گمشده و پیدا شده Hangzhou توسط Blue Architecture Studio

0

[ad_1]

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 05

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 06

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 07

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 10

در دومین همکاری خود با نام تجاری سبک زندگی Lost and Found ، استودیوی معماری BLUE بیشتر بر اساس مفهوم “خانه” در طرحی بنا شده است که لذت زندگی روزمره را به پس زمینه خرده فروشی می رساند. فروشگاه واقع در پارک هنری OōEli با طراحی پیانو Renzo در Hangzhou ، دفاتر مسکونی ، فضاهای هنری ، خرده فروشی و هتل های طراحی شده ، فروشگاه یک آرامش آرام از این “مجموعه فوق العاده” است که نشان دهنده فلسفه هنر و زندگی روزمره برند است.

تقسیم شده به فضای نمایش مبلمان و فضای رویداد ، طراحی فضایی حول ماده اصلی داخلی با بافت های طبیعی و صنعتگری صنعتگر نشان داده می شود. سه جعبه سنگی شسته شده که در فضای داخلی پراکنده شده اند ، تابلوهایی از صحنه های روزمره را به نمایش می گذارند که هدف آنها نمایش انتخاب مبلمان و کالاهای خانگی این برند است.

به طور نیمه محصور با ارتفاعات مختلف دیوار ، مشتریان را تشویق می کنیم تا در جعبه ها و در میان جعبه ها گشت و گذار کنند ، و تصاویر مختلف زندگی روزمره را بررسی کنند. جو گرم و نرم با بافت طبیعی و شسته شده دیوارهای سنگی افزایش می یابد.

مربوط: ادای احترامی به پالادیو: فروشگاه جواهرات Parlor19 در Hangzhou توسط Say Architects.

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 15

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 20

دو پله سنگی جعبه های نمایشگر را به کابینی با سقف شیب دار در یک طرف فضا متصل می کند. این حجم با الهام از مزارع چای در هانگژو ، برای استقبال از رویدادهای فروشگاه و پروژه های نمایشگاه موقت طراحی شده است. نمای دنج ، آرام و بسیار ظریف کابین همچنین با درهای کشویی قاب چوبی بصورت جداگانه کابین را به راحتی از فضای نمایش جدا می کند ، احساس باز بودن را فراهم می کند.

گفتگوی فروشگاه و مارک با استفاده از Blue Architecture شامل موادی که Lost and Found در مبلمان خود در کابین استفاده می کنند ، ایجاد می شود. کف ، دیوارها و سقف آن دارای پنج نوع مختلف چوب است – راش ، گردو ، بلوط سفید ، گیلاس و خاکستر – پایان طبیعی آنها بیان گرما و لطافت در فضا است.

مربوط: فضای هنری تصادفی در هانگژو چین توسط شرکت معماری هوایی.

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 25

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 33

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 30

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 35

Blue Architecture Studio Lost Found Hangzhou Photo Tantan Lei Yellowtrace 14

در آن طرف اتاق ، دیواری از الوارهای طبیعی انباشته نیز چشم را به خود جلب می کند. طراحان که به عنوان محوطه نمایش اجسام کوچک کار می کردند ، از چوب صنوبر قدیمی اصلاح شده تولید کارخانه مبلمان استفاده کردند. یک روند بداهه و آزمایشی “بافت منحصر به فرد چوب کهنه ، اثری از زمان و حس آشنایی را منعکس می کند” BLUE Architecture توضیح داد. “به دلیل منحصر به فرد بودن هر تکه چوب ، ما از آنها برای ساختن آزمایشات در مقیاس کوچک در استودیوی خود استفاده می کنیم تا جلوه بصری آن را آزمایش کنیم قبل از اینکه در نهایت چوب ها را با کارگران در محل ساخت و ساز در OōEli چیده و بسازیم.”

با استفاده از حجم زیاد الوار ، یک تجربه حسی منحصر به فرد با رایحه ای طبیعی که فروشگاه را در برگرفته است ، تصور مشتری را به خود جلب می کند و حواس او را بر می انگیزد – یک ضرورت در عصر رونق سیستم عامل های تجارت الکترونیکی.

با پاسخ به فلسفه طراحی مورد حمایت این برند ، Lost & Found Hangzhou به دنبال بازیابی هنر کند و از دست رفته زندگی روزمره و طبیعت است.

مربوط: ادای احترامی به ممفیس: Ya Space! موزه هنر و طراحی توسط لی ونقیانگ.


[Images courtesy of B.L.U.E. Architecture Studio. Photography by Tantan Lei.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *