اقامت Pelusi در سائوپائولو توسط Carolina Maluhy
[ad_1]
هیچ چیزی شبیه بودن در قلب یک شهر بزرگ در حالی که احساس آرامش واقعی دارید وجود ندارد. این دقیقاً همان چیزی است که معمار برزیلی تبار و مقیم لندن دارد کارولینا مالهی با این پنت هاوس واقع در سائوپائولو به دست آمد. این فضا که برای دو نفر با زمینه های ایتالیایی و پورتوریکو طراحی شده است ، نشان دهنده مهارت ملوحی در تمرکز بر روی چند ماده در عین ترکیب آنها با اشکال خالص و ایجاد تناسب متعادل است.
این خانه با ارائه چشم اندازهایی از افق شهری و پوشش گیاهی گرمسیری ، تقریباً هیچ فضایی بین فضاهای مختلف ندارد ، که همه آنها از طریق یک ماده کفپوش – سنگ مرمر تراورتن – برای ایجاد انسجام به هم متصل شده اند.
“عدم وجود حواس پرتی های رسمی تخلخل مواد نجیب ایتالیایی ، تصادف دانه های آن ، شرافت پیری و تنوع رنگ ظریف آن را برجسته می کند” ، ملوحی می گوید.
باز بودن که مناطق اجتماعی را مشخص می کند ، قصیده ای برای معماری برزیل است ، به ویژه آن چیزی که پس از افتتاح ساختمان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش – که به مرجعی غیرقابل انکار تبدیل شده است – طراحی شده توسط لوکوربوزیه ، لاسیو کوستا و اسکار نیمایر در دهه 1940.
طبقه دوم پنت هاوس که قبلاً به عنوان تراس باز استفاده می شد ، اکنون دارای گنبدی مربع شکل با روکش برفی است که به تنظیم اثرات نور در طول روز و تنظیم آسمان پرستاره شب کمک می کند.
با وجود استفاده حداقلی از رنگ ، تنوع و تأثیرات مختلف نور و بافت طبیعی ، پویایی بصری را ایجاد می کند. پالت خنثی یک دعوت برای تأمل در تعداد زیادی از مبلمان و هنر است که همه فضاها را آراسته است.
“چالش پروژه سازماندهی هر دو مجموعه – هنر و مبلمان – در یک خانه کاربردی بدون افزودن لایه ای دیگر به معماری بود ، زیرا فقط پایه آن بود ، مانند اولین ضربه های رنگ سفید که بوم را آماده می کند.” اقرار می کند ملوحی
آثار هنری هنرمند سیاسی و فمینیست متولد برزیل ، آنا ماریا مایولینو ، با زایلوفون هنرمند مکزیکی Pedro Reyes ، بطری های کوکاکولا توسط هنرمند مفهومی و مجسمه ساز برزیلی Cildo Meireles ، نشان نئون آلفردو ژار متولد شیلی با بیت “M’illumino d’immenso” از شاعر ایتالیایی Giuseppe Ungaretti ، و همچنین آثار هنرمندان برزیلی Renata Lucas و Rivane Neuenschwander.
مبلمان قدیمی دهه 50 و 60 – مانند میز و صندلی توسط خورخه زالسوپین ، صندلی جانگادا توسط ژان ژیلون ، و قطعاتی از خواکیم تنیرو ، جوزپه اسکاپینلی ، جرالدو د باروس و لینا بو بردی – مکمل ظاهر ، بهترین ها را به نمایش می گذارد. طراحی مدرن و ایجاد هماهنگی کامل.
در خانه این کلکسیونرها ، زندگی روزمره و بازتاب از طریق هنر به طرز ظریفی در فضایی آرام و سرهم بندی شده در هم آمیخته می شود که به فرهنگ و خلاقیت برزیل و آمریکای لاتین ادای احترام می کند.
مربوط: (Entre) Tempos: ادای احترام به خورخه زالزوپین.
[Images courtesy of Carolina Maluhy. Photography by Ruy Teixeira.]