ورنا آپارتمان آتن توسط معماران Point Supreme

0

[ad_1]

Point Supreme Verena Apartment آتن عکس Yannis Drakoulidis Yellowtrace 01

Point Supreme Verena Apartment آتن عکس Yannis Drakoulidis Yellowtrace 02

Point Supreme Verena Apartment آتن عکس Yannis Drakoulidis Yellowtrace 04

Point Supreme Verena Apartment آتن عکس Yannis Drakoulidis Yellowtrace 05

Point Supreme Verena Apartment آتن عکس Yannis Drakoulidis Yellowtrace 06

این آپارتمان که قبلاً تنگ بود با کلیدوسکوپ از مواد و مواد تکمیل شده ، دارای همه ویژگیهای آشنا – بدون ذکر مزخرف – استودیوی یونانی Point Supreme Architects است.

این آپارتمان باریک دو خوابه در آتن واقع شده است و در فضایی متوسط ​​77 متر مربع کار می کند. با توجه به این امر ، معماران به دنبال طراحی یک فضای پویا و باز با تخریب تمام دیوارهای داخلی و جایگزینی آنها با پارتیشن و تقسیم کننده اتاق بودند.

با ورود به آستانه ، بلافاصله با اشتیاق Point Supreme برای رنگ مواجه می شوید. در زیر پا ، کف آبی براق آسمانی به عنوان یک تشک خوش آمدید عمل می کند و با دیوارهای آبی کم رنگ هماهنگ می شود. کفپوش نقش مهمی در ترسیم مناطق دارد ، با یک نوار هشدار دهنده قرمز و سفید به کف پارکت اتاق نشیمن منتهی می شود. از طرف دیگر ، راهرویی که جلو و عقب را با کف سنگی متصل می کند ، به باغ داخلی منتهی می شود که سرسبزی از آن بیرون می ریزد و نور خورشید از پنجره ای بزرگ بیرون می آید.

Point Supreme Verena Apartment آتن عکس Yannis Drakoulidis Yellowtrace 10

Point Supreme Verena Apartment آتن عکس Yannis Drakoulidis Yellowtrace 13

Point Supreme Verena Apartment آتن عکس Yannis Drakoulidis Yellowtrace 16

فضای داخلی در اطراف مهمترین اتاق خانه – آشپزخانه – بیان شده است. مستقیم رو به ورودی در وسط منطقه قرار گرفته است و مشرف به کل آپارتمان است. مانند یک گلخانه کوچک ، شکل جعبه ای شیشه ای با قاب بورگوندی عمیق به خود می گیرد. قهوه ای و فیروزه ای کمد ها و کاشی ها را با یک تخته سنگ مرمر سبز یونانی بسیار مطابقت می دهند.

در همسایگی آشپزخانه ، یک گوشه کوچک کوچک نشسته است. نقاشی شده با رنگ قرمز لیبی با دیوارهای هماهنگ ، کاشی ها و نقاشی چشمگیر رنسانس برای بارگذاری این گوشه شارژ به حمام منتهی می شود. دیوارهای قرمز خون و کاشی های موزاییک درخشان به داخل حمام می آیند ، روشن و باز با پنجره کناری بزرگ ، طراحان شیشه فلوت را با وسایل مکعبی جفت کردند.

مربوط: از Lackluster به Lush: Ilioupoli Apartment Athens توسط معماران Point Supreme.

Point Supreme Verena Apartment آتن طبقه پلان Yellowtrace 22

استفاده از پارتیشن ها و جداکننده های مختلف ، اگرچه منحصر به هر اتاق است ، اما احساس تداوم را در تمام فضا ایجاد می کند در حالی که امکان مشاهده عمیق در تمام عمق آپارتمان را فراهم می کند. در عین حال ، آنها اجازه می دهند فضای داخلی به مناطق کوچکتر در صورت نیاز جدا شود و فضای قابل توجهی برای ذخیره سازی و نمایش به آن اضافه کنند.

مواد ، پالت رنگ و فضای بین مناطق مختلف برنامه ای خانه بسیار متفاوت است ، و به آپارتمان کوچک دیگر احساس تنوع و غنای غیر منتظره می بخشد. Point Supreme هرگز با ریمیکس های بی پایان معماری کلاسیک یونانی برای زندگی مدرن ناامید نمی شود.

مربوط: آپارتمان تریکوپی در آتن توسط معماران Point Supreme.


[Images courtesy of Point Supreme. Photography by Yannis Drakoulidis.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *