دفتر مرکزی ویدا گلو در سیدنی توسط Arent&Pyke

0

[ad_1]

تصویر پروژه Arent&pyke

تصویر پروژه Arent&pyke

تصویر پروژه Arent&pyke

تصویر پروژه Arent&pyke

Arent&Pyke با Vida Glow، دفتر جدید برند سلامتی زیبایی درونی در سیدنی، تماس‌های بزرگنمایی را آغاز می‌کند. در حالی که شلوار ورزشی ممکن است دوباره در کمد باشد، استودیو از بلند ما الهام گرفت “سال استراحت و آرامش” برای القای فضای داخلی با درخشش گرم خانه. در اینجا، استفاده از رنگ توسط استودیو سیدنی به تمرینی که شایسته آن است می رسد.

توسط آژانس برندسازی ملبورن درگیر شد استودیو Ongaratoآرنت اند پایک به دنبال این بود که رنگ‌های نمادین Vida Glow را با رنگ‌های بیشتر متعادل کند و از ترکیبات طبیعی دریایی که برچسب را نشان می‌دهند راهنمایی کند.

“این یک لحظه پروانه ای برای ویدا گلو بود.” سارا جین پیک توضیح می دهد. «آنها یک برند جوان هستند و به سرعت از دفتر سابق خود پیشی گرفتند. پایگاه مشتریان وفادار آنها به سرعت در حال گسترش بود و آنها آماده فتح بازارهای بین المللی جدید بودند. بنابراین، ما برای کمک به شکل دادن به این نقطه عطف مهم برای شرکت بسیار هیجان‌زده بودیم و فهمیدیم که طراحی دفتر باید این لحظه از دگرگونی را تجسم کند.

مربوط: خانه باغ در لیندفیلد توسط Polly Harbison Design و Arent & Pyke.

تصویر پروژه Arent&pyke

Arent Pyke Vida Glow Head Office Sydney Photo Anson Smart Yellowtrace 01

تصویر پروژه Arent&pyke

تصویر پروژه Arent&pyke

در آشپزخانه، یک نیمکت جزیره‌ای یکپارچه آبی اقیانوسی با ترکیبی متنوع از صندلی‌های غذاخوری و چهارپایه‌ها که در اطراف یک میز بتنی ساخته شده توسط Tigmi Trading قرار گرفته‌اند، در تعامل است. ترکیب سبک وزن به طور طبیعی تیم را درگیر می کند تا ایده ها را عوض کند و جمع شود. با وجود اینکه شما در دفتر هستید و با مشتریان یا همکاران خود ملاقات می کنید، از راحتی گرم نشستن برای یک وعده غذایی مشترک استفاده می کند. در نهایت یک دفتر عالی با یک اقامتگاه خصوصی اشتراکات بسیار زیادی دارد. Pyke را شرح می دهد.

فضاهای مشخص شده با رنگ طلایی، جوهر و آلو پوشانده شده اند، در حالی که اتاق های جلسه دارای طبیعتی با ارجاعات هدر، اسطوخودوس خشک شده و مریم گلی هستند – که با یک اصل و نسب سیاه تمیز برجسته شده است. این دوز بالای رنگ با لحظات شفافیت و مادیت ارگانیک آمیخته شده است و ادای احترام به اخلاق برند است.

سپس نوار Collagen وجود دارد که در آن Arent&Pyke یک لحظه بصری خاص را با یک جزیره مرمر سبز جعفری تراشیده شده با مارک برنجی ایجاد کرد. جعبه‌های کلاژن دریایی روی قفسه‌های برنجی شناور می‌شوند و به شیوه‌ای تندیس‌آمیز و چشمگیر ارائه می‌شوند که فضای داخلی را مطابق با زیبایی بالا و زیبایی مد آن متمرکز می‌کند.

تصویر پروژه Arent&pyke

تصویر پروژه Arent&pyke

تصویر پروژه Arent&pyke

“ما تصمیم آگاهانه گرفتیم که مبلمان طراحی و تولید استرالیا را تا حد امکان به نمایش بگذاریم.” Pyke توضیح می دهد. ایستگاه‌های کاری توسط NAU سفارشی می‌شوند و در سراسر آشپزخانه و اتاق‌های جلسه ما از تعدادی از قطعات Design By Them از جمله مدفوع پلاستیکی بازیافتی آنها استفاده کردیم.

هنر نقش تعیین کننده ای در کل فضای داخلی دارد. منبع از مجموعه های بانک هنر، تیم طراحی مطمئناً وقتی یک قطعه خوب را می بیند، آن را می شناسد، آثاری از کلر هیلی و شان کوردیرو را برای نشستن در اتاق هیئت مدیره ای که زمانی در دفتر قدیمی آرنت اند پایک در پاتس پوینت آویزان بود، انتخاب کردند. به این ترتیب همه چیز برای استودیو کامل شده است.

برخورد قدیمی و جدید خانه‌ای را در Vida Glow HQ پیدا کرده است، با Arent&Pyke که به لطف مجموعه‌ای دلپذیر از رنگ‌ها و بافت‌ها، حس بی‌زمانی را با لمسی از روح غیرعادی و بسیار زیاد ارائه می‌دهد. به نظر می رسد فرهنگ محل کار اینجا باقی مانده است، و احساس بهتری نسبت به همیشه دارد.

مربوط: Fox Fit Melbourne توسط Mim Design.


[Images courtesy of Arent&Pyke. Editorial styling by Claire Delmar. Photography by Anson Smart.]

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *