آپارتمان گرافیکی در سن پترزبورگ توسط تیم ورسنوسکی

0

[ad_1]

تیم ورسنوفسکی آپارتمان سیاه و سفید سن پترزبورگ روسیه عکس دیمیتری تسیرنشچیکوف یلوتراس 01

تیم ورسنوفسکی آپارتمان سیاه و سفید سنت پترزبورگ روسیه عکس دیمیتری تسیرنشچیکوف یلوتراس 02

تیم ورسنوفسکی آپارتمان سیاه و سفید سنت پترزبورگ روسیه عکس دیمیتری تسیرنشچیکوف یلوتراس 03

تیم ورسنوفسکی به یک پروژه واقع در قسمت کوچکتر این آپارتمان 49 متری مربع برای یک جوان قایق تفریحی علاقه مند است ، که به طور مناسب مشرف به رودخانه نوا در سن پترزبورگ روسیه واقع شده است. استودیویی که کاملاً به راه حل ها تبحر دارد – و همیشه برای یک چالش آماده بود ، کانون توجه خود را از تعداد کم متر مربع تغییر داد و در عوض چشم را به سمت یک توهم نوری از فضا کشاند.

به سختی بلند پروازانه فکر می کنم و هرگز از جرات نمی ترسم که تخت Vintage PEDUS از سال 1969 ، طراح با فضای داخلی خلاق شد. از لحاظ بافت گرافیکی و کاملاً تک رنگ ، اولین نگاه اجمالی به این آپارتمان ممکن است باعث شود شما فکر کنید بیش از حد متضاد یا حتی سرد است ، با این وجود این لهجه هایی که به دقت مورد توجه قرار گرفته اند ، باعث می شود پروژه به ظاهر جادار آن برسد.

مربوط: بازسازی تاریخی آپارتمان در سن پترزبورگ توسط تیم ورسنوسکی.

تیم ورسنوفسکی آپارتمان سیاه و سفید سنت پترزبورگ روسیه عکس دیمیتری تسیرنشچیکوف یلوتراس 07

تیم ورسنوفسکی آپارتمان سیاه و سفید سنت پترزبورگ روسیه عکس دیمیتری تسیرنشچیکوف یلوتراس 10

تیم ورسنوفسکی آپارتمان سیاه و سفید سنت پترزبورگ روسیه عکس دیمیتری تسیرنشچیکوف یلوتراس 11

اشیا and و مبلمان به ظاهر در دیوارها حل می شوند و فضای اضافی و هوا از طریق تمایز صریح بین مثبت و منفی آزاد می شود و فریب خوبی ایجاد می کند.

صندلی های سفید Eugenio Gerli در پس زمینه دیوارها و سقف سفید شناور هستند ، در حالی که نیمکت مشکی و میز قهوه حجم خود را از دست می دهند و وارد صفحه 2 بعدی می شوند. گرافیک تک رنگ برگشت پذیر از تودوزی و تخته سقف منعکس کننده فرش چهارخانه سیاه و سفید است ، در حالی که خطوط منحنی منسوجات به عنوان پلی به دامنه ها و تخته های دامن ساخته شده از تخته سنگ های مرمر است. یک لوستر ماهواره ای پرنعمت ایتالیایی و گلدان های سیاه و سفید “چاق” مدرنیست از مارک کیف Fainadesign ، سایه های نمایشی را به محیط ترد آنها اضافه می کند.

مربوط: آپارتمان طراح و هنرمند مسکو سیاه و سفید سرگئی خرابروفسکی.

تیم ورسنوفسکی آپارتمان سیاه و سفید سنت پترزبورگ روسیه عکس دیمیتری تسیرنشچیکوف یلوتراس 13

این آپارتمان دارای یک ضلع نرم تر است و با قاب های چوبی کهربا عسلی فرم های هندسی و تکرار نقوش دایره ای شکل در گلدانهای گلدان و گلدان را بوش می کند. گرمای آشپزخانه ریشه صنوبر با دستمال مرمر نادر کهربا Giallo Siena که غرور قوس دار را تعریف می کند ، به حمام گسترش می یابد.

با کاوش در قلمرو ادراک ، این آپارتمان جمع و جور رویکردی توهین آمیز به فضای داخلی آن دارد. سبک ، بازیگوش و شوخ طبعی طرحی از فریب است که می توانید از آن احساس خوبی داشته باشید.

مربوط: آپارتمان Pervaya Liniya در خلیج فنلاند توسط تیم ورسنوفسکی.


[Images courtesy of Tim Veresnovsky. Photography by Dmitrii Tsyrenshchikov.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *