کلیدهای پیاده سازی سیستم نظارت موثر

0

[ad_1]

این که آیا شما یک سیستم نظارت بر روی سیستم خود نصب کرده اید یا به دنبال ایجاد سیستم جدیدی هستید ، دنیای دوربین ها و تجهیزات امنیتی می تواند برای کسانی که در این صنعت متخصص نیستند دلهره آور باشد. هنگام کار صحیح ، یک سیستم نظارت می تواند پاسخ شما را به جرایم یا سایر مواردی که بوجود می آید بهبود بخشد.

مایکل سیلوا ، مدیر مشاوران Silva در کاوینگتون ، WA می گوید: “اگر سازمانی دارای یک نیروی امنیتی در محل و یک مرکز نظارت بر امنیت باشد ، می توان از یک سیستم دوربین برای استفاده از توانایی های آنها استفاده کرد.” “یک افسر امنیتی که در یک اتاق کنترل نشسته است می تواند با سیستم ویدئویی کل دانشگاه را کنترل کند. هنگامی که با سایر سیستم ها مانند سیستم های تشخیص حرکت و کنترل دسترسی استفاده می شود ، واقعاً می تواند از آنچه یک افسر امنیتی می بیند استفاده کند. “

با این حال ، اگر به درستی نصب نشده و کار نکنید ، سیستم نظارتی کمک چندانی نخواهد کرد. آگاهی از برخی از موضوعات کلیدی در نظارت تصویری اطمینان از ایمن بودن مرکز خود را تضمین می کند.

شناسایی آسیب پذیری ها

سیلوا پیشنهاد می کند با ارزیابی خطرات امنیتی که نیازهای یک مرکز را با بررسی خطرات و تهدیدات تشخیص می دهد ، شروع کنید. او این روند را به داشتن جسمی در پزشک تشبیه می کند. ارزیابی در مورد پیدا کردن مشکلات و توسعه راه حل برای حل آنها است. با انجام این کار می توانید اهداف کلی برنامه امنیتی خود را تعیین کنید و مشخص کنید که پرسنل ، روش ها و فناوری در دستیابی به این اهداف چه مشارکت دارند.

مناطق و استراتژی های خاص باید از همان ابتدا روشن شود. جیسون مادوکس ، رئیس سیستم های امنیتی ولکان در بیرمنگام ، ایالت AL ، ابتدا به دنبال شناسایی محدوده مورد نظر سیستم امنیتی مورد نظر مشتری است.

“در هر ساختمانی ، تقریباً همیشه برخی اصول اساسی اعمال می شوند. من دوست دارم از داخل به امنیت بپردازم ، و اگر دارایی شما با دلار بالا است ، ما می خواهیم یک دوربین روی آن بگذاریم. “می گوید مادوکس. “شما می خواهید نقاط ورودی و خروجی به ساختمان تحت پوشش را داشته باشید. به این ترتیب شما همیشه فیلم دارای مهر زمان از اینکه چه کسی آمده ، چه کسی رفته و چه زمانی آنها را ترک کرده است ، دارید. بلافاصله پس از آن سرور یا اتاق های مکانیکی شما قرار می گیرند ، بنابراین شما می دانید هر زمان کسی از آنجا وارد یا از آنجا خارج می شود و سابقه آن را ثبت کنید. “

شناسایی دلایل خاصی که در حال نصب دوربین هستید می تواند از هرگونه ناامیدی جلوگیری کند. بیانیه ای که اهداف شما را به وضوح مشخص کند به شما کمک می کند تا با متخصصان نظارت ارتباط برقرار کنید ، و سپس آنها می توانند هرگونه سو m برداشت را قبل از اینکه خیلی دیر شود رفع کنند.

سیلوا توضیح می دهد: “شما باید كاملاً آنچه را كه می خواهید به دست بیاورید در ارتباط بنویسید و به آنها اجازه دهید سیستمی برای رفع نیازهای بیان شده طراحی كنند.”

انتظارات را تنظیم کنید

سیلوا پیشنهاد می کند وقتی می خواهید یک سیستم نظارت داشته باشید اهداف معقولی را تعیین کنید. وی توضیح می دهد ، “بسیاری از مردم سیستم نظارت تصویری را به عنوان یك گلوله جادویی می دانند ، اما هنگامی كه این برنامه ریزی اساسی را انجام داده و مشخص كردند كه راه حل چیست ، دوربین ها می توانند راه حل صحیحی باشند یا نباشند.”

در حقیقت ، سیلوا ادعا می کند که دوربین ها به یکی از سو most استفاده ترین انواع فناوری های امنیتی تبدیل شده اند زیرا صرفاً با حضور خود باعث می شوند افراد احساس راحتی بیشتری کنند. یک دلیل اغراق شده برای بدست آوردن نظارت این است که آنها بازدارنده ای از جرم هستند. سیلوا خاطرنشان می کند که صرف اینکه شخصی مرتکب جرمی می شود ، دوربین می بیند به این معنا نیست که او منطقی فکر می کند و درباره عواقب آن نگران است ، بنابراین ممکن است به اندازه بسیاری بازدارنده نباشد.

این بدان معنا نیست که در صورت بروز مشکلی ، سیستم نظارت کمکی نخواهد کرد. آنها می توانند مستندات ویدئویی از حوادث امنیتی را ارائه دهند که می تواند هنگام تحقیق در مورد جرایم و شناسایی مظنونان جنایی مفید باشد. در هر صورت ، لازم به یادآوری است که هیچ سیستمی کامل نیست و دوربین های نظارتی – مانند هر فناوری دیگر – مستعد نقص هستند.

وی می گوید: “معمولاً بیشترین ناامیدی مردم این است که آنها بتوانند به وضوح کل وضوح و وضوح بالا را ببینند و کسی را که به نظر می رسد روی صفحه نمایش قد تقریباً یک چهارم اینچ دارد ، به طور مثبت شناسایی کنند.” سیلوا “اکثر سیستم های ویدیویی تجاری این کار را انجام نمی دهند و اگر چنین کنند ، این کار را در یک منطقه بسیار محدود انجام می دهند. یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که در واقع اهداف خود را تعیین کنید. “

مانند هر چیز دیگری ، فناوری نظارت با افزایش کیفیت هزینه بیشتری خواهد داشت. بنابراین ، اگر پول شی an است ، باید درجای پوشش کاملاً ضروری را تشخیص دهید.

حتی اگر یک سیستم نظارتی کاملاً از وقوع جرم در مرکز شما جلوگیری نمی کند ، همچنین مهم است که یک سیستم نظارتی چه کمکی به سود کسب و کار یا سازمان شما می کند. مادوکس متوجه افزایش مدیران تسهیلات در زمینه برخورد با منابع انسانی ، ایمنی زندگی و مسائل عملیاتی مانند لغزش و سقوط و عملکرد کارگران با دوربین های امنیتی شده است. مهمتر از همه ، این نوع ملاحظات می تواند به توجیه هزینه اولیه کمک کند.

با این حال ، بدون توجه به کاربرد دوربین های امنیتی ، باید پیشرفت ها و نگرانی های فناوری را در صنعت بدانید.

ملاحظات فنی

در گذشته ، سیستم های آنالوگ بر بازار تسلط داشتند ، سیستم هایی را که توسط کابل های کواکسیال جداگانه متصل شده اند و از دوربین های جداگانه به سوئیچ ضبط مرکزی متصل می شوند ، ارائه می دهند. اخیراً ، فناوری IP نظارت را به دست گرفته و تعداد کابلها را کاهش داده است – خصوصاً در سیستمهایی که تعدادی دوربین و ساختمان را پوشش می دهد. برای کسانی که می خواهند سیستم آنالوگ موجود خود را اضافه یا اصلاح کنند ، خبر خوب این است که منسوخ نشده اند ، اما جهت این صنعت بدون شک IP محور است و بوده است.

“این صنعت در به حداکثر رساندن آنچه که می توانند از کابل کواکس موجود بدست آورند کار بسیار خوبی انجام داده است. اساساً با توجه به عمر طولانی سیستمهای آنالوگ اما در پایان روز ، این هنوز یک فناوری قدیمی است. ” “اگر کسی تازه وارد شود ، ما تقریباً همیشه IP را توصیه می کنیم زیرا جدیدتر است ، شما می توانید وضوح بهتری داشته باشید و کارهای بیشتری با آن انجام دهید. اما این صنعت به طور کلی کار خوبی را انجام داده است که عمر سیستم های آنالوگ را افزایش داده است. “

اگر به دنبال ایجاد سیستم IP هستید ، تنها چیزی که به آن نیاز دارید اتصال کابل شبکه است که اغلب با فیبر نوری انجام می شود.

سیلوا می گوید: “اگر ما یک پردیس چند ساختمان را انجام می دهیم ، یک کابل فیبر نوری را از هر یک از ساختمان ها به سمت ساختمان مرکزی اجرا خواهیم کرد.” “در پایان آن کابل فیبر نوری در هر ساختمان ، ما یک یا چند سوئیچ شبکه نصب خواهیم کرد. این سوئیچ ها به ما امکان می دهد تا تمام دستگاه های امنیتی موجود در آن ساختمان ها را به هم متصل کنیم. شما به ارتباطی بین ساختمانها احتیاج دارید که در بیشتر موارد ، این ارتباط را خواهید داشت. دستگاه های امنیتی می توانند از طریق یک بخش تقسیم شده از شبکه منظم شرکت (VLAN) ارتباط برقرار کنند یا یک شبکه اختصاصی جداگانه فقط برای دستگاه های امنیتی فراهم شود. “

علاوه بر راحتی یک سیستم IP در مقایسه با سیستم آنالوگ ، کیفیت فیلم و تصویر نیز در حال بهبود است.

مادوکس می گوید: “شما ذاتاً در حدود 2 مگاپیکسل برای آنالوگ محدود هستید ، اما با IP ، واقعاً زمین بازی شما تا وضوح تصویر است.” “هر روز دوربین های با رزولوشن بالاتر و بالاتر از مگاپیکسل بیرون می آیند.”

پهنای باند و ذخیره اطلاعات دو بخش اصلی است که صنعت به دنبال بهبود آن است. متعادل سازی این دو منطقه با بالاترین کیفیت ممکن در ویدئو می تواند در چارچوب بودجه یک چالش باشد ، اما راه حل ها همچنان گران می شوند.

سیلوا توضیح می دهد: “اگر کل سیستم شما در داخل ساختمان ضبط می کند ، پهنای باند معمولاً مشکلی ایجاد نمی کند.” “عامل اصلی دیگر میزان فضای ذخیره سازی دیسک شما است. با استفاده از این دوربین های جدید ، شما به فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری نیاز دارید ، اما هزینه ذخیره سازی به طور قابل توجهی کاهش می یابد. در حوزه تجاری ، هزینه ذخیره سازی خوب هنوز هم هزینه دارد ، اما اگر می خواهید پول خود را خرج کنید ، می توانید دوربین هایی با وضوح فوق العاده بالا بدست آورید که داده های زیادی را بیرون می کشد و می توانید این کار را با درایوهای با ظرفیت بالا انجام دهید. “

دوربین های داخلی و روشنایی

به دلیل پیشرفت تکنولوژی دوربین ، کیفیت فیلم همچنان در حال بهبود است. در تنظیمات داخلی ، کاربران معمولاً می توانند بهترین نتیجه را از دوربین های خود بگیرند زیرا شرایط موجود به بهترین وجه فناوری را تسهیل می کند.

سیلوا می گوید: “دوربین های داخلی کاملا اساسی هستند ، زیرا در بیشتر موارد ، مگر اینکه دوربین به در یا پنجره نگاه کند ، نور در داخل کاملاً ثابت است.” “به طور کلی ، انجام نصب دوربین در داخل کار بسیار آسان تر است.”

نورپردازی مداوم در محیط داخلی به کیفیت فیلم کمک می کند و دوربین ها در نهایت به نور کمتری نسبت به دیدن انسان نیاز دارند. در نتیجه ، شما اغلب می توانید با استفاده از یک دوربین ارزان قیمت کنار بیایید و انتظار نتایج خوبی داشته باشید.

سیلوا توضیح می دهد: “شما می توانید 90٪ از اوقات با کیفیت خوب فیلم را در داخل خانه تضمین کنید.” “در فضای باز ، کمی کمی بیشتر است. شما می توانید به همان خوبی فیلم دریافت کنید ، اما باید برنامه ریزی دقیق زیادی انجام دهید. شما عناصر لازم برای نگرانی را دارید – هوا ، باران ، برف ، برف و یخ زدگی. دوربین های خارج از خانه معمولاً گران ترند و شما باید خیلی بیشتر به این فکر کنید که از چه نوع دوربینی استفاده کنید و کجا قرار دهید؟ “

آب و هوای عناصر بیرونی

به دلیل متغیرهایی که کیفیت نور را تحت تأثیر قرار می دهند ، نظارت بر فضای باز اغلب دشوار است ، که شامل پوشش ابر ، تاریکی ، تابش نورهای مستقیم به لنز و نور ناهموار است.

سیلوا می گوید: “هنگامی که شما در مورد یک چیدمان در فضای باز صحبت می کنید ، شرایط کاملاً متفاوتی دارید ، زیرا سطح روشنایی بیرون دائماً از نور شدید خورشید در وسط روز به تنوع عظیمی از شرایط نوری تغییر می کند.”

به عنوان مثال ، یک دوربین در فضای باز در یک روز روشن و آفتابی می تواند تصویری واضح و واضح از یک پارکینگ به شما ارائه دهد. با این حال ، در طول زمستان ، باران شدید یا در شب ، آن دوربین نمی تواند کیفیت یکسانی از تصویر را ارائه دهد. این بدان معنا نیست که دوربین در آن شرایط غیرقابل استفاده است ، اما مهم است که بدانیم تفاوت وجود خواهد داشت. راه حل های روشنایی می تواند راهی پربار برای رفع این شکاف باشد.

مادوکس خاطرنشان می کند: “برای دریافت فیلم مناسب باید نور مناسب داشته باشید.” “تولیدکنندگان دوربین هنگامی که کم نور یا کم نور هستند ، کار بسیار خوبی انجام می دهند ، اما اگر از نور مادون قرمز یا نور اضافی استفاده نمی کنید ، هنوز به نور مناسب نیاز دارید.”

وقتی در فضای بیرونی نور دارید ، باید از منابع نوری که ممکن است در دوربین ها تداخل داشته باشند ، آگاه باشید. به عنوان مثال ، چراغهای جلو روشن در تسهیلات پارکینگ ممکن است از ثبت اطلاعات حیاتی دوربین مانند شماره پلاک جلوگیری کند.

سیلوا می گوید: “در مناطقی مانند پارکینگ ها ، مسائل مربوط به نورپردازی وجود دارد که به طور معمول طراحی را بسیار دشوارتر می کند.” “دوربین های مختلف توانایی های مختلفی برای کار در شرایط نوری مختلف دارند ، بنابراین در اهداف مکتوب خود بیان می کنید ،” این پارکینگ است. اینها میزان نوری است که در پارکینگ وجود دارد. در اینجا همان چیزی است که ما می خواهیم به آن برسیم. ‘ سپس ، اجازه دهید تا مشاور یا فروشنده دوربین های مناسب را ارائه دهند. “

برنامه ریزی و تعیین انتظارات واقع بینانه ، مانند سایر بخشهای فرآیند نظارت ، به شما کمک می کند تا از سیستم خود بیشترین بهره را ببرید.

ایجاد سیاست نظارت

ظهور تجهیزات جدید نظارتی در یک تأسیسات غالباً مجموعه ای از سوالات و انتظارات در مورد استفاده از فیلم دوربین از سرنشینان و حتی سایر امکانات مجاور را در پی دارد. اگر دستورالعملهای واضح بیان نشده باقی بمانند ، درخواستها برای استفاده خارج از اهداف مورد نظر سیستم می تواند تعارض ایجاد کند.

بنابراین ، هنگام نصب یک سیستم نظارتی جدید یا به روزرسانی سیستم موجود ، ایده خوبی است که یک سیاست مکتوب تنظیم کنید که به طور خاص مشخص کند اهداف دوربین چه اهدافی را ارائه می دهند و چه خدماتی را ارائه نمی دهند. در این خط مشی ، شما باید مطمئن باشید که به توابع اساسی سیستم پرداخته و به س questionsالات دسترسی به فیلم پاسخ می دهید.

برخی از مناطق مهم که باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

  • اهداف در نظر گرفته شده از سیستم نظارت
  • حقوق انحصاری ویدئو
  • کارکنانی که به ویدئو دسترسی دارند
  • کانال های مناسب برای به دست آوردن فیلم
  • مناطقی که تحت پوشش دوربین نیستند و پوشانده نمی شوند
  • دوربین ها فقط در مکان های مناسب قرار می گیرند
  • عملیات اساسی دوربین ها
  • جزئیات فیلم های بایگانی شده
  • دوربین های مخفی که ممکن است در حال استفاده باشند

جاستین فایت دستیار ویرایشگر BUILDINGS بود.

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *