پنت هاوس همکاری Cloudworks در بارسلونا توسط MESURA

0

[ad_1]

طراحی معماری Mesura Cloudworks Penthouse Office Barcelona عکس Salva Lopez Yellowtrace 08

Mesura Architecture Design Cloudworks Penthouse Office Barcelona عکس Salva Lopez Yellowtrace 09

Mesura Architecture Design Cloudworks Penthouse Office Barcelona عکس Salva Lopez Yellowtrace 10

با توجه به اینکه جهان به طور فزاینده ای به ایده کار در خانه بازتر شده است ، دفتر به طور محکم خود را به عنوان محلی برای ارتباطات انسانی ، همکاری و الهام بخشیده است. با تفسیر این مفاهیم به یک فضای فیزیکی ، نام تجاری مشترک Cloudworks به MESURA وظیفه طراحی جدیدترین دفتر خود را در مرکز بارسلونا-یک پنت هاوس با نمای 360 درجه از شهر را بر عهده گرفت.

“با ادغام هویت برند و جامعه آن ، ما یک دفتر بر اساس سه اصل کلیدی طراحی در گفتگوی مداوم – عملکرد ، هویت و رفاه ، ایجاد کردیم.” تیم طراحی توضیح می دهد. MESURA با مفهوم جامع فضای خصوصی در مقابل فضای عمومی ، در داخل و خارج ، تصمیم گرفت یک دفتر را به عنوان یک کل پیوسته طراحی کند.

حتی در شرایط کنونی ، مشخص شده است که دفتر چیزی فراتر از یک محل کار و تمرکز نیست. “ تیم طراحی می گوید “کار همچنین به معنای ملاقات ، گرده افشانی متقابل بین تیم ها ، گفتگو و یافتن ایده های جدید است. فضای اداری معاصر شامل نقش خصوصی و عمومی است ، اما یکی نباید مانع دیگری شود. ”

مربوط: CLOUD Coworking در بارسلون ، اسپانیا توسط MESURA.

Mesura Architecture Design Cloudworks Penthouse Office Barcelona عکس Salva Lopez Yellowtrace 01

طراحی معماری Mesura Cloudworks Penthouse Office Barcelona عکس Salva Lopez Yellowtrace 03a

Mesura Architecture Design Cloudworks Penthouse Office Barcelona عکس Salva Lopez Yellowtrace 06

Mesura Architecture Design Cloudworks Penthouse Office Barcelona عکس Salva Lopez Yellowtrace 07

Cloudworks GV با استفاده از اتاقهای جلسات به عنوان یک حفره ، در حالی که یک نقطه فرود در وسط قرار دارد – یک منطقه جلسات غیر رسمی که بین مناطق عمومی و خصوصی تنظیم شده است ، مناطق اجتماعی و عمومی خود را متمایز می کند. به طور کلی ، فضای کار با همه تقسیمات فیزیکی برداشته شده است ، و دفتر را به منظره پانوراما از تراس باز می کند – در اینجا ، سبزی سرسبز در امتداد لبه ها نصب شده است تا به عنوان یک بافر طبیعی از شهر عمل کند.

این پروژه از آب و هوای مدیترانه ای در داخل کشور دعوت می کند ، در حالی که فضای اداری را در خارج گسترش می دهد. با یک پالت رنگی کاملا تک رنگ ، Cloudworks GV به یک کل پیوسته تبدیل می شود ، با استفاده از یک برنامه کاربردی برای برآوردن تمام نیازهای فیزیکی دفتر همکاران امروز.

مربوط: توجه داشته باشید طراحی داخلی استودیو طراحی داخلی را برای فضای کار انعطاف پذیر لندن.

Mesura Architecture Design Cloudworks Penthouse Office Barcelona عکس Salva Lopez Yellowtrace 17

Mesura Architecture Design Cloudworks Penthouse Office Barcelona عکس Salva Lopez Yellowtrace 13

شخصیت داخلی با استفاده ظریف از نور ، رنگ و مواد پایدار طنین انداز می شود. هر منطقه با قطعات مبلمان سفارشی طراحی شده و هوای خاص خود را دارد و فضایی جوان و پویا ایجاد می کند. MESURA با مرکز کپنهاگ کار می کرد واقعاً -شرکتی که منسوجات پایان عمر خود را به مواد جدید و جالبی تبدیل می کند که صنعت طراحی را در تجدید نظر در استفاده از منابع به چالش می کشد و او را تشویق به طراحی با در نظر گرفتن اقتصاد دایره ای می کند.

با توجه به اینکه رشته های طراحی و معماری به طور فزاینده ای به شیوه های پیشگیرانه و شیوه های پیشگیرانه برای ساختمان های سالم روی آورده اند ، برازش Cloudworks GV شامل موارد زیر است: استاندارد ساختمان WELLبه WELL بر این اساس بنا شده است که همه جنبه های محیط زیست ما با عوامل شخصی ، ژنتیکی و رفتاری در تعامل هستند و در شکل گیری سلامت و رفاه عمومی ما نقش دارند-با تشخیص اینکه محیط ساخته شده می تواند نه تنها سلامت جسمانی ما ، بلکه سلامت ما را نیز شکل دهد. رفتار – اخلاق.

مربوط: دفتر همکاری فضایی در مونترال توسط Ivy Studio.


[Images courtesy of MESURA. Photography by Salva López.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *