پنت هاوس آمستردام توسط استودیو فریم ورک

0

[ad_1]

Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Amsterdam Penthouse Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 03
آشپزخانه سفارشی طراحی شده توسط Framework Studio. شیر آشپزخانه از Quooker. چراغ رومیزی از & Tradition. Barstool از Bassamfellows. صندلی وینتیج توسط آدریانو و پائولو سومان. نور دیواری توسط آنا چارلز ورث.

Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Amsterdam Penthouse Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 08


صندلی راحتی Klaus Grabe. مدفوع Rino Claessens.

Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Amsterdam Penthouse Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 01


هنر دیواری توسط باستیان وودت. بوفه وینتیج (با مجسمه سر در بالا. میز توسط Dirk van der Kooij. صندلی ناهار خوری Vintage Pamplona صندلی جانبی Vintage Verner Panton S. چراغ آویز آنا چارلسورث.

“جزئیات جزئیات نیستند. آنها طرح را می سازند. ”

استودیو فریم ورک هرگز با آنکه نمی تواند کلمات را خرد کند ، به شکلی ماهرانه توانسته است جلال این پروژه را در ده کلمه سریع چارلز و ری ایمز خلاصه کند ، اما چند مورد دیگر را نیز به شما معرفی می کنم زیرا ، جهنم – این سزاوار آن است.

این پنت هاوس طبقه فوقانی با پیروزی در جزئیات و ریتم ، فضا را از طریق رسمی بودن و زینت بازیگوشان جشن می گیرد. این آپارتمان در طبقه آخر ایستگاه آتش نشانی آمستردام در دهه 1900 با چشم اندازهای چشم نواز رودخانه آمستل واقع شده است و یک پادزهر آرامش بخش برای شهر شلوغ زیر آن است.

پیرو یک فلسفه معماری بسیار واضح ، استودیو به استخوان های موجود ایستگاه آتش نشانی نگاه کرد تا جذابیت و شخصیت را در طبقه آخر تازه ایجاد شده حفظ کند و در عین حال به میراث ساختمان و موقعیت سرسبز آن در کنار رودخانه احترام بگذارد.

مربوط: برشی از پاریس در آمستردام: دفتر خانواده توسط استودیو فریم ورک.

Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 10


جدول توسط بیک کاستلین. گلدان توسط ویلم ون هوف. گلدان زرد توسط فلوریس ووبن. چراغ آویز آنا چارلز ورث.

Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 11
Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 09چراغ سقف توسط Kreon. نور دیواری توسط آنا چارلز ورث. هنر آینه جلا از بن استورم. میز کناری توسط فلوریس ووبن. صندلی پرنعمت ماریو بلینی کامالوندا.

Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 12


درهای چوبی بلوط سفارشی توسط Framework Studio. صندلی توسط فیلیپ استارک.

از کابینت گرفته تا قاب درب ، سطح جزئیات هوشیار و تمیز به نظر می رسد. با اشاره به ایستگاه های آتش نشانی خطی و دقیق که تمایل دارند ، این قطعات سفارشی طراحی شده توسط Framework نقش اساسی در ترکیب مینیمالیستی کلی دارند ، حتی کوچکترین عناصر تأثیر عظیمی دارند.

با نور طبیعی از کف فیلتر شده تا پنجره های سقفی و سایه های نورگیر راه پله و نور متقابل در دو طبقه پخش می شود. یک پالت تن-سور-تنی از کفهای سبک ماهی خرچنگ و دیوارهای خنثی با بافت ، هوا و نرمی را به خانه می رساند. همکاری نزدیک با مشتریان آنها ، رنگ های چشم نواز ناشی از نوع معماری مجلل و فوق العاده مبلمان و قطعات هنری است ، علامت تجاری چارچوبی که ما انتظار داشتیم – و دوست داریم آن را کشف کنیم. استودیو با انتخاب برخی از قطعات شگفت انگیز ، اشکال دوستانه و عجیب و غریب اشیا را با دقت دقیق پس زمینه ایجاد می کند و یک گفتگوی نجوا کننده دائمی بین معماری و طراحی داخلی ایجاد می کند.

Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 15


نور دیواری توسط آنا چارلز ورث. چراغ رومیزی لوکوربوزیه وینتیج. تخته جانبی قدیمی.

Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 16


صندلی مشکی قدیمی فیلیپ استارک در راهرو. هنر دیواری توسط باستیان وودت. صندلی سفید سفید Pamplona در پیش زمینه.

Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 17
Framework Studio Residential 610 Weesperzijde Photo Thomas De Bruyne Cafeine Yellowtrace 18سمت چپ: صندلی پیر پیر ژانت. بالا: سر تخت سفارشی طراحی شده توسط Framework Studio. میز کناری توسط فلوریس ووبن.

در اینجا نکته ای از مقاله وجود دارد که به سرعت به یک رمان برت ایستون الیس (Glamorama ، کسی؟) با پشتکار وسایل خانه و اشیاء را به دقت شرح می دهد ، زیرا صادقانه ، این کار بسیار سخت است! نمادهایی که می شناسید (و دوست دارید) ، مانند صندلی ورنر پنتون “S” و کارلو اسکارپا با خوشحالی با اجسام معاصر مانند آینه مخدوش فولاد ضد زنگ توسط بن استورمس شانه ها را می مالند.

قطعات گرافیکی آرنو د کلرک ، جیورگتی و فیلیپ استارک با هم ترکیب شده و به پالت خاموش عمق می بخشند ، در حالی که سایرین مانند صندلی تختخواب قرمز مجسمه سازی کلاوس Grabe و میز کنار تخت فلوریس ووبن بیشتر به صراحت صحبت می کنند.

استودیو فریم ورک بسیار راحت ، خطوط تمیز ، رنگهای ملایم و مجموعه ای ترسناک از آثار هنری و اشیا را به هم متصل کرده است تا فضایی را ایجاد کند که کمی از جهان جدا می شود ، همان نقطه ای که در آن نیاز به استراحت دارید.


[Images courtesy of Framework Studio. Photography by Thomas de Bruyne/ Cafeine.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *