خانه کنیون در شمال لندن توسط Studio Hagen Hall

0

[ad_1]

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 02

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 08

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 03

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 10

تکه کوچکی از آمریکانا به شمال لندن حمله کرده است. روشن ، بافتی و خاکی ، استودیو هاگن هالتبدیل یک خانه شهری با اتاق خواب به خانه ای الهام گرفته از کالیفرنیا در دهه 1970 با یک استودیوی ضبط برای یک زوج جوان موسیقی کامل می شود.

این خانه با دوز خوب “استعداد فضانوردی” معروف جان لاوتنر ، در حالی که از شاهکار مشهور مدرنیست Eames House نیز استفاده می کند ، با فضایی خوش احساس می کند که قدرت دوران اوج کلاسیک هالیوود هیلز را به تصویر می کشد-به رابطه جنسی فکر کنید. مواد مخدر (*اختیاری) ، راک اند رول و بعد از ظهرهای تنبل در دهانه لورل کانیون دهه 1970.

مشتریان عاشق استخوان های شهر ، موقعیت مکانی و باغ تثبیت شده بودند ، اما مطمئناً روحیه و گردش وجود نداشت. با پارتیشن های ضعیف ساخته شده و ناهنجار که دو راه پله را پوشش می دهد ، تختخواب به سه خانه جداگانه تقسیم شد. استودیو با تصور مجدد حرکت فیزیکی و بصری در اطراف خانه ، فضای داخلی را از بین برد و راه پله را دوباره پیکربندی کرد. این تغییر ظاهری ساده به استودیو اجازه می دهد تا یک سکوی مکالمه بلند و راحت ایجاد کند – مجهز به یک مبل مخملی سفارشی و فضای مخفی – که می تواند توسط پرده های کتان سنگین کشیده شده از فرورفتگی نارون متصل شده و از فضای غذاخوری جدا شود.

مربوط: جعبه کفش در بارسلونا توسط باربارا آپولونی.

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 12

Studio Hagen Canyon House Hall Hall Mariell Lind Hansen Yellowtrace 15

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 14

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 21

این انعطاف پذیری را می توان در سراسر خانه احساس کرد ، فضای داخلی یکدفعه شبیه مکانی است که واقعاً می توانید از آن پایین بیایید و یک مهمانی خوب برپا کنید یا به همین راحتی روی مبل بچرخید و چای بخورید.

“این خانه در آن واحد چیزهای زیادی است” تیم طراحی توضیح می دهد. “از نظر فنی پیچیده است اما در واقع وقتی فضا را تجربه می کنید بسیار ساده به نظر می رسد. این یک مکان فوق العاده برای نشستن و حضور است. احساس کلی که از کسانی که زمان خود را در آنجا گذرانده اند ناشی می شود این است که هیچکس نمی خواهد آنجا را ترک کند. “

با ارتباطات بصری قوی در سراسر ، طراحان با دقت ترکیبی از مواد و بافت ها را برای دستیابی به تعادل مدرن و در عین حال مدرنیستی انتخاب کردند. فرش و روکش تزیینی با بافت گرم و رنگ گرم در سالن ، حسی دنج و مجلل ایجاد می کند در حالی که قوس قهوه ای دودی قهوه ای و کفپوش حمام چوبی و نمای حمام همه به سبک دهه 1970 نشان می دهد. سخت افزارهای بدون پوشش برنجی با در نظر گرفتن بازی نهایی انتخاب شده اند و به زیبایی در طول زمان در کنار نورپردازی و مبلمان اصلی اواسط قرن ظاهر می شوند.

نرده های فولادی و شیشه ای ، که به لاتنر اشاره می کند ، حسی از طرح باز مدرن را حفظ کرده و به صورت یکپارچه به طبقه بالا و پایین متصل می شود. سازگاری و تداوم به ایجاد حس جریان کمک می کند ، زیرا سیمان میکرو برای کفپوش ، میز کار ، سینک ظرفشویی و حمام استفاده می شود.

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 25

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 30

Studio Hall Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 26

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 34

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 35

Studio Hagen Canyon House Hall Photo Mariell Lind Hansen Yellowtrace 37

آشپزخانه نارون سفارشی به نظر می رسد مانند یک اتاق در داخل یک اتاق است. شیشه فلوت ، سخت افزار برنجی و درخشندگی ذاتی کابینت می درخشد. طراحی شده توسط Studio Hagen Hall و ساخته شده توسط وصال Tim Gaudin ، تمرکز در اینجا بر صنعتگری است. یک صندلی پنجره ای داخلی به مشتریان چشم اندازهای رو به باغ و برگشت از طریق فضای نشیمن را می دهد.

در طبقه همکف پایین ، استودیو هاگن هال یک استودیو ضبط حرفه ای و اتاق نوشتن را وارد کرد. از نظر ساختاری جدا شده از بقیه خانه ، حجم و درها و پنجره های سفارشی با عایق صوتی برای اطمینان از عایق صوتی و دسترسی به هوای تازه مجهز شده است.

خانه Canyon که با شخصیت همراه است ، نوستالژیک است بدون اینکه خیلی احساساتی باشد. “مدرنیست” سکسی و همه کاره در این خانه شهری راحت و راحت مدرن شده است.

مربوط: بازی پیچیده: خانه واهرونگا توسط تام مارک هنری.


[Images courtesy of Studio Hagen Hall. Photography by Mariell Lind Hansen.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *