آپارتمان ممفیس میلانو توسط Puntofilipino

0

[ad_1]

عکس Puntofilipino Memphis Milano Apartament Interiors Polina Parcevskya Yellowtrace 01

عکس Puntofilipino Memphis Milano Apartament Interiors Photo Polina Parcevskya Yellowtrace 02

این آپارتمان نوساز در میلان توسط استودیوی طراحی آوانگارد ، رسوا و کاملاً متخلخل پونتو فیلیپینی پادزهر جذابی برای آشنا است ، و روایتی یکپارچه را از هم اکنون ، سپس و در این میان به طرحی ارائه می دهد که منحصراً رادیکال احساس می شود.

“به منظور تقابل دوگانگی زیبایی بین فضای داخلی دوره و فضای معاصر ، این آپارتمان بعنوان یک سرزنش غریب نسبت به ریاضت زیبایی مینیمالیستی و ظرافت مدرنیسم اواسط قرن برجسته است” Puntofilipino توضیح می دهد.

فضای داخلی که به درستی ممفیس میلانو نامیده می شود ، با شخصیت های دورهمی با گروه ممفیس – کابوی های بدنام رنگ دهه 1980 – ازدواج می کند. ساختار اصلی حفظ می شود در حالی که نقوش و مواد کلاسیک در یک زمینه پست مدرن تفسیر می شوند.

عکس Puntofilipino Memphis Milano Apartament Interiors Polina Parcevskya Yellowtrace 03

عکس Puntofilipino Memphis Milano Apartament Interiors Photo Polina Parcevskya Yellowtrace 04

“با توالی التقاطی رنگ مشخص می شود ، از دیوارها گرفته تا نازک کاری فلزی و قرنیزهای گچ ، فرش ها و پرده [are paired] به یک انتخاب هماهنگ از مبلمان ، الهام گرفته از جنبش های Art Deco و Pop Art گروه ممفیس ، نه تنها به دلیل رنگهای اصلی قابل توجه ، مواد مصنوعی مانند ورقه ورقه و ترازو ، و هندسه دیوانه ، بلکه همچنین به خاطر داشتن جلوه شمایل نمادین “ طراحان را توضیح دهید

قلب این فضا برای دو متخصص هنری طراحی شده است و در دیوارهای آن نهفته است. با استفاده از فرصتی برای آزمایش ، پونتوفیلیپینی اتاق نشیمن و آشپزخانه را با سنگ مرمر چرخان آبی و سفید غوطه ور کرد ، در حالی که یک پارچه سفالی فلوت آن را به آجرهای قرمز و متضاد فوق متصل می کند. نقاشی دیواری با الهام از طبیعت در اتاق ناهار خوری ، افزودنی رویایی است که ظاهراً از دیوارها (و از روی قرنیز) برداشته می شود. سرتاسر کاغذ دیواری ها ، الگوهای حلال ، کاشی های مرمر و چاپهای نوری دیوارهای بیشتری را به عنوان حس واقعی شستشوی انحطاط معاصر در فضا تزئین می کنند.

عکس Puntofilipino Memphis Milano Apartament Interiors Polina Parcevskya Yellowtrace 06

عکس Puntofilipino Memphis Milano Apartament Interiors Polina Parcevskya Yellowtrace 10

عکس Puntofilipino Memphis Milano Apartament Interiors Polina Parcevskya Yellowtrace 08

عکس Puntofilipino Memphis Milano Apartament Interiors Polina Parcevskya Yellowtrace 09

به دهانه های قوسی کلاسیک یک لبه ممفیس داده می شود که در همان سنگ مرمر چرخشی آبی و سفید دیوارها غوطه ور شده است. با طراحی و دکوراسیون مبلمان مدرنیستی کاملاً کلاسیک ، کاملاً هندسی و تودوزی های نرم و گرد ، سایه سخت حجم و پالت خاکستری ، آبی و قرمز آجری را جبران می کند.

با اثبات عدم وجود شکاف بیش از حد گسترده ، Puntofilipino در طرحی که هیچ دیواره ای بدون درمان باقی نمانده است ، فضای مشترکی را بین فضای داخلی دوره و گروه ممفیس پیدا کرده است.

مربوط: Stories On Design // Illustrated Interiors.


[Images courtesy of PUNTOFILIPINO. Photography by Polina Parcevskya.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *