آپارتمان جعبه سبز توسط استر بروسکوس آرشیتکن

0

[ad_1]

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse عکس روبرت ریگر Yellowtrace 04

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse Photo Robert Rieger Yellowtrace 06

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse عکس روبرت ریگر Yellowtrace 08

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse Photo Robert Rieger Yellowtrace 03

استادان معماران غیر منتظره ، Ester Bruzkus بازگشتند با یک آپارتمان جسورانه و بازیگوش که در اطراف یک جعبه نازک کار شده است. تعادل ماهرانه با محدودیت ، یک پالت متنوع از رنگ های سبز عمیق ، طلای گرم ، بنفش و قهوه ای بین صفحات بتن خام در این خانه در نظر گرفته شده در برلین هماهنگ می شود.

جعبه دور از دیوارها به جای اتاقهای معمولی چیده شده بود ، زیرا جریان گردش در همه طرف اتاقها بین آن و حجم موجود تحقق می یابد. “این واقعاً ایده ساده ای است – قرار دادن یک جعبه در وسط فضا – اما این کار بسیار زیاد است” استر بروسکوس می گوید.

این واحد با رنگ سبز فریبنده و فانتزی به پایان رسیده است و با استخوان های صنعتی آپارتمان به طرز دلپذیری در تضاد است. “این استراتژی اساسی خانه Farnsworth Mies است – یک جعبه از مواد متضاد در داخل جعبه دیگری ،” شریک پیتر گرینبرگ توضیح می دهد.

آپارتمان طبقه آخر موجود که قبلاً خالی بود ، در دیوارهای بتنی نمایان با پنجره های کف تا سقف در دو طرف پیچیده شده بود. این قالب برنامه ریزی فضایی را با آشپزخانه و اتاق خواب در دو طرف شیشه ای با بالکن های مداوم که داخل و خارج را تار می کند ، و در داخل ، محوطه خصوصی تری برای حمام آشکار می سازد.

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse Photo Robert Rieger Yellowtrace 01


Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse عکس روبرت ریگر Yellowtrace 07

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse عکس روبرت ریگر Yellowtrace 09

آشپزخانه یکی از کناره های بلند جعبه سبز را اشغال می کند. ورق های کوارتزیت سبز رنگی با رنگ آمیزی لاک الکل شده و تا جزیره آشپزخانه امتداد یافته است. “من فکر می کردم داشتن آشپزخانه سبز جالب خواهد بود. “ بروسکوس می گوید. “وقتی انتظار دارید همه چیز یک طرفه باشد ، مطلقاً باید به گونه ای دیگر باشد.”

نورپردازی لوله ای توسط PSLab از سقف امتداد می یابد و یک لبه بازیگوش را به رسمی بودن سفت و سخت جعبه ها اضافه می کند. ترکیب رنگها با یک سونای مدولار پنهان ، تنها شگفتی در طراحی نیست.

نشیمن بین یک لبه جعبه سبز قرار دارد که توسط یک کتابخانه داخلی و یک دیوار موجود در آن لنگر انداخته است. بافتن یک تابلوی متضاد از کنتراست ، یک جعبه برنجی ظاهراً روی بلوک هایی از سنگ سیرابرو و تراورتن قرمز قرار گرفته است ، شومینه ای که به راحتی بین حجم های یکپارچه تعبیه شده است. این اشکال مستقیم به طور شگفت انگیزی با استراتژی طراحی همه جانبه درگیر هستند و رابطه ای را با جعبه ها بررسی می کنند.

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse عکس روبرت ریگر Yellowtrace 15

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse عکس روبرت ریگر Yellowtrace 16

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse عکس روبرت ریگر Yellowtrace 21

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse عکس روبرت ریگر Yellowtrace 14

Ester Bruzkus Architekten Green Box Apartment Berlin Bouchestrasse عکس روبرت ریگر Yellowtrace 13

مصالح در حمام با سینک ظرفشویی دو نفره ساخته شده از سنگ مرمر سبز ، استیل مشکی و حوض های صورتی با سنگ آهک خاموش دوش و وان ترکیب شده است. “جزئیات واقعی مواد بسیار مهم است: نحوه مواد […] ترکیب می تواند تعیین کند که آیا چیزی زیبا است یا نه ، “ سهام گرینبرگ افزودنی های منحنی با معماری بلوک دار با دسته های کابینت دایره ای شکل ، یک آینه بزرگ گرد و یک نورگیر برجسته برجسته Turrell-ian در بالای دوش تداخل دارد.

Ester Bruzkus Architekten با احساس کشف در هر گوشه ، مواد ، رنگها و بافتها را با جزئیات بیشتری نسبت به The Secret Lives of Color ترکیب می کند و خانه ای را ایجاد می کند که در همان زمان خنک و دنج است.

مربوط: رستوران REMI در برلین توسط معماران Ester Bruzkus.


[Images courtesy of Ester Bruzkus Architekten. Photography by Robert Rieger.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *