بازسازی آپارتمان بمبئی توسط The Act of Quad

0

[ad_1]

The Act of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 01

The Act Of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 02

The Act of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 03

The Act Of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 04

The Act Of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 06

حساسیت های بازیگوشانه و مینیمالیستی برای سه نسل در بمبئی در این خانه برخورد می کند. با اشکال ارگانیک و شکوفائی تئاتر ، قانون چهارگانه (AoQ) فضای داخلی را طراحی کرده است که بصری بصری ایجاد می کند ، بین چیزهای عجیب و غریب و غیر معمول متلاشی می شود.

با ترکیب دو آپارتمان جداگانه در یک ساختمان بلند در گاتکوپار ، فضای داخلی شامل چهار اتاق خواب ، یک اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری با طرح باز ، یک آشپزخانه ، یک خانه (معبد) ، یک اتاق کار ، یک اتاق خانواده و یک سینمای خانگی در 325 متر مربع است. چیدمان متناسب با هر یک از اعضای خانواده ، با اشیا multi چند منظوره و فضاهای پویا ، کاتالوگ فعالیتهای غیر منتظره را تشویق می کند.

مربوط: Futuristic Craft: دنباله BKC در بمبئی ، هند توسط آشیش شاه.

The Act Of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 15

The Act Of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 12

The Act of Quad Mumbai Interior Interior Design Yellowtrace 14

The Act of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 21

با الهام از همسویی مشتری با زیبایی شناسی ژاپنی ، یک پالت تصفیه شده ، مینیمالیستی و بافتی در فضای داخلی به تصویب رسیده است ، فضای آرام و آرام را بهبود می بخشد. اگرچه بیشتر تحت تأثیر یک پالت طبیعی قرار دارد ، اما رنگهای عمیق نارنجی در سراسر تزریق می شوند و یک کنتراست پر جنب و جوش برای طرح خاموش دارند.

سرسرای ورودی با چین های فلت عجیب و جالب روی دیوار و صندلی استیل سورئال اشاره ای به سبک عجیب و غریب خانه دارد. یادآور رندرهای دیجیتالی رویایی ، شکل های هندسی تعریف شده ، قوس های بزرگ و سایه های ستون مجزا در رنگ های برجسته مانند ویژگی های ساده و در عین حال ظریف ، شدت معماری مینیمالیستی را نرم می کند.

The Act of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 27

The Act of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 25

The Act of Quad Mumbai Design Interior Design Yellowtrace 19

پیچ و خم هندسی از کاشی ها و مبلمان پویا نقشه کف باز را عبور می دهد ، و به برنامه ها اجازه می دهد تا با یکدیگر همپوشانی داشته ، یکدیگر را قطع کرده و خونریزی کنند.

“یک حساسیت وجود دارد که به وضوح خود را در طول طراحی می بافد ، هر تصمیم ، چه از نظر مکانی و چه از نظر انتخاب مواد ، جزئیات مبلمان سفارشی یا قطعات هنری دست ساز ، برای دستیابی به هندسه نرم مبتنی بر این فرم با دقت حل شده است” پریانکا ایتادکار و فالگونی باتیا ، دو نفره طراحی پشت AoQ را اضافه کنید.

“رنگهای خاکی برای گذرگاه ورودی ، برخلاف تن گرم و خنثی سقف ، دیوارهای کاغذ دیواری و کف مرمر نشسته اند. کل فضای داخلی به عنوان یک تجربه کاملاً لمسی تصور شده است – فرصتی برای تمرین آزمایش راه حل های طراحی ، در حالی که یکپارچه عملکرد و فرم را ترکیب می کند “ آنها ادامه می دهند.

34. طراحی داخلی آپارتمان چهار بمبی

طراحی داخلی آپارتمان چهار بمبئی Yellowtrace 38

طراحی داخلی آپارتمان چهار بمبئی Yellowtrace 42

The Act Of Quad Mumbai Apartment Interior Design Yellowtrace 35

بسیار گرافیکی و احساسی ، بیشتر هنرها و مبلمان توسط AoQ در سایت طراحی و ساخته شده است. یک پارتیشن لغزشی موج دار در یک شیب انبه به یک ویژگی اصلی تبدیل می شود که فضاهای غذاخوری و غذاخوری را کاملاً جدا می کند در حالی که در فضای اتاق یک مجسمه دست ساز سفید به رنگ خمیده در اتاق نشیمن در مقابل دیوارهای کمتکس بافت دار و پرده های نیمه شفاف خودنمایی می کند.

چیدمان پرانرژی و پویا با توجه به نیاز و تمرین روزمره و نه قرار داد و در نتیجه ایجاد یک خانه خانوادگی منحصر به فرد و کاملاً شخصی تعیین شد. با رئوس مطالب صاف و شکل های گرد ، در نهایت ادای احترام به زنانگی ، صمیمیت ، ظرافت و اصالت معاصر است.


[Images courtesy of The Act of Quad. Photography by Ishita Sitwala.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *