آپارتمان کوچک مسکو با طراحی اتاق Büro

0

[ad_1]

طراحی اتاق Buro Commune 303 Tiny Moscow Apartment Interior Photo Polina Poludkina Yellowtrace 01

طراحی اتاق Buro Commune 303 آپارتمان کوچک مسکو عکس داخلی Polina Poludkina Yellowtrace 05

طراحی اتاق Buro Commune 303 آپارتمان کوچک مسکو عکس داخلی Polina Poludkina Yellowtrace 06

با الهام از سفر مشتری خود به خانه آرایش هانس شارون در آلمان ، تمرین مسکو طراحی اتاق Büro برخی از کفش های بسیار بزرگ را پر می کند ، احساس و روح نماد مدرنیست را در یک آپارتمان کوچک 27 متر مربعی به تصویر می کشد.

بورو با استفاده از عکس های خانه Schminke به عنوان مبنای پروژه و تأثیرات یکپارچه باوهاوس ، مدرنیسم و ​​معماری سازه گرای روسی ، عملی بودن را با بازی بازی کرده و یک خانه راحت برای یک خانه تشکیل داده است.

کار با چنین رد پای کوچکی غریبه نیست ، طرح ساده و کاربردی است. یک حمام کامل ، آشپزخانه کاملاً کاربردی ، تخت خواب گوشه ، میز مخفی و فضای تفریحی دنج همه در هماهنگی مطلوبی قرار دارند. در دو ارتفاع مختلف طبقه قرار گرفته و به طور عملی مناطق تفریحی را از اتاق های مختلف جدا می کند ، در حالی که طاقچه های پنجره پایین را اضافه می کند ، نگاهی که مشتری دوست دارد.

طراحی اتاق Buro Commune 303 Tiny Moscow Apartment Interior Photo Polina Poludkina Yellowtrace 15

طراحی اتاق Buro Commune 303 Tiny Moscow Apartment Interior Photo Polina Poludkina Yellowtrace 17

طراحی اتاق Buro Commune 303 Tiny Moscow Apartment Interior Photo Polina Poludkina Yellowtrace 19

طراحی اتاق Buro Commune 303 Tiny Moscow Apartment Interior Photo Polina Poludkina Yellowtrace 20

مبلمان و کف داخلی ساخته شده از الوارهای رنگی به یک نقطه کانونی در فضای داخلی تبدیل شد ، و بیانگر بازدارنده ای از معماری شوروی بود که طراحان سعی در جدا کردن آن از هرگونه مفهوم منفی داشتند. همانطور که آنها توضیح می دهند “هدف ما این بود که ثابت کنیم طراحی به طور مستقل از زمان و چالش های آن دوره وجود دارد. پس از خلاص شدن از ارتباطات منفی ، می توانید صرفاً از معماری ، طراحی ، فلسفه و حتی زندگی داخلی شوروی لذت ببرید. “

زیبایی شناسی دقیق و منطقی است ، دیواری در معرض دید در سمت پنجره به همراه ستونی ساختاری دست نخورده باقی مانده است و این امر به زیبایی سازه گرایی روسیه اشاره می کند در حالی که مبلمان کاملاً مدرنیستی است. کلاسیک هایی مانند لیموترش فلیپ استارک از مجموعه شخصی مشتریان تهیه شده در حالی که بیشتر مبلمان از وب سایت های بازار و صفحات اینستاگرام – صرفه جویی امروزی – تهیه شده است.

طراحی اتاق Buro Commune 303 Tiny Moscow Apartment Interior Photo Polina Poludkina Yellowtrace 22

طراحی اتاق Buro Commune 303 Tiny Moscow Apartment Interior Photo Polina Poludkina Yellowtrace 23

قابل ذکر است ، صندلی چرمی مشکی ، که در یک فروشگاه پرنعمت در اینستاگرام از یک تولید کننده ناشناخته کشف شده است ، تمام فضا را به هم گره می زند.

همانطور که بورو اظهار داشت – “همه ما آن را دوست داشتیم ، و بسیار جالب است که چقدر خوب در فضای طراحی ما ادغام شده است. بعد از رسیدن آن ، احساس می کردیم خاکستر بلوری است و بوی تنباکو تنها چیزهایی است که از دست رفته است. به نظر می رسد که ما داخلی 18+ ایجاد کردیم. “

به غیر از محدودیت های سنی ، این آپارتمان کوچک منفعت طلبانه و کمی سکسی است و ثابت می کند بزرگ همیشه بهترین نیست.

مربوط: همین الان خیلی داغ // زندگی در فضاهای کوچک


[Images courtesy of Room Design Büro. Photography by Polina Poludkina.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *