برنلی هاوس ملبورن توسط فیونا لینچ

0

[ad_1]

خانه فیونا لینچ برنلی طراحی داخلی استرالیا عکس آملیا استنویکس Yellowtrace 03

خانه فیونا لینچ برنلی طراحی داخلی استرالیا عکس آملیا استنویکس Yellowtrace 05

اشکال قوسی مجسمه ای و دستکاری های هذلولی مقیاس ، قاب متوسط ​​154 متر مربع از این شهرک سه طبقه واقع در شرق CBD ملبورن را به یک پناهگاه ملایم درخشان تبدیل می کند. طراحی شده توسط فیونا لینچ ، از نور برای گسترش پارامترهای فضایی استفاده می شود ، زیرا کشش شدید دیوارهای گچی صیقلی برنلی ها در یک حلقه مخملی متناسب با طبیعت لمسی مبلمان حل می شود.

لمس و بافت در سراسر فضای داخلی بسیار مهم است. فرش های مخملی و اسباب و اثاثیه نرم و نرم باعث راحتی بیشتر می شود. مزیت مادی خانه از طریق استفاده از عناصر لوکس از جمله سنگ مرمر ، چوب جامد ، مخمل ، فرش های ابریشمی بامبو و فرش به علاوه چرم حاصل می شود. همه برای جلوگیری از چگالی به مقدار کم استفاده می شود.

نرده راه پله مرکزی با یک لایه واضح از سنگ مرمر Calacatta پوشانده شده است و از طریق دیوارهای داخلی ، آینه و قفسه بندی یکپارچه Elba را در نظر گرفته است.

سبک برنجی و فلزی سبک ، استحکام و کاربرد صنعتی را با جلوه ای مجلل تلفیق می کند. مجسمه نورپردازی سفارشی توسط برنتون آنجل یک گوشه قفسه دار در داخل مطالعه را روشن می کند. چسبیده به سقف و کف ، وسایل برنجی نخ مانند با لوله نئون کشیده گرمای درخشانی را بر دیوار گچ لیمو مرکبات رنگ پریده می اندازد و بلافاصله محدوده اتاق را گسترش می دهد.

مربوط: آپارتمان سنت کیلدا توسط دفتر فیونا لینچ.

خانه فیونا لینچ برنلی طراحی داخلی استرالیا عکس آملیا استنویکس Yellowtrace 07

Fiona Lynch Burnley House طراحی داخلی استرالیا عکس Amelia Stanwix Yellowtrace 08

خانه فیونا لینچ برنلی طراحی داخلی استرالیا عکس آملیا استنویکس Yellowtrace 10

Fiona Lynch Burnley House طراحی داخلی استرالیا عکس طراحی داخلی آملیا استنویکس Yellowtrace 11a

با باز شدن در منطقه سرگرم کننده در سطح سوم ، آرماتورهای فولادی سوراخ شده در بالای آشپزخانه مرکزی و راه پله شناور می شوند تا از سبزیجات گلدانی پشتیبانی کنند ، در حالی که نازک کاری آشپزخانه در زیر ارتفاع نیمکت قرار گرفته است تا چشم اندازهای باز در سراسر فضای سالن فعال شود.

دیوارها برای تأکید بر این هواداری ، مخفی کردن ذخیره سازی یکپارچه ، برهنه هستند. همه مظنونین معمول را می توان از Faye Toogood Roly Poly تا چراغ FLOS Snoopy امضای لینچ مشاهده کرد. شکل های بازیگوش آنها در بین وسایل مهار شده متمایز است. در کنار شومینه سالن ، قفسه های باز خاکستری سیاه باعث می شود گوشه به عمق نامشخص عقب نشینی کند.

پرده ای تاشو از جنس فایبر گلاس سبز کم رنگ با سایه اتاق ناهارخوری (که سفارشی آن را فرشته ایجاد کرده است) در طرف دیگر شومینه خش خش می کند و بر خلاف ماهیت مغلوب آن تعادل ایجاد می کند. از نظر استراتژیک در موقعیت عمودی و زاویه دار قرار می گیرد و در نور خورشید به آرامی می درخشد.

خانه فیونا لینچ برنلی طراحی داخلی استرالیا عکس آملیا استنویکس Yellowtrace 16

خانه فیونا لینچ برنلی طراحی داخلی استرالیا عکس آملیا استنویکس Yellowtrace 15

خانه فیونا لینچ برنلی طراحی داخلی استرالیا عکس آملیا استنویکس Yellowtrace 17

خانه فیونا لینچ برنلی طراحی داخلی استرالیا عکس آملیا استنویکس Yellowtrace 19

دیوارهای ورق سیمانی با الیاف متراکم و خالدار اتاق خواب اصلی حس آرامش را ایجاد می کند. با مقابله با نور خورشید از حیاط مجاور ، سایه هایی بر روی آنها ایجاد می شود که تأثیر عمیقاً آرام بخشی را ایجاد می کند. در داخل ، یک صندلی یاقوت کبود غنی از ایلین گری مانند یک سنگ گرانبهای بزرگ که از محل استخراج شده است می درخشد ، و همچنین پایه استیل با روکش سبز زمردی با رنگ سبز زمردی اتاق نشیمن نیز درخشان است.

فیونا لینچ با سهولت و راحتی که دارد ، خانه ای با انحطاط مهار شده را طراحی کرده است. در حالی که آرام و آرام است ، مطمئناً تأثیر ماندگاری را بر جای می گذارد.

مربوط: خانه جاده اتاوا در تورک اثر فیونا لینچ.


[Images courtesy of Fiona Lynch. Photography by Amelia Stanwix.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *