مقاوم سازی سمعی و بصری در یک فضای تاریخی

0

[ad_1]

ما در عصر پایداری و ضرب المثل قدیمی “آنچه قدیمی است دوباره جدید است” زندگی می کنیم و این احساسات منجر به حفظ بناها و اماکن تاریخی می شود. بناهای تاریخی به خوبی به بهره وری انرژی وام می دهند و خواستار استفاده از تهویه مناسب ، مواد با دوام و ملاحظات فضا هستند.

با این وجود ، تعدادی از چالش ها می توانند با حفظ ساختمان های قدیمی تر و استفاده از فضای آنها برای ایجاد زندگی جدید همراه باشند. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مواد منسوخ شده (مانند استفاده از آزبست و رنگ سرب)
  • آیین نامه هایی که باید برای حفظ یک فضای تاریخی رعایت شود
  • فن آوری منسوخ شده که برای عملکرد واقعی ساختمان به به روزرسانی نیاز دارد

نوسازی فضاهای قدیمی به برنامه ریزی و اجرای دقیق احتیاج دارند ، اما در مورد به روزرسانی فناوری سمعی و بصری (AV) ، تعدادی از ملاحظات باید در نظر گرفته شود.

5 نکته ای که باید برای بازسازی فضاهای قدیمی در نظر بگیرید

1. تجزیه و تحلیل را از یک مجتمع مجرب دریافت کنید.

در هنگام انجام هر نوع بازسازی مهمانی های مناسب برای میز مهم هستند ، مخصوصاً هنگام به روزرسانی AV فن آوری.

هنگام تجزیه و تحلیل نیازهای یک پروژه ، باید مکالمه ای با کاربران فضا برای تعیین موارد مناسب بر اساس سطح استفاده انجام شود ، اینکه آیا تمرکز بر روی فناوری ارائه خواهد بود یا ابزار همکاری و موارد دیگر.

اگرچه ممکن است صاحب یک فضا ایده های خاصی در مورد چگونگی استفاده از فضا داشته باشد ، کاربران واقعاً تصویری را برای آنچه که روزمره استفاده می شود ، ترسیم می کنند ، این بدان معناست که کارمندان و مدیران باید برای تجزیه و تحلیل روند کار و تعیین محصولات مناسب درگیر شوند.

در مراحل اولیه این مرحله را انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

2. تصویب همه ذینفعان را بدست آورید.

هنگامی که نیازسنجی انجام شد و یکپارچه ساز AV فناوری صحیحی را برای استفاده تعیین کرد ، گام مهم دیگر کسب تأییدیه از همه ذینفعان است.

در مورد مکانهای تاریخی بیشتر ، باید یک نظر اضافی برای انجام کلیه تغییرات ساختاری در تأسیسات توسط هیئت حاکمه که نظارت بر حفاظت را انجام می دهد – به ویژه هنگامی که یک ساختمان به عنوان یک مکان تاریخی ثبت شده است

[Related: Making Displacement Ventilation Work in a Historic Building]

به عنوان مثال ، برای تأیید مدیر امکانات کافی نیست. هنگام تصمیم گیری ، مصوبات نیز باید از مالک ساختمان گرفته شود.

ذینفعان بالقوه شامل طراحان داخلی ، معماران ، مدیران ساخت و سازها ، صاحبان ساختمان ها و / یا هیئت مدیره ها هستند. شخص دیگری که ممکن است نیاز به تأیید داشته باشد اهدا کننده ای است که بودجه پروژه ای را تأمین می کند. اگر افراد مناسب از ابتدا درگیر نشوند ، پروژه موفقیت آمیز نخواهد بود.

3. اطمینان از الزامات الکتریکی مناسب.

بسیاری از فناوری های AV به منابع تغذیه ای نیاز دارند که به روز شده و ولتاژ پیشرفته دارند. اگر ساختمان به طور کلی قدیمی است ، گاهی اوقات باید زیرساخت های الکتریکی جدیدی به منظور به روزرسانی سایر قسمت های تأسیسات با فناوری پیشرفته ، اجرا شود.

به عنوان مثال ، در بسیاری از ساختمانهای قدیمی ، وسوسه استفاده از قابلیتهای بی سیم وجود دارد. اگرچه فناوری بی سیم نوآورانه است و می تواند برای به روزرسانی فضایی مورد استفاده قرار گیرد ، اما کاملاً قابل اعتماد نیست و ممکن است برای انتقال کارآمد ویدئو – به ویژه در فضاهای تاریخی تر ، مساعد نباشد.

4. با معاملات دیگر هماهنگ شوید.

مقاوم سازی ساختمان می تواند چالش های زیادی ایجاد کند. ممکن است لازم باشد سیم ها کشیده شوند تا منابع اضافی برق در آن قرار بگیرند ، یا ممکن است لازم باشد تغییرات زیرساختی در برق ایجاد شود.

به نفع تأسیسات است که اجازه هماهنگی بین همه معاملات را بدهد تا هر نهاد بتواند از یکدیگر دور بزند و تأثیرگذاری بر فضا را به حداقل برساند.

به عنوان مثال ، هنگامی که یک برق از سیم می کشد ، ادغام کنندگان AV می توانند در کنار کشیدن کابل مورد نیاز برای نصب فناوری AV یا قابلیت های شبکه اضافی در کنار تیم IT کار کنند.

5- در مراحل اولیه به دنبال کمک حرفه ای باشید.

مقاوم سازی مجدد با استفاده از فناوری AV فرآیندی منحصر به فرد است – فرایندی که برای موفقیت به بررسی دقیق نیاز دارد. متأسفانه ، در هنگام مقاوم سازی تاسیسات ، م AVلفه AV اغلب در روند برنامه ریزی ساختمان از دست می رود.

متخصصین AV باید از همان ابتدا در زمینه مشاوره برای ارائه بینشی از فن آوری نوظهور ، توصیه هایی برای به حداقل رساندن مسائل پس از طراحی و ساده سازی نصب درگیر شوند.

اگر فناوری AV کاملاً جدید در یک فضا وجود داشته باشد و فرصتی برای ایجاد تنظیماتی مانند ارتفاع سقف برای نمایشگرها یا از بین بردن دیواری برای افزایش دید وجود داشته باشد ، یکپارچه ساز AV می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید کدام یک از این موارد برای موفقیت ضروری است.

درباره نویسنده:

مت بویرمت بویر مدیر فناوری در ویستاکوم است.

دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *