مهمانخانه MUD Residence در بلژیک توسط اندی کرستنس

0

[ad_1]

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس Piet Albert Goethals Yellowtrace 09

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس Piet Albert Goethals Yellowtrace 08

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس Piet Albert Goethals Yellowtrace 10

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس پیت آلبرت گوتالز زردتریس 07

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس Piet Albert Goethals Yellowtrace 03

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس Piet Albert Goethals Yellowtrace 04

غیرمنتظره ترین چیز در مورد خانه های کلاسیک و بازسازی شده، لایه های شخصیتی غنی است که تحت الحاقیه های جدید و جذاب خود ایجاد می کند. مانند نشان‌های افتخار پنهان، یا سوغاتی‌هایی که زمان سرو می‌شود. فرسوده، فرسوده، اما هرگز خسته نشده است. چنین میهمان‌سرای مجلل احیا شده در دهه 1960 است که درست خارج از جنگل هورلی، در لوون، بلژیک واقع شده است. دوبله شد اقامتگاه گلی، مهمانسرا 4 نفره “در واقع یک تکان دادن سر به خاک رس است که می توانید هر طور که دوست دارید شکل دهید. این اقامتگاه یک بوم خالی است که می تواند هم به عنوان یک مهمانخانه الهام بخش و هم به عنوان یک مرکز خلاق مورد استفاده قرار گیرد و به همه کسانی که به دنبال فرار از زندگی روزمره یا فرصتی برای کشف تلاش های جدید هستند، خوشامد می گوید. طراح داخلی می گوید اندی کرستنز، که جادوی جدید را در خانه اصلی دمید.

کرستنز از طرح دهه 1960 استفاده کرد تا مهمان‌خانه‌ای 4 نفره را به تصویر بکشد که به طرز ماهرانه‌ای در خط بین شیک و روستایی قدم می‌زند، با دو اتاق خواب شیک، آشپزخانه محیطی، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، تراس در فضای باز، منطقه سلامتی با یک فضای خصوصی. سونا زیستی، اتاق استراحت، نیمکت تمرینی تکنوژیم، و جکوزی در فضای باز Weltevree.

«اگر خانه از قبل منبع الهام است، محیط اطرافش نیز منبع الهام است. این مکان در قلب برابانت فلاندی، تنها بیست دقیقه با بروکسل واقع شده است، این محیط برای رها کردن مناسب است. می‌توانید پیاده یا با دوچرخه برای کاوش در جنگل‌های Heverlee حرکت کنید.» avers Kerstens.

مربوط: خانه عاشق در مایورکا توسط معماران ISLA.

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس پیت آلبرت گوتالز یلوتریس 11

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس پیت آلبرت گوتالز زردتریس 13

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس Piet Albert Goethals Yellowtrace 27

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس پیت آلبرت گوتالز یلوتریس 26

اتاق نشیمن آرام و ملایم است و در یک بالکن محصور به همان اندازه کمرنگ قرار می گیرد. “[The balcony] مهمان را دعوت می کند تا ارتباط قوی با باغ و محیط زیبای اطراف برقرار کند. کرستنز بیان می کند. در سرتاسر قلمروهای رایج، عناصر لمسی، پرداخت‌های خشن و بافت‌های متضاد، یک قرنیه بصری خاطره‌انگیز را هدایت می‌کنند. “مواد طبیعی و تقریباً فرسوده، مطابق با فلسفه مالکان، سوفی و ​​فرانک، به فضاها تضاد می بخشد.” Kerstens را اضافه می کند.

و سپس اتاق ناهارخوری است، ناهموار و بی مزه، که گویی از تکه های زمین کنار هم قرار گرفته است. کف‌پوش‌های سنگ‌فرش، تیرهای چوبی نمایان و دیوارهای خاکستری متمایل به آن جذابیت غارنشینی به آن بخشیده است که در اتاق‌خواب‌های تقریباً ناتمام و گچ‌کاری‌شده خاکستری منعکس شده است. در همین حال، تراس در فضای باز پناهگاهی ایده آل برای کباب غروب آفتاب است.

مربوط: PDM Holiday House در مایورکا توسط استودیو Paradowski.

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس پیت آلبرت گوتالز یلوتریس 19

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس پیت آلبرت گوتالز یلوتریس 21

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس پیت آلبرت گوتالز یلوتریس 22

اندی کرستنس ماد رزیدنس مهمانخانه بلژیک ویلا بوتیک محل اقامت عکس پیت آلبرت گوتالز یلوتریس 33

اگر دیوارهای اینجا می توانستند صحبت کنند، در مورد تجربیات با روحیه بالای صاحبان آنها راپسود می کردند. «مجموعه‌ای از کلاسیک‌های طراحی، قطعات قدیمی قدیمی و هنرهای جالب که به خوبی انتخاب شده‌اند، نکته‌ای برای سوفی و ​​فرانک است.» کرستنس مشاهده می کند. و با این حال، نشانه‌های شخصی به کنار، MUD Residence به راحتی آواتارها را متناسب با مشتریان خود تغییر می‌دهد. آنقدر که مهمانخانه با یک استودیوی خلاق همسایه است که چیدمان آن به طور سیال، مانند یک سایه بی شکل شگفت انگیز، دگرگون می شود.

«می‌توانید جلساتی ترتیب دهید، کارگاه‌ها یا جلسات آموزشی را با یک مربی شخصی برگزار کنید یا بگیرید، نمایشگاهی را میزبانی کنید یا یک برنامه نویسندگی بداهه بنویسید. ذهن‌های خلاق، و همچنین شرکت‌هایی که به دنبال مکان‌های الهام‌بخش هستند، می‌توانند محیط را مطابق میل خود شکل دهند. عقب نشینی صلح آمیز یا مرکز خلاق: انتخاب با آنهاست. موز کرستنس

برای صاحبان، سوفی و ​​فرانک، «فرهنگ، طراحی وینتیج و معماری معاصر باید با هم همزیستی داشته باشند». برای Kerstens، نشانه‌های دهه 1960 باید به شیوه‌ای مدرن و در عین حال معتبر دوباره تصور می‌شد. «خطوط خالص و متین، مناظر جدیدی را ایجاد می‌کنند و فضاهای پر نور را باز می‌کنند. نتیجه؟ یک فضای لذت بخش و روشن،” کرستنز نتیجه گیری می کند.

مربوط: خانه تعطیلات Le Moulin در فرانسه توسط Hauvette & Madani.


[Images courtesy of Andy Kerstens. Photography by Piet-Albert Goethals.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *