محصولاتی که باعث صرفه جویی در هزینه شما می شوند

0

[ad_1]

ژانل پنی در مورد محصولاتی صحبت می کند که با کاهش استفاده از منابع و کاهش زمان و سرمایه گذاری نیروی کار ، روی خط پایین تأثیر می گذارد. وی درباره نتایج برنامه سالانه محصولات پس انداز سال گذشته ، توالت فرنگی جدیدی که قرار است باعث افزایش بهره وری و سلامتی و موارد دیگر شود ، گپ می زند. اکنون گوش کن.

در عوض متن را می خوانید؟

[Start transcript]

ژانل پنی: سلام به همه ، و ممنون که برای جمعه دیگر FM به من پیوستید. این جانل پنی است. من مدیر مسئول ساختمانها هستم. از پادکست یک وقفه کوتاه گرفتیم ، اما اکنون پادکست های هفتگی منظم را پیدا کرده ایم که می توانید آن را در iTunes ، Google Play ، Pocket casts یا هرجایی که پادکست خود را می گیرید پیدا کنید.

امروز ، من می خواهم در مورد محصولاتی که باعث صرفه جویی در هزینه ما می شوند صحبت کنم. ما در شرف شروع دوره ارسال برای رقابت محصولات سالانه پس انداز خود هستیم. و ما همیشه محصولات زیادی را به دست می آوریم که باعث کاهش استفاده از منابع و کاهش زمان و سرمایه گذاری نیروی کار می شوند. همه اینها روی خط اصلی تأثیر می گذارد و من می دانم که شما این را می دانید. و آخرین بار ، ما کارها را کمی متفاوت انجام دادیم.

ما سه محصول را انتخاب کردیم که افتخار ویژه ای به نام Editors ‘Choice دریافت کرده اند. این سه محصولی بود که فکر می کردیم واقعاً بالاتر از حد مجاز در پس انداز پول بوده است. برای سال 2019 ، ما کیت مقاوم سازی با فناوری پاک نیلی، که این کیت مقاوم سازی LED بود که دارای چراغ نیلی 405 نانومتری نیز برای ضد عفونی در آن بود.

ما فکر کردیم که این جالب است زیرا معمولاً وقتی نوری را ضد عفونی می کنید ، مانند یک لامپ UVC است که مستقیماً وارد برج خنک کننده یا مجرای HVAC یا جایی دیگر می شود که آن را نمی بینید. اما این در واقع به عنوان نور اتاق دو برابر می شود. ما فکر کردیم که این واقعا جالب بود و همچنین یک مثال عالی بود که نشان می دهد چرا نور فقط دیگر روشنایی نیست ، درست است.

ساعت سازی همچنین برنده انتخاب سردبیر بود. این یک پلت فرم خودکار تجزیه و تحلیل ساختمان بود که تشخیص سقوط و تشخیص خودکار را انجام می دهد ، بنابراین شما می توانید ببینید چه مواردی ممکن است مانند آنچه که باید کار نمی کنند یا ممکن است یک سیستم ساختمان از انرژی بیشتری یا منابع بیشتری استفاده کند.

ما از همه افرادی که وارد مسابقه محصولات صرفه جویی می شوند می خواهیم که به طور مفصل توضیح دهند که چگونه این محصول باعث صرفه جویی در هزینه مردم می شود ، ترجیحاً با مثالها و داده های واقعی ، بنابراین ما واقعاً می توانیم عملکرد آن را به همان روشی که باید انجام دهیم ، مشاهده کنیم و مطمئناً Clockworks در این زمینه ارائه می شود نقطه.

سازنده در واقع یک مطالعه موردی را انجام داد که در آن این 500 بیوتکنولوژی ثروت نرم افزار را در 74 ساختمان در تعداد کمی از کشورها مستقر کرد. که در مجموع بیش از 8.1 میلیون فوت مربع را پوشش داده است. آنها هر روز 15 میلیون نقطه داده از این 74 ساختمان می گرفتند و در نهایت با استفاده از این داده ها 1.4 میلیون دلار صرفه جویی در انرژی فقط در سال اول استقرار داشتند.

اعداد واقعاً با ما صحبت می کنند و ما فکر می کنیم که آنها برای شما نیز مفید هستند ، زیرا هیچ چیزی عملکرد واقعی را مانند یک نگاه عمیق به نحوه کار در این زمینه نشان نمی دهد.

آخرین برنده انتخاب ویراستاران از سال 2019 بود سیستم 4500 ویندوز و درب. ما آخرین بار این ها را به دلیل طراحی متفکرانه و عملکرد حرارتی عالی خود به عنوان برنده ویرایشگر انتخاب کردیم. REHAU که شرکتی بود که آن را ارسال کرد ، به ما نشان داد که این سیستم عملکرد حرارتی را تا حدود 45٪ کارآمدتر از یک پنجره آلومینیومی با حرارت خراب کرده است. این در هر دو فصل گرما و سرمایش و با توجه به قیمت انرژی در برخی مناطق موجب صرفه جویی می شود ، که واقعا با تیم تحریریه ما صحبت کرد.

اکنون ، اگر محصولی تولید می کنید و کالایی دارید که فکر می کنید خوانندگان ما باید از آن مطلع شوند ، لطفاً آن را برای ما ارسال کنید. می توانید مستقیماً به اینجا بروید building.com/ محصولات-پس انداز-پول، یا می توانید فقط به building.com بروید و از منوی کشویی محصولات محصولات پس انداز را انتخاب کنید. تمام اطلاعاتی که باید ارسال کنید در آنجاست. من واقعاً هیجان زده ام که می بینم امسال چه نوع محصولات ابتکاری ارائه می شود.

این مسابقه دسته های زیادی را شامل می شود كه مدیران تاسیسات محصولات و سایر موارد را از اتوماسیون ساختمان گرفته تا سرایداری تا صرفه جویی در مصرف انرژی و آب مشخص می كنند. ما یک انتخاب عالی برای شما خواهیم داشت.

صحبت از محصولی که صرفه جویی می کند ، اخیراً مقاله ای در مورد توالت جدیدی دیدم که ادعا می کند برای کاربران خود مزایای سلامتی و بهره وری بهتر دارد. بله ، شما درست حرف من را شنیدید – توالتی که باعث بهبود بهره وری می شود.

این نکته در مورد این توالت است. این توالت استاندارد به نام سازنده نامیده می شود و صندلی دارای شیب 13 درجه به جلو است ، بنابراین در هنگام استفاده از آن اسکات ملایم انجام می دهید. و نکته این اسکوات این است که بعد از حدود پنج دقیقه پاهای شما احساس ناراحتی می کنند.

شرکتی که در انگلستان مستقر است ، این مطالعه را استناد می کند که افراد هر بار تقریباً نیم ساعت را در آنجا می گذرانند بنابراین می توانید تصور کنید که هزینه آن بسته به آنچه به مردم می پردازید ، هزینه می کند ، درست است؟

من واقعاً احساسات متفاوتی در مورد این طرح دارم زیرا باعث تعجب من در مورد افرادی می شود که مانند سندرم روده تحریک پذیر یا سایر اختلالات گوارشی هستند و واقعاً نمی خواهند چند بار در روز اسکات بزنند. و برخی از منتقدان اشاره کرده اند که حمام تنها مکانی در محل کار است که قرار است واقعاً خصوصی باشد. بنابراین ، قرار دادن کارفرمایان در توالت فرنگی که به طور فعال از نظر جسمی شما را ناراحت می کند ، ممکن است ظاهر خوبی نداشته باشد.

اما بیشتر ، من فقط امیدوارم که توالت فرنگی استاندارد ارائه شود محصولات پس انداز زیرا من در حال مطالعه اطلاعات بیشتر در مورد این طرح و این مطالعه 28 دقیقه ای برای شکستن حمام هستم.

هرچند محصول مورد علاقه پس انداز شما چیست؟ کنجکاو هستم بدانم شنوندگان چه نظری دارند.

بنابراین ، اگر محصولی را مشخص کردید و راهی برای اطمینان از صرفه جویی در هزینه دارید ، به ما اطلاع دهید. به من ایمیل بزنید janelle.penny@buildings.com یا با ساختمانهای روشن ارتباط برقرار کنید فیس بوک، توییتر یا LinkedIn و اجازه دهید محصولات صحبت کنیم. این برای پادکست FM جمعه این هفته است.

حتماً از طریق iTunes ، Google Play ، Pocket casts یا هرجایی که پادکست خود را دریافت می کنید مشترک ما شوید. به این ترتیب هرگز یک قسمت را از دست نخواهید داد. از شنیدن شما متشکریم و به زودی دوباره شما را خواهیم دید.

[End transcript]

آماده ارسال محصول پس انداز خود هستید؟ شروع کنید اینجا.

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *