کرین لفت در ونکوور توسط استودیو Roslyn

0


استودیو Roslyn Crane Loft Vancouver عکس داخلی خانه Lauren Zbarsky Yellowtrace 11

استودیو Roslyn Crane Loft Vancouver عکس داخلی خانه Lauren Zbarsky Yellowtrace 12

در لبه شرقی مرکز شهر ونکوور، یک جیب از شهر به نام «کراس تاون» قرار دارد که در آن مجموعه‌ای از ساختمان‌های میراث اوایل قرن بیستم در امتداد مرکز اصلی خیابان بیتی یافت می‌شود. این ساختمان‌ها از آن زمان به تابلویی از انبارهایی به سبک انبار تبدیل شده‌اند – فضاهای صنعتی سابق پر از شخصیت‌ها به زندگی‌های سابق به عنوان فضاهای تولیدی، تولیدی و اداری شلوغ اشاره می‌کنند. “آخرین پروژه مسکونی ما، کرین لفت، نمونه ای به مساحت 83 متر مربع از این فضاها است که مملو از دیوارهای آجری قرمز غنی، پنجره های چوبی و ستون های اصلی است.” کیت اسنایدر و جسیکا مک‌دونالد، بنیانگذاران استودیو روسلین، که با همکارشان زفیرا باکوس در بازسازی این انبار پر از شخصیت‌ها کار کردند، توضیح دهید.

کیت و جسیکا گفتند: “هنگام کار در فضای مسکونی، روند ما به طور طبیعی برای مشتریانی که در خانه زندگی می کنند صمیمی تر و شخصی تر است.” ما از نزدیک با مالک Jasmeet کار کردیم تا طرحی ایجاد کنیم که به وضوح با حساسیت‌های زیبایی‌شناختی، شخصیت و سبک زندگی منحصربه‌فرد او صحبت کند. به معنای واقعی کلمه، او موز پروژه ما بود. سبک شخصی او، فلسفه زندگی، عشق به میزبانی و حس استثنایی طعم، همه نقش‌های کلیدی در رویکرد ما و برنامه‌ریزی طراحی خانه او داشتند.»

مربوط: رستوران خاورمیانه ای سوپربابا در ویکتوریا، کانادا توسط استودیو روسلین.

استودیو Roslyn Crane Loft Vancouver عکس داخلی خانه Lauren Zbarsky Yellowtrace 02

استودیو Roslyn Crane Loft Vancouver عکس های داخلی خانه Lauren Zbarsky Yellowtrace 08

استودیو Roslyn Crane Loft Vancouver عکس های داخلی خانه Lauren Zbarsky Yellowtrace 04

استودیوی Roslyn بر روی یک ترکیب التقاطی امضا شد، این بار بداخلاق و جسور، سکسی و ظریف – یا به قول خودشان – ماکسیمالیسم پیچیده. الگوها و بافت های لایه ای، الهام گرفته از عشق جاسمیت به گلم های قدیمی دهه 70، به دقت طراحی شده اند تا بدون زحمت با هم ترکیب شوند. آثار هنری و اشیاء برای کار یکپارچه با مجموعه موجود او انتخاب و قرار گرفتند. منسوجات پر جنب و جوش و با رنگ های عمیق، پرده های مخملی، کاغذ دیواری های ورساچه و فرش های سفارشی، بین مناطق کاربردی و جو فضا تقسیم بندی می کنند. این رویکرد لایه‌ای حسی از عمق، شخصیت و روح را به ارمغان می‌آورد که گرما را به طبیعت سرد یک انبار صنعتی می‌رساند.

از دیدگاه برنامه‌ریزی فضا، تیم ما برای به حداکثر رساندن پتانسیل ردپای کوچک انبار و ایجاد قابلیت‌هایی برای تلاش‌های Jasmeet تلاش کرد. کیت و جسیکا را توضیح دهند. نازک کاری سفارشی تقریباً هر سطحی از فضا را لمس می کند، از جمله قفسه بندی کتابخانه تمام قد، ​​میز تحریر سفارشی، کابینت آشپزخانه گسترده و راه حل های ذخیره سازی هوشمند. به جای پنهان کردن جزئیات میراث، از جمله ستون‌های بزرگ در منطقه اصلی نشیمن، ما به دنبال برجسته کردن و استفاده از آنها برای ایجاد تقسیمات فضا و پذیرش تاریخ ساختمان و محله بودیم. می گوید دوتایی. نتیجه خانه ای است که صاحب خود را از هر زاویه ای منعکس می کند و شجاعانه گذشته، حال و آینده او را جشن می گیرد.

مربوط: Bricklayer Brewing در Chilliwack، کانادا توسط Studio Roslyn.

استودیو Roslyn Crane Loft Vancouver عکس داخلی خانه Lauren Zbarsky Yellowtrace 19

استودیو Roslyn Crane Loft Vancouver تصاویر داخلی خانه Lauren Zbarsky Yellowtrace 25

کیت و جسیکا بیش از 10 سال پیش در حین تحصیل در رشته معماری در دانشگاه با یکدیگر آشنا شدند، در حین تحصیل دوستی پیدا کردند و بعداً در برخی از بهترین شرکت‌ها در ونکوور کار کردند، اخیراً در شرکت برجسته طراحی داخلی محلی و مورد علاقه Yellowtrace، Ste Marie Art + Design.

آنها استودیوی خود را در سال 2017 تأسیس کردند، با موزشان Roslyn که یک نقطه کانونی مفهومی برای خروجی خلاقانه و آرزوهای آنها به عنوان طراح فراهم می کرد. او نترس، تحریک کننده و بسیار باهوش است. جفت را توضیح می دهد. او می‌داند چگونه سؤالات سخت بپرسد و تصمیمات سخت بگیرد، اما دستی ثابت و قلبی گرم نیز دارد. او هسته اصلی چیزی است که روح، اخلاق و زیبایی‌شناسی ما را تعریف می‌کند.» پروژه های بیشتر توسط استودیو Roslyn در Yellowtrace را اینجا ببینید.


[Images courtesy of Studio Roslyn. Photography by Lauren Zbarsky.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *