چگونه یک ساختمان هوشمند به یک دارایی استراتژیک تبدیل شد

0

[ad_1]

آیا ساختمان شما متصل است؟ در غیر این صورت ، Trevor Palmer از Acuity Brands با Janelle Penny در مورد آنچه که اتفاق می افتد صحبت می کند. او تحولات ساختمان هوشمند را روشن می کند ، فقط از صرفه جویی در انرژی و راحتی به سفر سرنشین و تجربه در تأسیسات شما می رسد. او سه قدم را که می توانید برای حرکت به جلو بردارید مشترک است.

مارک های Acuity - ساختمان خود را دوباره در یک دارایی استراتژیک تصور کنید* این پادکست با مشارکت Acuity Brands ایجاد شده است.

در عوض مکالمه آنها را می خوانید؟

[Start transcript]

ژانل پنی: سلام ، من ژانل پنی ، مدیر مسئول Buildings.com هستم و با ترور پالمر اینجا هستم. Trevor معاون ارشد رئیس شبکه های دیجیتال روشنایی برای است مارک های حدت، و او امروز قرار است در مورد ساختمانهای متصل و چگونگی تصور مجدد ساختمان خود از یک مرکز هزینه به یک دارایی استراتژیک با ما صحبت کند. ممنون که به من پیوستید ، ترور.

ترور پالمر: مشکلی نیست خوشحالم که اینجا هستم ، ژانله. ممنون از دعوت شما. من قدردان آن هستم

ژانل: بنابراین ، تصور مجدد ساختمان شما به چه معناست؟

ترور: این س goodال خوبی است و من اغلب از من سال می شود. علاقه دارم در مورد آن صحبت کنم. مطمئناً شما نمی خواهید در یک مهمانی کوکتل کنار من گیر کنید.

این یک چالش بوده است. من حدود 25 سال در صنعت ساختمان هستم. و اگر می توانید تصور کنید ، هنگامی که من سیستم مدیریت ساختمان و کنترل دما را شروع کردم ، ما واقعاً در فکر ایجاد راحتی در فضا بودیم. به همین ترتیب ، در بازار کنترل روشنایی ، شما در مورد کنترل چراغ ها برای صرفه جویی در انرژی صحبت می کنید.

تکامل روشنایی متصل
(تصویر تهیه شده توسط مارک های Acuity)

می دانید ، BMS (سیستم مدیریت ساختمان) در صنایع کنترل روشنایی ، به طور کلی صنعت روشنایی به نوعی این انتقال را از آسایش و محیط تجربه کرده است که چگونه می توانم در مصرف انرژی صرفه جویی کنم و فضا را بهینه کنم تا در مورد چگونگی استفاده از این سیستم های دیجیتال که در حال حاضر قرار دادن ساختمان ها می تواند کارهای دیگری بیش از این موارد انجام دهد.

[Related: Connected Buildings Increase as Companies Prioritize Advantages]

و این واقعاً به قانون 3-30-300 و بالقوه 3000 برمی گردد. بنابراین ، هنگامی که ما در مورد راحتی و انرژی صحبت می کنیم ، واقعاً به طور متوسط ​​3 دلار در هر فوت مربع متمرکز می شویم که هزینه آن را کاهش می دهد و باعث می شود رد پای مصرف انرژی کاهش یابد. و ما در مورد 30 صحبت می کنیم ، اینکه شما شروع به راحتی و محیط می کنید و اینکه این دارندگان ساختمان چگونه فضا را متفاوت می کنند.

اما تحول واقعی که اتفاق می افتد این است که وقتی به 300 فکر می کنید ، یعنی چقدر می توانید بهره وری بیشتری از فضا در هر فوت مربع داشته باشید؟ به طور متوسط ​​برای کارمندان و غیره و هزینه های اضافی مربوط به آنها 300 دلار در هر فوت مربع است.

ارزش ساختمانهای متصل
(تصویر ارائه شده توسط مارک های Acuity)

بنابراین ، تصور کنید که امیدوارم بتوانید با استفاده از این سیستم ها در ساختمان ها کارهای بیشتری انجام دهید تا بهره وری افزایش یابد. و این از همان جایی است که تحول آغاز می شود.

علاوه بر این ، اگر شروع به فکر کردن در مورد موارد مختلف استفاده و انواع مختلف ساختمان ها کنیم ، یک شبکه دیجیتالی برای انجام کنترل های روشنایی و ساختمان در اختیار داریم ، اما در مورد ردیابی دارایی های موجود در تاسیسات چطور؟ چه در مورد نگاه کردن به جایی که مردم هستند در داخل تسهیلات و کمک به هدایت آنها به کالاهای دیگر یا افراد دیگر؟ یا چه بینش بازاریابی دیگری می توانیم ارائه دهیم؟

به عنوان مثال ، خرده فروشان ، با استفاده از نور یا کنترل ساختمان به عنوان نوعی زیرساخت برای کسب اطلاعات بیشتر.

بنابراین ، برای اینکه مردم درک کنند که این سیستم هایی که ما امروز برای روشنایی یا مدیریت ساختمان در نظر گرفته ایم ، هرچند که آنها روی سه نوع اول متمرکز شده اند ، صرفه جویی در انرژی که می توانند به دست آورند و شاید راحتی ، اما آنها واقعاً آماده هستند خیلی بیشتر کار کن و این می تواند واقعاً فضا را از محلی که به طور سنتی فقط یک مرکز هزینه بود به دارایی تبدیل کند تا این شرکتها کارایی بیشتری داشته باشند یا کالاهای بیشتری بفروشند یا آنچه شما واقعاً بخشی از سفر مشتری هستید. فرقی میکنه؟

به خدمات موقعیتی ساختمان خود فکر می کنید؟ اجازه دهید روشنایی و BMS راهگشا باشد. بیشتر بدانید.

ژانل: آره. آیا می توانید کمی بیشتر در مورد نحوه انتقال ساختمان خود به یک دارایی استراتژیک توضیح دهید؟

ترور: به عنوان مثال ، یک محیط خرده فروشی می خواهد مشکلات مختلف و چالش های مختلف را حل کند و فرصت های متفاوتی از فرض کنید یک مدرسه داشته باشد ، درست است؟

موارد استفاده از خرده فروشی برای ساختمانهای متصل
(تصویر ارائه شده توسط مارک های Acuity)

یک مثال ساده باعث می شود مدیران تاسیسات و صاحبان تاسیسات واقعاً به هم متصل شوند و به خاطر بسپارند که چرا ساختمان را احداث می کنند ، درست است؟ یک ساختمان برای صرفه جویی در انرژی ساخته نشده است. ساختمانی ساخته می شود که میزبان فعالیتهای مختلف باشد.

بنابراین ، یک خرده فروش می خواهد آن فضا را برای فروش هر کالای هر فوت مربع در حد ممکن بهینه کند. ما شروع به فکر کردن در مورد موارد سیستمی می کنیم که برای کمک به آنها باید از نقطه نظر فناوری استفاده کنیم.

“من مثال دانشگاه را دوست دارم. اگر به یک اتاق سخنرانی فکر می کنید ، اگر چراغ ها کاملاً درست نباشند ، غلظت CO2 غلط در هوا وجود دارد ، مردم به خواب می روند و توجه خاصی به آنها نمی شود. شما فکر می کنید که چگونه سیستم ها – سیستم های پیشرفته – می توانند آن مشکلات بسیار اساسی را حل کنند. می توانید به سرعت متوجه شوید که کارهایی بیش از صرفه جویی در مصرف انرژی انجام می دهید. ” – ترور پالمر

وقتی به مدرسه یا حتی پردیس دانشگاه فکر می کنیم ، دانشگاه برای تولید فارغ التحصیلان بسیار واجد شرایط وجود دارد. و هرچه فارغ التحصیلان دارای صلاحیت و مهارت لازم آموزش ببینند و از طریق آن امکانات آموزشی استفاده کنند ، بودجه بیشتری می توانند جذب کنند.

بنابراین ، چگونه می توان سیستم ها را به هم متصل کرد تا به آنها کمک کند برخی از این مشکلات را حل کنند یا از برخی فرصت های بزرگ استفاده کنند؟

من مثال دانشگاه را دوست دارم. اگر به یک اتاق سخنرانی فکر می کنید ، اگر چراغ ها کاملاً درست نباشند ، غلظت CO2 غلط در هوا وجود دارد ، مردم به خواب می روند و توجه خاصی به آنها نمی شود. شما فکر می کنید که چگونه سیستم ها – سیستم های پیشرفته – می توانند آن مشکلات بسیار اساسی را حل کنند. می توانید به سرعت متوجه شوید که کارهایی بیش از صرفه جویی در مصرف انرژی انجام می دهید.

ژانل: عالی. بنابراین ، Trevor ، می توانید در مورد تکامل a صحبت کنید ساختمان متصل و ارزش آن به مدیران تاسیسات و صاحبان ساختمان؟

ترور: آره بنابراین ، این سوال بسیار خوبی است. ما طی 25 یا 30 سال گذشته کاملاً تحول یافته ایم. چندی پیش بود که این سیستم ها تقریباً کاملاً روی راحتی متمرکز بودند ، درست است؟

به یاد دارم که صنعت را شروع کردم و لوله های پنوماتیک را برای کنترل دما در اطراف یک ساختمان اجرا کردم و تقریباً کاملاً توسط راحتی هدایت می شد.

[On topic: Connected Buildings Save Money, Improve Tenant Experience]

ما تکامل بعدی را با تکامل الکترونیک ، ورود آن فناوری به بازار خود طی کردیم. ما به سرعت لوله های پنوماتیک را با شبکه های دیجیتال جایگزین کردیم. آنها به سرعت عمل نکردند و پهنای باند مشابهی را که امروز داریم نشان نمی دهند ، اما بدیهی است که آنها در اتصال اتاقهای مختلف ، دستگاههای مختلف کار بهتری انجام دادند تا علاوه بر راحتی ، بلکه به صرفه جویی در انرژی نیز دست یابند.

من فکر می کنم تحول واقعی احتمالاً حدود 15 سال پیش ، شاید کمی کمتر ، با انقلاب متصل اتفاق افتاده باشد.

“من فکر می کنم که این تحول بعدی در واقع مربوط به آسایش و انرژی نیست ، اما واقعاً باعث می شود که این سیستم ها بیشتر از آنچه در گذشته طراحی شده بودند انجام دهند.” – ترور پالمر

بنابراین ، اتصال این سیستم ها به اینترنت – البته برای صنعت کمی دوره رنسانس بود – اما اتصال این سیستم ها به اینترنت امکان بروزرسانی آنها را فراهم می کند ، با گذشت زمان هوشمندتر می شوند و از قابلیت های جدیدی برخوردار می شوند.

من فکر می کنم این تحول بعدی در واقع مربوط به آسایش و انرژی نیست ، بلکه واقعاً باعث می شود که این سیستم ها بیشتر از آنچه در گذشته طراحی شده بودند انجام دهند.

بنابراین ، اکنون از شبکه های دیجیتالی پرسرعت استفاده می کنیم. ما هنوز هم با صرفه جویی در مصرف انرژی یک کار خارق العاده انجام می دهیم ، اما در واقع تمرکز روی این است تجربه اشغالگر و اینکه سفر آن سرنشین در فضا چگونه خواهد بود ، چگونه این فضا می تواند کارآمدتر باشد. اما سرانجام ، نتیجه چه نتیجه ای برای تجارت خواهد بود. بنابراین ، واقعاً بر عملکرد تجاری خود تمرکز کرده است.

به طور خلاصه ، این نوعی از سفر است که ما طی کرده ایم. و این فناوری به ما امکان داده است که در هر مرحله جهش هایی داشته باشیم.

تکامل ساختمانهای متصل
(تصویر تهیه شده توسط مارک های Acuity)

ژانل: برای اتصال و ارائه این ارزش افزوده به دنبال چه زیرساختی هستید؟

ترور: خوب ، نکته مهم این است که شما نیازی به اتصال هر دو زیرساخت ندارید. اگر این کار را انجام دهید ، بهتر است. یک استراتژی واحد ساختمانی همیشه برای صرفه جویی در مصرف بیشتر انرژی ، بیشترین بهره وری عملیاتی از نظر کمک به مدیران تاسیسات در مدیریت دارایی هایشان ، آماده است.

اما در واقع ، کنترل های روشنایی بسیار خوب آماده هستند. آنها در مکان مناسب هستند ، همه جا هستند ، هر کجا که زندگی می کنیم ، هر کجا که در داخل ساختمان نفس می کشیم و دائماً از آنها نیرو می گیرند. بنابراین ، آنها میزبان بسیار خوبی برای هر یک از این فن آوری های حسی هستند که شما برای کنترل فضا به آنها نیاز دارید ، اما همچنین کارهای بیشتری انجام می دهید.

اما به طور یکسان ، سیستم های مدیریت ساختمان ، در جایی که زندگی می کنیم و در آن تنفس می کنیم ، تجهیزات تهویه گرم و تهویه مطبوع وجود دارد. و این افراد همچنین به طور کلی با برق دائمی صحبت می کنند و برای تأمین انرژی راحتی به فناوری کنترل نیاز دارند.

بر روی تجارت خود تمرکز کنید نه فقط ساختمان خود
(عکس تهیه شده توسط مارک های Acuity)

بنابراین ، هر دوی اینها با هم و در نهایت اگر یکپارچه باشند ، بهترین مزیت و بهترین میزبان را برای این فن آوری های جدید فراهم می کنند.

ژانل: عالی. بنابراین ، با نگاهی به عکسهای اینجا ، آیا سه چیز یا سه بهترین روش وجود دارد که می توانید به اعضای مخاطب توصیه کنید تا آنها بتوانند در مسیر ساختمانی متصل قرار بگیرند؟

ترور: آره بنابراین ، آنچه من می گویم اولین کاری است که می خواهید انجام دهید نشستن است – و این ممکن است احمقانه به نظر برسد – اما شما می خواهید به یاد داشته باشید که چرا این مرکز را می سازید و چه کسی می خواهد آن را اشغال کند. و تجارت – شاخص های کلیدی عملکرد – که به دنبال ارتقا آن هستید چیست؟

“نه تنها بر روی ساختمان تمرکز کنید ، بلکه بر روی تجارت تمرکز کنید. به سفر سرنشین و تجربه سرنشین مورد نظر خود فکر کنید. ” – ترور پالمر

این امر به نقطه دوم می رسد ، یعنی اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را امروز قرار می دهید یا به عنوان سیستم کنترل روشنایی یا سیستم مدیریت ساختمان طراحی می کنید ، تشخیص دهید که اکنون سیستم های OT (فناوری عملیاتی) هستند ، درست است؟ آنها می توانند کارهای دیگری غیر از مدیریت انرژی یا راحتی فضا انجام دهند. آنها آماده شبکه های پرسرعت هستند تا کارهای بیشتری را انجام دهند.

و سومین چیزی که می گویم این است که ، با هر سازنده ای که کار می کنید یا هر مشاور دیگری که کار می کنید ، اطمینان حاصل کنید که هر سیستمی را انتخاب می کنید ، ممکن است توانایی انجام همه کارهایی که امروز می خواهید را نداشته باشد. ، اما می فهمید این یک زیرساخت متصل است ، درست است؟ و با این زیرساخت های متصل ، می توانند با گذشت زمان هوشمندتر شوند.

بنابراین ، من حدس می زنم نه تنها در ساختمان ، بلکه در تجارت تمرکز داشته باشم. به سفر سرنشین و تجربه سرنشین مورد نظر خود فکر کنید. و فکر کنید که می خواهید این سیستم ها بتوانند در طی یک دوره زمانی هوشمندتر شوند. من می توانم بگویم که آنها به نوعی از سه زمینه برتر هستند.

ژانل: عالی. Trevor ، از شما متشکرم که امروز به من پیوستید.

به خدمات موقعیتی ساختمان خود فکر می کنید؟ اجازه دهید روشنایی و BMS راهگشا باشد. بیشتر بدانید.

ترور: باعث افتخار است. من از این دعوت استقبال می کنم و از فرصت شما بسیار سپاسگزارم.

ژانل: عالی. این جانل پنی ، مدیر مسئول Buildings.com بوده است. و دفعه دیگر شما را خواهیم دید.

[End transcript]

در ادامه بخوانید: پرونده ای برای خدمات مکان داخلی با اثبات آینده

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *