آپارتمان VH در مادرید توسط استودیو فبررو

0

[ad_1]

استودیو فبررو Vallhermoso آپارتمان مادرید عکس آلمانی Saiz Yellowtrace 04

Ferero Studio Vallhermoso Apartment Madrid Photo German Saiz Yellowtrace 02

استودیو فبررو Vallhermoso آپارتمان مادرید عکس آلمانی Saiz Yellowtrace 06

در مرحله بعدی ، در مجموعه مکانهای زیبایی که به طور مجزا برای بازدید از آنها دیدار می کنیم ، معماری و تمرین طراحی مستقر در مادرید است استودیو فوریهآپارتمان VH. واقع در چمبری ، محله ای مستعمره ای مادرید در قرن هجدهم ، فدررو استودیو بازسازی کامل یک آپارتمان با متراژ 200 متر مربع در یک خانه مسکونی و مناسب را به اتمام رسانده است.

تیم طراحی با توانایی کامل برای تغییر شکل کامل فضای داخلی ، چیدمان را کاملاً اصلاح کرده و در نتیجه خانه ای در شهر ساخته شده که دارای سه اتاق خواب و سه و نیم سرویس بهداشتی است. تجسم هر دو احساس گرما و جادار بودن ، فدررو استودیو از موادی مانند بلوط سفید و گچ آبی ارگانیک استفاده کرد تا فضای داخلی را بصری متعادل کند.

کف پارکت بلوطی به رنگ طرح شاه ماهی ، فضای آشپزخانه و ناهار خوری را زینت می دهد ، ستون فقرات ملایم برای دو واحد از جنس استنلس استیل که فضای ذخیره سازی بیشتری را ایجاد می کند در حالی که حس طراحی مدرن را تقریباً آینده نگرانه نشان می دهد. یکی از عناصر مستقل که به عنوان یک عنصر محافظ برای اتاق خواب ها عمل می کند ، به عنوان واحد بار نیز فعالیت می کند.

مربوط: بازسازی آپارتمان بازیگوش مادرید توسط پلوتارکو.

Febrero Studio Vallhermoso Apartment Madrid Photo German Saiz Yellowtrace 11

Febrero Studio Vallhermoso Apartment Madrid Photo German Saiz Yellowtrace 13

Febrero Studio Vallhermoso Apartment Madrid Photo German Saiz Yellowtrace 14

استودیو فبررو Vallhermoso آپارتمان مادرید عکس آلمانی Saiz Yellowtrace 18

استودیو فبررو Vallhermoso آپارتمان مادرید عکس آلمانی Saiz Yellowtrace 23

Ferero Studio Vallhermoso Apartment Madrid Photo German Saiz Yellowtrace 20

رنگ آبی به عنوان نقش و نگار در سراسر آپارتمان مورد استفاده قرار می گیرد ، نه تنها بر روی دیوار که اتاق خواب ها را نیمه پنهان می کند بلکه به عنوان زمینه ای برای فضای غذاخوری و آشپزخانه نیز دیده می شود. رنگ دوباره در دیوار حمام میهمان دیده می شود و در سایر اتاق اتاق رنگ های خاکی را همراهی می کند. یک تمایز از دیوار آبی مشهود است ، و به عنوان یک مانع بین کف چوبی مکانهای بیشتر در روز و عمومی برای کفهای میکرو سیمان در اتاقهای خواب خصوصی عمل می کند. با این وجود ، از رنگ آبی کمرنگ در گوشه خواندن ، درهای کمد و درهای سرویس بهداشتی در اتاق خواب برای ادامه بصری استفاده می شود. کف میکرو سیمان به حمام منتقل می شود.

تغییرات اساسی در آپارتمان اصلی به عنوان بخشی از روند خلاقیت استودیو فبررو انجام شد و در نتیجه باعث ایجاد یک کارکرد مجدد در خانه شد. با استفاده از یک پالت گرم و شخصی ، استودیو Febrero تعادل فرومایه ای بین ظرافت ، طراحی معاصر و ایده های جسورانه در رویکرد کلی خود برقرار می کند.

مربوط: CASA A12 Duplex House در مادرید توسط لوکاس هرناندز گیل.


[Images courtesy of Febrero Studio. Photography by Germán Saiz.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *