عمارت تروکادرو در پاریس توسط Hauvette & Madani

0


Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 10

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس Lucas Madani Yellowtrace 03

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 02

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 12

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 11

این دوبلکس بازسازی شده در دهه 1930 که در زمان شناور است ، ترکیبی از عصرها و دوگانگی سبک است – که به طرز ماهرانه ای از “ظاهر کامل” منحرف می شود. برای استودیو معماری داخلی پاریس هاوت و مدنی این به امضای بصری آنها تبدیل شده است – قدیمی شدن با جدید.

این خانه پخته شده که “زیبایی خفته” نامیده می شود ، در طبقه بالای یک ساختمان در خیابان لاوریستون ، نزدیک تروکادرو در پاریس واقع شده است. برای دومین بار که توسط دوستان سفارش شد ، به تیم پیشنهاد شد که اکثر طراحان فقط رویای آن را می بینند – “carte blanche” – برای جوان سازی آپارتمان ، که نشان دهنده روح دهه 1930 است. با در نظر گرفتن این موضوع ، آنها تصمیم گرفتند این تصور را ایجاد کنند که فضا همیشه آنجا بوده و در زمان منجمد شده است.

پاکت موجود با وسعت 160 متر مربع ، منبع اصلی الهام بخش شد. در حالی که ساخت سنگ کلاسیک دهه 1980 در نمای بیرونی هیچ چیز را به شما نشان نمی دهد ، در داخل هنرهای چوبی دیوارهای تقریباً تمام اتاقهای طبقه همکف دیوار چوبی قرار گرفته است. اگرچه در معرض نور خورشید قرار گرفت ، اما تیم برای بازسازی صفحات کار کرد و سایه تیره تری را روی بلوط اعمال کرد و عمق ایجاد کرد.

مربوط: با ظرافت مفید: آپارتمان پاریس توسط Ludivine Billaud.

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 06

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 09

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 08

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 07

انتخاب مبلمان انتخابی و عناصر تزئینی قوی برای تضاد با صفحات تیره بسیار مهم بود. صندلی های گرووی پیر پاولین و میز قهوه آلدو تورا زرق و برق دهه 70 را به فضای داخلی اضافه می کنند – کنتراست که به ویژه در قدرت Hauvette & Madani نقش دارد. تفسیری مدرن نیز با قطعات معاصر از آویز نوگوچی به مبل توسط Bouroullecs برای Ligne Roset اضافه شده است. تنش به گونه ای طراحی می شود که مبلمان و وسایل مربوط به دوران به یکدیگر پاسخ می دهند.

بازی با کیاروسکورو ، آشپزخانه به عنوان پادزهر خنک برای دیوارهای رنگ آمیزی شده از بلوط عمل می کند. دیوارهای رنگ آمیزی شده در نیمکت های مرمریت آبی-خاکستری و سفید با حجم لانه زنبوری یک قطبیت یخی ایجاد می کنند. با کاهش سطح پارتیشن که آشپزخانه را از اتاق نشیمن جدا می کند ، نوردهی حداکثر می شود ، یک لحظه ساده که به فضای غذاخوری کوچک گرما می بخشد.

انتخاب گسترده ای از آثار هنری مکمل انتخاب مواد است. تنظیم شده توسط گالری فرانسوی، تعداد بیشماری نقاشی ، چاپ عکس ، حکاکی و نقاشی تمام آپارتمان را زیبا می کند. آثار هنری Hauvette & Madani نیز با آثار هنری Slim Aarons که در زیر راهروهای شارلوت پریاند نمایان شده اند ، دیده می شوند.

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 14

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 15

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 16

Hauvette Madani Trocadero Apartment Paris عکس لوکاس مدنی Yellowtrace 17

مرمریت مجلل امپرادور با احیای حمام به شکوه هنری خود ، با کفپوش سنگی مرمر Thala تعادل یافته است. غرور بلوط سفارشی باعث می شود که آپارتمان ها عاشق چوب شوند ، علاوه بر این می توان به راحتی با نازک کاری اصلی اشتباه گرفت.

در اینجا جادوی Hauvette & Madani نهفته است ، آنها از طریق مواد نجیب و حس قدیمی دنیای قدیمی عمارت Trocadero را وفادارانه بازسازی کرده اند ، در حالی که در طرحی که طبیعی به نظر می رسد-به این دلیل ما را مجبور به فراموش کردن هرگونه مداخله کرده اند.

سامانتا هاووت و لوکاس مدنی ، دو گروه طرحی که پاریس را طوفان زده بود ، روی نیمکت های مدرسه معتبر کاموندو ملاقات کردند و از آن زمان با هم کار می کنند. در رویکرد جاودانه خود برای طراحی ، از مفهوم فضا گرفته تا طراحی مبلمان ، آنها فضاهای داخلی زیبا و شیک را امضا می کنند ، که با پتینه مدرنیسم ترکیب شده است.

مربوط: Rue des Reservoirs Paris Apartment Renovation by RMGB.


[Images courtesy of Hauvette & Madani. Photography by Lucas Madani.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *