برای تأمین منحنی های نرم نازک کاری داخلی و همچنین تکمیل پالت اصلی خانه از رنگ قرمز زنگ زده ، قهوه ای و خاکستری مأموریت ، از روی اندیشه تأمین شده است. عشق به این ترکیب رنگی حتی در حمامی با نورگیر با کاشی های ژاپنی قرمز-زنگ زده قابل لمس است. این تعارف چاپلوسانه ای است که از تاریخ جاسازی شده در این مجموعه چشمگیر ساخته شده و شبکه سازمانی موجود ، منحنی ها و راه پله های غیر عادی را از لحاظ زیبایی شناسی منحصر به فرد می کند.
پر زرق و برق در عین حال متواضع ، غیر عادی اما هدفمند – خانه ای که در میراث ثبت شده و از ابتدا بی نظیر بود و هم اکنون نیز منحصر به فرد باقی مانده است. با توجه به جزئیات رشد شخصیت خانه و معرفی عناصر جدید ، کنراد با دقت جذابیت خانه جدید خود را توسعه داده است – نشان می دهد که اگر در مکان های مناسب اصلاح شود ، محصول می تواند پایدار و مدرن باشد.
مربوط: شگفتی میانه قرن که توسط BarlisWedlick به یک عقب نشینی با عملکرد بالا تبدیل شده است.
[Images courtesy of Fox Johnston. Photography by Anson Smart and Brett Boardman.]