فضاهای ED برای مشخص کردن کافه مدرن و تنظیمات کلاس

0

[ad_1]

EDspaces – نمایشگاه آموزشی انجمن های بازار آموزش – طراحی هایی را برای آن نشان داد کافه EDspaces، جایی که شرکت کنندگان در رویداد 23-25 ​​اکتبر در میلواکی ناهار را می خورند. سه طرح مجزا دارای سفره خانه نسل بعدی و فضای غذاخوری در دانشگاه است.

جیم مک گاری ، رئیس جمهور / مدیرعامل انجمن بازار آموزش ، در یک خبر منتشر شده می گوید: کافه تریا در حال تغییر شکل دادن به مکان های دیگر غذا در هنگام سرویس غذا است. وی توضیح می دهد که کافه تریا علاوه بر غذا خوردن ، به عنوان محلی برای گردهمایی دانشجویان برای گفتگو ، همکاری و یادگیری به کار می رود.

در فضاها ، شرکت کنندگان چندین بار از کافه تریای امروزی استفاده می کنند. هر سه فضای نمایش داده شده دارای گزینه های مختلفی برای نشستن هستند ، از جمله صندلی هایی با اندازه ، ارتفاع و تنظیمات مختلف. این اجازه می دهد تا گروه هایی با اندازه های مختلف برای کارهای مختلف و تنظیمات صندلی جمع شوند.

سه منطقه برجسته عبارتند از:

1. Café Seating Area 258 توسط AmTab

کافه نشیمن منطقه 258 توسط AmTab

2. Café Seating Area 1458 توسط mediatechnologies

Cafe Seating Area 1458 توسط mediatechnologies

3. Café Seating Area 1258 توسط پالمر همیلتون

Cafe Seating Area 1258 توسط پالمر همیلتون

طراحی کلاس های فضای آزاد

این تابستان ، شش فضاهای ED طرح های کلاس نیز اعلام شد ، جایی که شرکت کنندگان می توانند رویکردهای مدرن دست اول را برای یادگیری از طریق نوآوری در برنامه ریزی ، طراحی و محصولات تجربه کنند. مضامین شامل فضاها و مناطق مختلفی است که برای فعالیتها و سبکهای مختلف یادگیری ، طراحی بیوفیلی و یادگیری فعال تر و درگیرتر تعیین شده است.

آدرین دیتون ، معاون ارتباطات و آموزش انجمن بازار آموزش می گوید: “این فضاها نمونه ای از آنچه در بهترین مدارس جهان اتفاق می افتد است.” “EDspaces ویترین فوق العاده ای برای محصولاتی که این فضاها را زنده می کنند فراهم می کند. با مشارکت جامعه معماری و طراحی ، مدارس و دانشگاه ها می توانند با همکاری یکدیگر محیط های آموزشی را برای نیازهای متغیر دانش آموزان در هر سنی طراحی کنند. “

تعیین شده توسط هیئت داوران از برندگان گذشته ، طراحان ، معماران و مسئولان خرید مدارس ، کلاسهای برنده هستند:

Classroom را توسط MA + Architecture فعال کنید

Classroom را توسط MA + Architecture فعال کنید

این فضا برای ارتقا an کلاس و سبک زندگی فعال از طریق حرکت و یادگیری طراحی شده است. این صحنه دارای یک مسیر حسی ، مبلمان انعطاف پذیر ، رنگ های زنده و الگوی فرش مایع است.

کشت کنید. تبدیل. شکوفا شدن. توسط Demco Inc. و Plunkett Raysich Architects LLP

کشت کنید.  تبدیل.  شکوفا شدن.  توسط Demco، Inc. و Plunkett Raysich Architects، LLP

طراحی الهام گرفته از بیوفیلی ، طبیعت را از طریق سه منطقه مشخص به داخل می آورد:

1 لبه جنگل صندلی های نرم ، میزهای لمسی ، صفحه نمایش های تعاملی و دیوارهای زنده گیاهان سبز را ارائه می دهد.

2 پاکسازی در مرکز اتاق با صندلی های انعطاف پذیر ، سطوح کار و ابزار رسانه برای یادگیری فردی ، گروهی کوچک یا گروه بزرگ است.

3 گلن در انتهای اتاق دارای میزهای بزرگتر و یک فضای یادگیری خصوصی است که دارای مواد پشتیبانی از تمرکز ، یادگیری و رفاه است.

Future Ready Ready Space توسط NorvaNivel

Future Ready Ready Space توسط NorvaNivel

فضایی چابک برای حمایت از فراگیران و مربیان از طریق مبلمان منعطف ، ارگونومیک و مناطق مخصوص سبکها و نتایج خاص یادگیری حاصل می شود. رنگ ها و بافت ها یادگیری را تحریک می کنند.

The Game Changer توسط RATIO | در نقطه

The Game Changer توسط RATIO OnPoint

کلاس در اطراف یک نقطه کانونی مرکزی طراحی شده و زبان آموز را درگیر خود می کند. مناطق کلاس به سبک آرنا که به گروه بندی تقسیم می شوند ، تعامل با فناوری تعاملی را تشویق می کنند ، مانند:

1 مجری و نمایش بصری در حالت سخنرانی

2 مناطق جداگانه در یک حالت مشترک است

3 ترکیبی از این دو در حالت رقابت هنگامی که مناطق در یک فعالیت مبتنی بر تحقیق با یکدیگر مطابقت دارند

[Read also: What Trends are Driving Campus Master Planning]

انواع مبلمان طیف وسیعی از امتیازات و ترجیحات یادگیری را ارائه می دهند.

یادگیری در کلاسهای درس همه جا اتفاق می افتد توسط استودیوهای معماری Zimmerman – میلواکی

آموزش کلاس درس همه جا اتفاق می افتد توسط استودیوهای معماری Zimmerman - میلواکی

کلاس برای دانش آموزان ابزاری برای توسعه یادگیری مادام العمر است. این امر از طریق م componentsلفه های انعطاف پذیر پشتیبانی می شود که از یادگیری سنتی و فعال تر پشتیبانی می کنند. مبلمان نورد و مناطق مختلف یادگیری تحرک را تشویق می کند. از طریق فناوری ، معلم دانش آموزان را در چگونگی یادگیری راهنمایی می کند.

موفق باشید! کلاس توسط معماران Legat

THRIVE Classage توسط شرکت معماری Legat

این محیط با نمایش استاندارد بین المللی ساختمان WELL و استاندارد Living Building Challenge ، ابتکارات راحتی ، ذهن ، تناسب اندام و تغذیه را نشان می دهد. هر سطح یک سطح یادگیری است. کاربران درمی یابند که چگونه می توانند از طریق محیط اطراف خود محیط سالم تری ایجاد کنند.

امسال جدید Open House Classroom Classroom EDspaces است که در 23 اکتبر برگزار می شود. شرکت کنندگان می توانند از هر شش کلاس طراحی شده بازدید کنند و با تیم طراحی در مورد آنچه که در برنامه ریزی فضا انجام شده و چگونگی تشویق محصولات به فضاهای انعطاف پذیر و مشترک ، صحبت کنند.

دیتون خاطرنشان می کند ، پس از نمایش ، محصولات کلاس ها به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این شامل بازگشت به تولید کننده ، خرید توسط فروشندگان محلی یا اهدای مدارس محلی نیازمند از طریق برنامه ای است که توسط انجمن بازار آموزش و همکاری خیران محلی ترتیب داده شده است.

این مقاله در ابتدا در جولای 2019 ارسال شد و در اکتبر 2019 به روز شد.

دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *